شیبا اینو تا ماه آینده به سقف تاریخی جدید می رسد و یک صفر می اندازد؟ 

شیبا اینو تا ماه آینده به سقف تاریخی جدید می رسد و یک صفر می اندازد؟ 

شیبا اینو بسیاری از سرمایه گذاران اولیه را به چند میلیونر و در برخی موارد حتی میلیاردر تبدیل کرده است. در حالی که قیمت SHIB پس از اوج های اکتبر 2021 روند نزولی داشته است، این دارایی ممکن است تا ماه آینده به سقف جدیدی برسد.
بر اساس CoinCodex، قیمت شیبا می‌تواند یک صفر دیگر را در آوریل 2024 حذف کند. طبق داده های این پلتفرم، ارز دیجیتال با مضمون سگ می‌تواند در 24 آوریل 2024 به 0.0001 دلار برسد.

خرید و فروش شیبا پی98

چه زمانی قیمت شیبا اینو (SHIB) به 0.01 دلار می رسد؟

در حالی که SHIB ممکن است در ماه آوریل به قیمت 0.0001 دلار برسد، طرفداران و سرمایه گذاران مدت هاست که قیمت های بسیار بالاتری را برای ارز دیجیتال با مضمون سگ دنبال می کنند. به ویژه، طرفداران SHIB مدت هاست که “رویای یک سنت” را هدف قرار داده اند. با این حال، سفر به 0.01 دلار آسان نیست.

طبق گفته Changelly، شیبا اینو می‌ تواند بین سال‌ های 2033 و 2040، یعنی حدود نه تا شانزده سال آینده، به هدف 0.01 دلار برسد. از سوی دیگر، Telegaon پیش‌بینی می‌کند که SHIB بین سال‌های 2035 تا 2040 به یک سنت برسد.

یکی از مهمترین موانع موجود در افزایش قیمت شیبا اینو (SHIB) عرضه انبوه پروژه است. با این حال، طبق گزارش ها، تیم شیبا در حال کار بر روی یک مکانیسم توکن سوزی جدید است که شایعه شده است سالانه تریلیون ها توکن می سوزاند. اگر تیم SHIB بتواند عرضه دارایی را به شدت کاهش دهد، ممکن است شاهد افزایش شدید قیمت دارایی باشیم. 

علاوه بر این، توکن سوزی به تنهایی ممکن است به افزایش قیمت SHIB کمک نکند. این پروژه همچنین باید شاهد افزایش در پذیرش انبوه باشد تا قیمت ها را بالاتر ببرد.

با سقوط اخیر، هدف بعدی شیبا اینو به کدام سمت است؟

در هفته اخیر، ارزش شیبا اینو مانند قیمت سایر ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. سرمایه گذاران شاهد یک روند نزولی بوده اند و ارزش سکه بیش از 11 درصد کاهش یافته است. این کاهش به یک الگوی نزولی گسترده‌ تر کمک کرده است که در ماه گذشته ظاهر شد و به کاهش 23 درصدی قیمت SHIB منجر شد.

با نزدیک شدن بازار ارزهای دیجیتال به هاوینگ بیت کوین، کاهش قیمت ها مشاهده شده است. با این حال، روندهای تاریخی نشان می دهد که پس از نصف شدن پاداش بیت کوین، ممکن است بهبود قیمت ارزهای دیجیتال مختلف، از جمله SHIB، محتمل باشد.

🔺پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2024 🔺

تحلیل دقیق شیبا (SHIB)

اخبار مثبت تیم توسعه دهنده شیبا اینو، علیرغم کاهش اخیر ارزش SHIB، به علاقه مندان به سکه شیبا اینو اطمینان داده است. استواری تیم به اعتماد سرمایه‌ گذاران می‌افزاید، به‌ویژه که SHIB منتظر گنجاندن احتمالی در ETF جدید هنگ‌کنگ، در میان سایر پیشرفت‌ ها است. لوسی، استراتژیست بازار شیبا اینو، با اطمینان به نوسانات فعلی در بازارهای کریپتو پرداخته است.

شیبا اینو در حال حاضر با سطح مقاومت قابل توجهی در 0.000025 دلار مواجه است. اگر سکه از بین برود، ارزش آن تا 0.00003 دلار افزایش خواهد یافت. این افزایش ممکن است زمینه را برای رسیدن به نقطه عطف 0.001 دلار فراهم کند.

باندهای بولینگر در نمودار قیمت روزانه نشان می‌دهد که SHIB در نزدیکی باند پایین معامله می‌ شود و به دوره‌ ای با نوسان کمتر در آینده اشاره می‌کند. در حال حاضر، باند پایین 0.00002439 است، در حالی که باند بالا در 0.00003217 ثبت می شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) که در حدود 41.85 است. این مقدار نشان دهنده تعادل در فشار خرید و فروش است.

چارت روزانه شیبا اینو
چارت روزانه شیبا اینو

منبع: واچر گرو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سورنا
سورنا
14 روز قبل

ممنون که تحلیل فاندامنتالی بی نقصی ارائه دادید

طاها
طاها
14 روز قبل

مرسی از تحلیل های خوب و به موقع👌🏻

مریم
مریم
14 روز قبل

یک صفر میتونه دنیای شیبا اینو و میم کوین هارو متحول کنه!!