جیم کرامر: از سرمایه گذاری در شیبا اینو و دوج کوین دوری کنید!

جیم کرامر: از سرمایه گذاری در شیبا اینو و دوج کوین دوری کنید!

به دنبال چرخه سخت‌تر فدرال‌رزرو، جیم کرامر، میزبان CNBC Mad Money، هشداری جدی به سرمایه‌گذاران کریپتو صادر کرده است. کرامر به سرمایه‌ گذاران رمز ارز هشدار داد که از ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های سفته‌بازی خودداری کنند. هشدار او پس از افزایش نرخ اخیر فدرال رزرو برای مهار افزایش تورم در ایالات متحده است.

به گفته کرامر، بهترین توضیح برای سخنرانی جمعه گذشته رئیس فدرال رزرو این است که آمریکایی‌ها باید دارایی‌های پرخطر خود را که شامل ارزهای دیجیتال می‌شود، کنار بگذارند.

مجری Mad Money اضافه کرد، او معتقد است که بیت کوین بر اساس رویدادهای اخیر همچنان یک ذخیره ارزش یا پوششی در برابر تورم نیست. چراکه ارزش برجسته ترین دارایی دیجیتال پس از افزایش نرخ اخیر فدرال رزرو به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

کرامر گفت که افزایش نرخ بهره تهاجمی نشانه ای از قصد جدی فدرال رزرو است. با این حال، مهمترین چیز این است که سرمایه گذاران وارد این بازار نشوند و یا حداقل برای سرمایه گذاری در میم کوین ها مانند خرید شیبا اینو یا دوج کوین دست نگه دارند! علاوه بر ارزهای دیجیتال، تمایل فدرال رزرو برای مهار افزایش تورم فعلی بر سایر بازارهای سهام نیز تأثیر می گذارد.

فدرال رزرو به این زودی تسلیم نمی شود!

بر اساس سخنرانی رئیس فدرال رزرو، تاریخ خاصی وجود ندارد که فدرال رزرو احتمالاً افزایش نرخ بهره را متوقف کند. کرامر گفت، رئیس فدرال رزرو، جی پاول، تا زمانی که تورم به شدت کاهش پیدا کند، به افزایش نرخ ها ادامه خواهد داد و باعث ضرر بیشتر سرمایه گذاران خواهد شد. این کاهش تا زمانی که تمام دارایی‌های سفته‌بازی از بین نرود پایان نخواهد یافت.

کرامر همچنین به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که دارایی خود را از میم کوین ها و سهام شرکت های خاص خارج کنند. بیانیه مجری Mad Money با موضع قبلی او در مورد قیمت ارزهای دیجیتال در تضاد است. پیش از این، او به سرمایه گذاران توصیه کرده بود که هر چقدر هم که اندک باشد، در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

او حتی ادعا کرد که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است زیرا بهترین جایگزین برای طلا است. در همین حال، این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاران به هشدار کرامر توجه کنند. در اوایل ماه، کرامر پیش‌بینی کرد که قیمت کریپتو ممکن است به دلیل مشکل Coinbase با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به شدت کاهش یابد.

SEC در حال بررسی Coinbase بود که به کاربرانش اجازه داد تا اوراق بهادار ثبت نشده را معامله کنند. با این حال، قیمت کریپتو آنطور که کرامر پیش‌بینی کرده بود کاهش پیدا نکرد. در عوض، قیمت آنها افزایش یافت و باعث شد که سرمایه گذاران او را به خاطر پیش بینی اش سرزنش کنند. ماه گذشته، مجری CNBC همچنین پیش‌بینی کرد که فدرال رزرو در نهایت دارایی‌های دیجیتال را مصادره خواهد کرد. پس از سخنرانی پاول در صبح جمعه، وال استریت برای سومین جلسه متوالی با هضم سرمایه‌گذاران اظهارات او را به پایان رساند.

منبع: کریپتو نیوز فلش 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments