معرفی 3 ارز دیجیتال برای خرید کوتاه مدت و احتمال بیشترین سود

معرفی 3 ارز دیجیتال برای خرید کوتاه مدت و احتمال بیشترین سود

به دنبال حمله پهپادی-موشکی ایران به اسرائیل، بازار ارزهای دیجیتال با فشار فروش قابل توجهی روبرو شده است و بیت کوین (BTC) سطح حمایت مهمی را در 70000 دلار از دست داده است. با این وجود، سرمایه گذاران رویداد هاوینگ بیت کوین را به عنوان محرکی برای بهبود بازار کریپتو می دانند. 

علیرغم شرایط فعلی بازار، چندین ارز دیجیتال ممکن است در این هفته عملکرد بهتری داشته باشند. در این راستا، فینبولد سه ارز دیجیتال را که ارزش بررسی دارند، معرفی کرده است. 

تون کوین (TON)

تون کوین (TON) با پشتوانه تلگرام یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار است که تقریباً 20 درصد در بازه زمانی هفتگی سود ثبت کرده است. شایان ذکر است، در 11 آوریل 2024، ارز TON با 7.63 دلار به اوج خود رسید و از کاردانو (ADA) پیشی گرفت و جایگاه دهمین ارز دیجیتال بزرگ را از نظر ارزش بازار کسب کرد.

در این هفته، دیدن اینکه آیا TON می تواند مسیر صعودی خود را با وجود رکود عمومی کوتاه مدت بازار حفظ کند، جالب خواهد بود. سرمایه گذاران TON بدون شک بر روی اصول کلیدی مانند مشارکت های قابل توجه تمرکز خواهند کرد.

در این راستا، همکاری بین The Open Network و شرکت بیومتریک HumanCode AI برجسته است. اخیراً یک برنامه تشویقی 5 میلیون دلاری در TON برای ثبت نام افراد در سیستم “اثبات شخصیت” با اسکن کف دست راه اندازی شده است. این ابتکار به اعضای جامعه و کاربران TON امکان می دهد تا کیف پول خود را به هم متصل کرده و کف دست خود را اسکن کنند تا سهمی از 1 میلیون Toncoin ارائه شده را دریافت کنند.

با توجه به روند فعلی بازار که سرمایه گذاران از جنون میم کوین ها سود می برند، مشاهده اینکه عرضه نات کوین و لیست شدن ارز NOT تأثیر مشابهی بر TON داشته باشد، جالب خواهد بود. شایان ذکر است، بنیاد شبکه باز اخیراً 300000 تون کوین را بین معامله‌ گران فعال میم کوین در پلتفرم‌ هایی مانند DeDust و Ston.fi توزیع کرده است.

هدف این ابتکار تحریک تجارت و سرمایه‌ گذاری روی بلاک چین TON، با خرید میم کوین های محبوب است. پلتفرم‌ هایی مانند سولانا (SOL) شاهد افزایش قابل توجهی توکن‌های میم مانند داگ ویف هت (WIF) بوده‌ اند که به سرمایه گذاران اولیه با بازده قابل‌ توجهی پاداش می‌ دهد.

بنابراین، باید دید که TON چگونه به این رویداد ها واکنش نشان می دهد. قیمت ارز دیجیتال تلگرام در زمان نگارش این مقاله 6.43 دلار است.

چارت هفتگی ارز TON
چارت هفتگی ارز TON
خرید و فروش دوج کوین پی98

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین در میان ارزهای رمزنگاری شده کاهش یافته است زیرا این سکه روند نزولی قیمت بیت کوین را دنبال می کند. در حالی که سرمایه گذاران و معامله گران به رویدادهای بعد از هاوینگ خوشبین هستند، سقوط قیمت بیت کوین موجب شده است تا افراد زیادی نوسانات رهبر بازار ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرند. 

قابل ذکر است، نمایش قدرت در قیمت بیت کوین می تواند سرمایه گذاران بیشتری را برای خرید دوج کوین در بهترین قیمت تشویق کند. برعکس، افزایش فشار فروش می‌تواند قیمت Dogecoin را به زیر 0.15 دلار برساند و به طور بالقوه چشم‌ انداز صعودی را از بین ببرد و احتمال سقوط بیشتر را افزایش دهد.

در واقع، دوج کوین قصد دارد پس از تحت الشعاع قرار گرفتن در چندین معیار، جایگاه خود را در بخش میم کوین ها به دست آورد. قابل ذکر است، داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم تحلیل داده های درون زنجیره ای ارزهای دیجیتال IntoTheBlock در 11 آوریل نشان داد که DOG و DEGEN دو دارایی هستند که از نظر تعداد معامله‌ گران هفتگی از Dogecoin پیشی گرفته‌ اند.

در حال حاضر قیمت دوج کوین بالاتر از سطح حمایت 0.15 دلار معامله می شود. این حمایت فرصت خرید قابل توجهی را ارائه می دهد و می تواند سکوی پرتابی برای حرکت رو به رشد DOGE باشد.

زیر نظر گرفتن نوسانات کوتاه مدت قیمت دوج کوین امری ضروری است زیرا ممکن است توکن در معرض افزایش نوسانات باشد. این نوسانات بیشتر با افزایش معاملات نهنگ که شامل DOGE است، تأکید می کند.

به عنوان مثال، داده های ارائه شده توسط Whale Alert در 13 آوریل، سه تراکنش مهم شامل 150 میلیون، 100 میلیون و 74 میلیون DOGE را نشان داد. دو مورد از این تراکنش‌ها برداشت از صرافی رابین هود بود، در حالی که کمترین مبلغ مربوط به یک پلتفرم معاملاتی بود. 

در حال حاضر قیمت دوج کوین در محدوده 0.1584 دلار نوسان دارد که در 24 ساعت گذشته 7 درصدی کاهش یافته است. 

چارت هفتگی دوج کوین
چارت هفتگی دوج کوین
خرید و فروش ریپل پی98

ریپل (XRP)

فشار فروش در کوتاه مدت به طور قابل توجهی بر حرکت ریپل به سمت علامت 1 دلار تأثیر گذاشته است. در حالی که قیمت XRP قبلاً بالای سطح حمایت 0.60 دلار ثابت بود، اکنون در صورت عدم بازگشت قوی به بالای سطح 0.5 دلار، با خطر کاهش بیشتر مواجه است.

در نتیجه، در هفته آینده همه نگاه‌ها به حرکت قیمت ریپل خواهد بود تا ببینند با توجه به واگرایی اخیر توکن از احساسات کلی بازار، آیا می‌تواند جلوی ضرر های بیشتر را بگیرد یا خیر. برخی از تحلیلگران بازار قبلاً پیشنهاد کرده بودند که XRP برای یک شکست قابل توجه آماده است.

طبق گزارش سایت فینبولد، Egrag Crypto، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به مرز باریک بین خرس ها و گاوها را در تحلیل تکنیکال ریپل اشاره کرد. در حالی که تغییرات اخیر قیمت به نفع خرس‌ها بوده است، اکنون تمرکز روی توانایی گاو برای خروج XRP از این وضعیت خطرناک است. 

در همان زمان، سرمایه‌ گذاران منتظر هرگونه بروزرسانی در مورد نبرد حقوقی جاری بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خواهند بود. هر گونه رویداد مهم در این مورد می تواند به شدت بر مسیر آینده ریپل و احساسات بازار تأثیر بگذارد.

در زمان نگارش این مقاله ریپل با قیمت 0.495 با ضرر 9 درصدی در 24 ساعت گذشته معامله می شود. 

چارت هفتگی ریپل
چارت هفتگی ریپل

در همین حال، مهم است که توجه داشته باشید که ارزهای دیجیتال ذکر شده همچنان در معرض محرک های خارجی هستند که فراتر از اصول اساسی آنها است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مینا
مینا
14 روز قبل

لطفا یکارز و صرافی معرفی کنید