علت افزایش قیمت شیبا چیست؟ تحلیل نمودار هفتگی و روزانه SHIB

علت افزایش قیمت شیبا چیست؟ تحلیل نمودار هفتگی و روزانه SHIB

قیمت شیبا اینو در بحبوحه رشد گسترده‌ تر بازار کریپتو و عوامل بنیادی که از این روند حمایت می کنند، افزایش یافته است.

چه چیزی باعث افزایش قیمت SHIB شده است؟

در 9 آگوست، قیمت SHIB نزدیک به 5.75% افزایش یافت و به 0.00001005 دلار رسید. این ارز دیجیتال به روندی که از دو روز پیش آغاز شده بود ادامه داد. به طور کلی، قیمت تقریباً 17 درصد از پایین ترین قیمت اخیر خود یعنی 0.0000947 دلار افزایش یافته است.

چارت روزانه شیبا

بخش بزرگی از این دستاوردها در 8 آگوست، زمانی که BitPay، یک شرکت پردازش پرداخت رمزنگاری، “Bill Pay” را معرفی کرد، یک سرویس جدید که به کاربران ارزهای دیجیتال امکان می دهد صورتحساب ها را مستقیماً از کیف پول خود پرداخت کنند، به دست آمد.

شیبا اینو یکی از توکن های فهرست شده در این سرویس است که ممکن است در 9 آگوست چشم انداز صعودی آن را در میان معامله گران افزایش داده باشد. همچنین، این توکن ممکن است تحت تأثیر دستاوردهای کلی بازار ارزهای رمزپایه مانند امید به تایید ETF بیت کوین در ایالات متحده، افزایش یافته باشد.

بیت کوین تقریباً 4.25 درصد از پایین ترین سطح بازار اخیر خود در حدود 28650 دلار افزایش پیدا کرده است و این موجب می شود تا قیمت ارزهای دیجیتال دیگر هم از این روند همراهی کنند.

تجمع نهنگ های شیبا اینو 

از نظر داده های درون زنجیره‌ای، بیشتر آدرس‌های ثروتمند شیبا اینو (نهنگ ها) در طی دو روز گذشته، برای خرید شیبا اینو در حجم عظیمی اقدام کرده اند. 

قابل ذکر است که گروه آدرس 100 میلیون تا 1 میلیارد SHIB (سبز) از 7 آگوست به طور متوسط افزایش پیدا کرده است، در حالی که همگروه آدرس SHIB با 1 میلیارد (آبی سلطنتی) دارای 96.5 درصد از کل عرضه SHIB را در گردش دارد، ثابت است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است:

تجمع نهنگ های شیبا اینو 

پیش بینی قیمت شیبا اینو در آگوست 2023

از نظر تکنیکال، شیبا اینو نزدیک به سطوحی معامله می‌شود که آخرین بار باعث ایجاد فشار فروش در بازار شد. قابل توجه است که قیمت SHIB پس از تست محدوده 0.00001052 – 0.00001003 دلاری به عنوان مقاومت، نشانه هایی از کاهش قیمت را به همراه داشت. همچنین با بررسی شاخص RSI شیبا اینو در نمودار روزانه می توان به نشانه های بیشتری برای سقوط قیمت پی برد.

چارت روزانه شیبا اینو

هر دو معیار نشان دهنده کاهش قدرت در روند صعودی کوتاه مدت شیبا اینو هستند. این نشان می دهد که SHIB در معرض خطر سقوط به سمت 0.00000899 دلار در ماه آگوست قرار دارد که حدود 10 درصد از قیمت فعلی کمتر است.

نمودار هفتگی شیبا اینو نیز به اصلاح قیمت اشاره دارد. شایان ذکر است، SHIB/USD در نزدیکی سطح مقاومت یک کانال نزولی چند ماهه و میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای نزدیک به 0.00001054 دلار معامله می شود.

چارت هفتگی بیت کوین

شیبا اینو می تواند به سمت حمایت خط روند افقی نزدیک به 0.00000800 دلار سقوط کند، اگر قیمت پس از برخورد با این سطح مقاومت سقوط کند ممکن است 20 درصد سقوط کند. 

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments