قیمت ارز لونا کلاسیک 54 درصد افزایش یافت! | علت پامپ LUNC چیست؟

قیمت ارز لونا کلاسیک 54 درصد افزایش یافت! | علت پامپ LUNC چیست؟

قیمت ارز لونا کلاسیک (LUNC) امروز توجه مردم را به خود جلب کرد زیرا در 24 ساعت گذشته 54.62 درصد افزایش یافت و به ازای هر توکن 0.000241 دلار آمریکا رسید. در زمان نگارش مقاله Terra Classic حجم معاملات 24 ساعته 1.04 میلیارد دلاری را ثبت کرد. طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ با ارزش بازار زنده 1.5 میلیارد دلار، این سکه در حال حاضر در رتبه 208 قرار دارد.

دلیل افزایش قیمت لونا کلاسیک (LUNC) چیست؟

از آنجایی که بازار کریپتو بسیار نوسان و قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای تغییر می کند، دلایل متعددی برای جهش شدید قیمت LUNC امروز وجود دارد. با این حال، یکی از دلایل احتمالی این افزایش قیمت می تواند ارتقاء شبکه V22 LUNC باشد.

⁉️چه زمانی قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار می رسد؟

به تازگی، توسعه دهندگان لونا کلاسیک ارتقاء شبکه جدیدی را آغاز کرده اند که پس از تایید به سرمایه گذاران اجازه می دهد فوراً ارز LUNC را خریداری کنند. به‌روزرسانی نسخه V22 شامل یک ویژگی مخاطره‌آمیز برای بلاک چین است که به عنوان کاتالیزور مثبت بسیار مورد نیاز برای LUNC برای شکستن بالاتر از یکپارچگی گسترده دیده می‌شود. اگر شایعات اینترنتی را باور کنیم، تقریباً 69 درصد از مردم رای دادند. اگر رای موافق باشد و تایید شود، شتاب بسیار مورد نیاز را به پروژه متوقف می کند.

همچنین لازم به ذکر است که ماه گذشته، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که از بروز رسانی شبکه با تعلیق موقت سپرده ها و همچنین برداشت تا تکمیل ارتقا پشتیبانی می کند. از آنجایی که این مطابق با خواسته‌های جامعه Terra بود، این می‌تواند یکی از دلایل افزایش قیمت توکن و همچنین خلق و خوی خوش‌بینانه باشد.

این هفته برای Terra با یک نکته مثبت آغاز شد زیرا رالی صعودی قیمت آن در روز دوشنبه (29 اوت) پس از رونمایی از راه‌اندازی یک ربات هشدار حکومتی جدید حرکت کرد. ترا معتقد بود که Governance Alert Bot به جامعه در مورد تمام فعالیت های حاکمیتی مرتبط با لونا (LUNA) هشدار می دهد. به دنبال این خبر، در یک نقطه از آن روز، قیمت لونا تا 8 درصد با حجم معاملات بیش از 45 درصد جهش کرد.

در حال حاضر، برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای تجارت Terra Calssic شامل Binance، OKX، Bybit، BingX و MEXC هستند. با ورود به بازار گسترده تر، امروز ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 970.16 میلیارد دلار رسید که 2.19 درصد نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments