بعد از 22 درصد فاجعه هفتگی چه اتفاقی برای شیبا می افتد؟ 3 نکته در تحلیل قیمت شیبا اینو

بعد از 22 درصد فاجعه هفتگی چه اتفاقی برای شیبا می افتد؟ 3 نکته در تحلیل قیمت شیبا اینو

در 20 آگوست، شیباریوم، شرکت پشتیبان رمز ارز محبوب Shiba Inu، بروزرسانی مهمی را در مورد تلاش‌های توسعه مداوم خود منتشر کرد.

در یک پست وبلاگ اخیر، تیم Shibarium بینش‌هایی در مورد وضعیت فعلی بلاک چین و اقداماتی که برای بهینه‌ سازی عملکرد آن انجام می‌دهند، با هدف راه‌ اندازی مجدد به صورت عمومی و امنیت بالا ارائه کردند.

شیتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی در شبکه Shiba Inu، بروز رسانی در مورد پیشرفت تیم ارائه کرد و اظهار داشت:

امروز، این تیم روی پیاده سازی کامل اقدامات امنیتی متمرکز شده است و تست آن را روی بلاک چین آغاز کرده است. شیباریوم در حال حاضر فعال است (اما در حالت پرایوت یا خصوصی) و بلاک ها را تولید می کند.

به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم خود برای تکمیل ویژگی‌های امنیتی شیباریوم، تیم پیش‌ بینی می‌کند تا اوایل هفته آینده با شرکای گذشته که به آنها “old frens” گفته می‌شود، همکاری کند. در حرکت رو به جلو، شیتوشی کوساما اشاره کرد که:

فردا، به منظور کار با فرن های جدید (در عین حال قدیمی) خود در روز دوشنبه، قبل از راه اندازی مجدد زنجیره به صورت عمومی، به مقیاس پذیری و تست شیباریوم ادامه خواهیم داد. 

این اطلاعیه برای جامعه شیباریوم و صنعت بزرگتر ارزهای دیجیتال قابل توجه است.

🎯افزایش امنیت و مقیاس‌ پذیری شیباریوم احتمالاً کاربران بیشتری را جذب می‌کند و جایگاه شبکه Shiba Inu را به عنوان یک رهبر در فضای بلاک چین در حال گسترش بیشتر مستحکم می‌کند.

برای جامعه شیباریوم، این خبر نقطه عطف مهمی از پتانسیل پروژه و چشم انداز آینده شیبا است. از آنجایی که تیم به ساختن یک پلتفرم قوی با امنیت بالا ادامه می‌ دهد، جامعه گسترده‌ تر ارزهای دیجیتال مشتاقانه تأثیر آینده این پلتفرم پر سروصدا را بر چشم‌ انداز صنعت پیش‌ بینی می‌کند.

با وجود همه دستاورد ها قیمت شیبا در هفت روز گذشته بیش از 20 درصد سقوط کرده است! از این رو در ادامه قصد داریم به بررسی سه نکته در مورد تحلیل shib بپردازیم و دریابیم که مسیر بعدی قیمت به کدام سمت و سو است؟

عدم توانایی در شکست مقاومت کلیدی 

شیبا اینو در قیمت در 0.00000080 دلار حمایت شده است و سعی کرد به سمت بالاتر حرکت کند، اما پس از رسیدن به مقاومت 0.0000085 دلار به سرعت سقوط کرد. از آن زمان به بعد، ارز دیجیتال شیبا به سطح حمایت کلیدی بازگشت که به نظر می رسد اکنون دوباره قیمت تحت فشار قرار گرفته است.

عدم توانایی در شکست مقاومت کلیدی 

قدرت در دست فروشندگان شیبا

در نه روز گذشته، فروشندگان موفق به بستن نه کندل قرمز رنگ در چارت روزانه شیبا شدند. این نشان می دهد که خرس ها در حال حاضر بر روند شیبا تسلط دارند، اما در سه روز گذشته، حجم فروش کاهش یافته است. این می تواند نشان دهنده این باشد که SHIB به پایین ترین سطح حمایتی رسیده است.

قدرت در دست فروشندگان شیبا

روند نزولی شیبا ادامه دارد!

در حالی که شدت فروش در چند روز گذشته کاهش یافته است، شاخص‌های مومنتوم، مانند MACD در تایم فریم روزانه، همچنان یک سیگنال نزولی می‌ دهند. هیستوگرام MACD هنوز به پایین ترین سطح خود نرسیده است، اما در صورتی که فروشندگان تسلط خود را از دست بدهند این احتمال وجود دارد که روند با خرید شیبا توسط خریداران هدایت شود. 

روند نزولی شیبا ادامه دارد!

آیا قیمت شیبا به کف رسیده است؟

نگاهی به نمودارهای بازار حاکی از کاهش حجم فروش SHIB در ادامه الگو است. بین 18 و 21، حجم فروش کاهش یافته است. تحلیلگران پیشنهاد می کنند که این کاهش در حجم فروش می تواند به این معنی باشد که SHIB در حال حاضر در پایین ترین سطح محلی خود قرار دارد.

با این حال، اگر روند نزولی شیبا ادامه داشته باشد، سطوح $0.0000077، $0.0000069، و $0.0000064 در دسترس است. بالعکس اگر روند صعودی شود، اولین سطح مقاومت قوی، 0.000009 دلار است.

منبع: کریپتو پتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments