تحلیل تکنیکال ارز کاردانو | آیا ADA یک دلاری تبدیل به رویا شده است؟

تحلیل تکنیکال ارز کاردانو | چه زمانی ADA به 1 دلار می رسد؟

کاهش قیمت کاردانو از سطح 0.66 دلار، این آلت کوین را به سمت نقطه POC قرمز رنگ هدایت کرد. خطوط EMA تا همین اواخر تلاش های خرید را محدود کرده بودند. اما در حال حاضر خود را برای یک رالی صعودی اماده می کنند!

اما با شکستن سطح فیبوناچی 38.2 درصد، خریداران می‌توانند قبل از تسلیم شدن به گرایش‌های معکوس الگو، بیشتر تلاش کنند. در زمان انتشار، ADA با 0.5196 دلار معامله شد که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد کاهش یافته است.

چارت روزانه کاردانو

از آنجایی که حرکت قیمت زیر نوارهای EMA معلق بود، چشم انداز بلندمدت این آلتکوین تا زمان انتشار در میانگین متحرک 55 روزه به نفع فروشندگان بوده است.  همانطور که مشخص است این آلت کوین از حالت کند و طولانی خود در نزدیکی POC فاصله گرفت.

اکنون سرمایه گذاران با خرید کاردانو تلاش می کنند تا فاز فشرده را بشکنند چرا که میانگین متحرک 20 روزه به دنبال EMA 50 روزه به سمت بالا حرکت می کند. این آلت کوین احتمالاً در روزهای آینده شاهد یک رالی صعودی باشد.

🔰با شکستن قیمت از سطح فیبوناچی 38.2 درصد، گاوها می توانند به سمت خط روند بالای کانال بالا چشم دوخته باشند. در این حالت، اهداف بعدی در منطقه 0.57 دلار قرار دارد. اگر این رمز ارز به اهداف قیمت بالاتری برسد در آن زمان باید مقاومت های بعدی را بررسی کنیم.

🔴از طرفی افزایش ناگهانی سفارشات فروش می تواند تمایلات صعودی را نادیده بگیرد. نزدیک شدن به کف کانال می تواند شروع یک رالی نزولی دیگر باشد. 

شاخص RSI

شاخص قدرت نسبی (RSI) در حالی که عدد 59 را که به عنوان یک مقاومت عمل می کرد دوباره آزمایش کرد، موضع نسبتاً صعودی گرفت. رسیدن به اعداد بالاتر از این می تواند به خریداران در یافتن قیمت های جدیدتر کمک کند.

با این حال، جریان پول (CMF) نزول دیگری را مشاهده کرد. بنابراین، هرگونه تغییر در CMF می تواند یک واگرایی نزولی را تایید کند. اما شاخص ADX کاردانو یک روند جهت‌ گیری ضعیف را نشان داده است.

جمع بندی

با یافتن شکست بالای سطح 38.2 درصد، خریداران ADA می توانند قبل از اطمینان به روند صعودی، مقاومت طلایی فیبوناچی که در اولین تصویر این مقاله برای شما نمایش داده شده است، را آزمایش کنند. با این وجود، معامله گران/سرمایه گذاران باید حرکت بیت کوین و اثرات آن بر بازار گسترده تر را زیر نظر داشته باشند تا حرکتی سودآور انجام دهند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments