ارز hook چیست؟ با پروژه آینده دار هوکد پروتکل آشنا شوید!

ارز hook چیست؟ با پروژه آینده دار هوکد پروتکل آشنا شوید!

Web3 نسل بعدی فناوری اینترنت است. در حالی که این اصطلاح جدید است، بسیاری از پروژه‌ها در فضای بلاک چین به دلیل مزایای آن، که شامل بازگرداندن کنترل به کاربران است، روی Web3 کار می‌کنند. با این حال، راه طولانی برای پذیرش انبوه Web3 وجود دارد. از این رو پروژه هوکد پروتکل می خواهد به سه چالش مهمی که پذیرش Web3 با آن مواجه است رسیدگی کند: فقدان انگیزه کاربر، موانع بالا برای ورود به این حوزه، و آموزش ناکافی Web3.
پروژه Hooked Protocol از یک رویکرد آموزشی برای مقابله با این مشکلات و تشویق کاربران بیشتری برای شروع سفر Web3 خود استفاده می کند. این پروتکل امیدوار است از طریق تجربیات یادگیری بازی‌سازی شده و مدل‌های انگیزشی، به تحقق پذیرش انبوه Web3 کمک کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با توکن بومی این پروتکل یعنی ارز hook آشنا شوید و با هم ویژگی های این پروژه را بررسی کنیم.

هوکد پروتکل چیست؟

هوکد پروتکل چیست؟

هوکد پروتکل که در اواخر سال 2022 راه اندازی شد.این یک پروژه رمزنگاری است که روی لایه on-ramp برای ورود کاربران جدید به فضای وب 3 از طریق یک تجربه یادگیری ساده و بازی مانند ایجاد می کند که انگیزه های لازم را برای پذیرش کریپتو فراهم می سازد.

Hooked با الهام از مفهوم Learn and Earn (یادگیری و کسب درآمد) که در میان فضای کریپتو رایج شده است، قصد دارد کاربران جدید را از طریق یادگیری تعاملی و مبتنی بر تجربه، جذب وب3 کند. مشابه Web3 Camp، پلتفرم آموزشی نوآورانه وب 3 هوکد پروتکل از مکانیک های کلاسیک وب 3 استفاده می کند تا توسعه دهندگان و مشارکت کنندگان را با مخاطبان تازه وارد خود آشنا کند.

به غیر از یادگیری انگیزشی، Hooked در حال ایجاد راه‌حل‌های مختلف برای کمک به کسب‌ و کارها و جامعه برای انتقال به web3 است. ترکیب داخلی web3 شامل یک زیرساخت برنامه های غیرمتمرکز کاربر پسند (DApps) برای ایجاد و ایمن سازی دارایی های دیجیتال وب 3 است.

این پروتکل با استفاده از شبکه های اجتماعی غیر متمرکز، به ایجاد یک جامعه پر رونق با مقیاس پذیری بالا کمک می کند.

هوکد پروتکل چگونه کار می کند؟

هوکد پروتکل چگونه کار می کند؟

هوکد پروتکل برای انجام وظایف خود یعنی توانمندسازی افراد برای پذیرش وب 3، از یک سیستم آموزشی با انگیزه با ویژگی های یادگیری بازی سازی شده و یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز پر جنب و جوش استفاده می کند. رویکرد کامل آن به شرح زیر است:

یادگیری بازی سازی شده در فضای گیمینگ

هوکد پروتکل یک روش آموزشی نوآورانه را اتخاذ کرده است که بسیار کارآمد برای تشویق یادگیری وب 3 است. Hooked Academy به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی مفاهیم رمزنگاری مانند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و GameFi از طریق بازی ها و ویدیوها درک کنند. 

پورتال یادگیری همچنین از مفهوم سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز و پر از سرگرمی تشکیل‌ شده در جامعه (DAO) استفاده می‌کند تا چرخه یادگیری را برای کاربران جدید سرعت ببخشد.

مکانیک کلاسیک وب 3

جوایز روشی ساده و در عین حال موثر برای تشویق است. هوکد پروتکل Wild Cash یک پلتفرم غیرمتمرکز Learn and Earn DA را ایجاد کرده است که دارای ویژگی های:

Quiz-to-Earn – کاربران جدید به روشی سرگرم کننده در یادگیری مفاهیم web3 شرکت می کنند و برای پاسخ دادن به آزمون ها توکن کسب می کنند.

بازی استخراج اثبات کار و زمان (PoWT) – از مکانیزم کلاسیک اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند تا کاربران را تشویق کند که زمان و انرژی خود را به اشتراک بگذارند.

ارجاع اجتماعی – کاربران برای به اشتراک گذاشتن نمودار اجتماعی web3 خود با دیگران پاداش های پولی دریافت می کنند.

استیکینگ و انتقال ارز– از طریق کیف پول Hooked، کاربران با مفاهیمی مانند استیکینگ، خرید و فروش و انتقال توکن های رمزنگاری شده آشنا می شوند.

راه حل های نصب وب 3

به عنوان دروازه ای به web3، هوکد پروتکل مجموعه ای از راه حل های onboarding را برای اطمینان از اینکه ذهن و توجه کاربران به web3 معطوف شود، ارائه می دهد. از طریق (Hooked SBT)، کاربران جدید هویت دیجیتالی را به دست می آورند که منحصر به فرد است. اعضا همچنین به کیف پول Hooked دسترسی دارند که رابط کاربرپسندی را برای مانور و جهت‌ گیری با تراکنش‌های web3 در اختیار اعضا قرار می‌دهد.

توکن های مورد استفاده در هوکد پروتکل چیست؟

توکن های مورد استفاده در هوکد پروتکل چیست؟

هوکد پروتکل از یک مدل توکن دوگانه استفاده می کند که یکی از آنها برای حاکمیت و دیگری یک توکن کاربردی است.

دو توکن مورد استفاده در هوکد پروتکل عبارتند از توکن حاکمیتی HOOK و توکن ابزاری HGT می باشد. 

ارز hook برای موارد زیر استفاده می شود:

♦️تصمیم گیری در مورد پیشنهادات

♦️کسب پاداش

♦️دسترسی به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)

♦️دسترسی به امتیازات رویدادهای جامعه

♦️استفاده از ارز hook برای خریدهای درون برنامه ای 

♦️این پروتکل برنامه هایی برای استفاده از ارز hook به عنوان توکن گس برای فعالیت های اقتصادی مختلف در زیرساخت Hooked Application Rollup دارد.

توکن HGT یک توکن کاربردی است که مشوق‌های مستمری را برای مشارکت در جامعه فراهم می‌کند. با داشتن منبع بی نهایت، HGT فقط در محیط Hooked Protocol استفاده می شود. با این حال، این پروتکل مکانیزمی برای کنترل نقدینگی HGT و کاهش خطر حملات سوداگرانه که ممکن است به ارزش توکن آسیب برساند، دارد.

پلتفرم Wild Cash در هوکد پروتکل چیست؟

پلتفرم Wild Cash در هوکد پروتکل چیست؟

Wild Cash به کاربران آموزش مفاهیم Web3 را ارائه می دهد و در عین حال آنها را قادر می سازد تا توکن های GOLD کسب کنند.

Wild Cash، اولین برنامه غیرمتمرکز (DApp) در هوکد پروتکل، یک برنامه یادگیری و کسب درآمد است که به کاربران جدید امکان می‌دهد برای انجام آزمون‌ها و دعوت دوستان به بازی، توکن‌های GOLD کسب کنند. این مکانیسم در Wild Cash به کاربران امکان می دهد کدهای QR را اسکن کنند.

برنامه های غیرمتمرکز در PoWT برای پیگیری منابع مشارکت کاربران و پاداش دادن به آنها استفاده می کند. کاربران ضمن شرکت در فعالیت های مختلف در اپلیکیشن، با مکانیک Web3 نیز آشنا می شوند.

Wild Cash مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را اجرا می‌کند، مانند:

🔸برای شرکت در آزمون‌ها و رقابت با سایر بازیکنان برای کسب جوایز، هر 24 ساعت وارد سیستم شوید.

🔸توکن‌های GOLD را استخراج کنید که نحوه عملکرد اثبات کار (PoW) روی بیت‌ کوین را نشان می‌دهد.

🔸برای برنده شدن GOLD به سوالاتی در مورد موضوعات مرتبط با ارزهای دیجیتال، مانند امور مالی غیرمتمرکز GameFi، توکن های NFT و غیره پاسخ دهید.

🔸برای کسب GOLD تبلیغات را تماشا کنید.

🔸در هوکد ولت دارایی خود را استیک کنید یا به تبادل دارایی در این کیف پول بپردازید.

برنامه آینده هوکد پروتکل چیست؟

هوکد پروتکل برنامه هایی برای گسترش بازار، جامعه و اکوسیستم خود دارد. تیم پشت ارز hook امیدوار است از طریق تولید محتوا قوی و پلتفرم و همچنین نوآوری socialFi، تجربه یادگیری گیمفای شده خود را برای کاربران جهانی متنوع و تقویت کند. این شامل مدل Hooked’s SocialFi می‌شود، جایی که اعضای جامعه می‌توانند بهتر از ارتباطات اجتماعی خود استفاده کنند و به رشد اکوسیستم کمک کنند.

هوکد همچنین در حال ایجاد یک اکوسیستم خودپایه مبتنی بر مشارکت‌های اقتصادی دوجانبه است که در آن همه برنامه‌های ارائه شده توسط Hooked Protocol ترافیک بیشتری ایجاد کرده و جامعه خود را رشد خواهند داد.

جمع بندی

مدل Learn to Earn به عنوان راهی برای پیشبرد سواد رمزنگاری و پذیرش محبوبیت پیدا کرده است. در حالی که رویکرد Hooked Protocol به پذیرش Web3 منحصر به فرد نیست، با توجه به علاقه روزافزون به نسل بعدی اینترنت، این پتانسیل را دارد که بسیار پیش برود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments