سطح 24 هزار دلاری یک مانع برای بیت کوین | ادامه دار شدن مبارزه گاوها و ابهام در کندل هفتگی

سطح 24 هزار دلاری یک مانع برای بیت کوین | ادامه دار شدن مبارزه گاوها و ابهام در کندل هفتگی

قیمت 24000 دلار بیت کوین از تغییر جهت خودداری می کند در حالی که بسته شدن هفتگی همچنان در ابهام قرار دارد.

بیت کوین (BTC) پس از باز شدن آخرین وال استریت در ماه ژوئیه شاهد نوسانات جدیدی بود، زیرا اوج های صعودی 24000 دلار همچنان مقاومت ثابتی داشتند.

مقاومت 24 هزار دلاری بیت کوین

داده‌های TradingView نشان دهنده ادامه مبارزه گاوها است زیرا BTC/USD در 29 ژوئیه به مرز 24000 دلار رسیده است.

این جفت تلاش کرد تا با بالاترین سطح هفته 24,450 دلار مطابقت داشته باشد، که در نهایت با وجود افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، این ارز دیجیتال تحت فشار دلار آمریکا قرار نگرفت.

شاخص دلار آمریکا (DXY) در طول معاملات وال استریت به بالاترین سطح خود ادامه داد و پس از سقوط به پایین ترین سطح خود از 5 جولای، از 106 عبور کرد.

تورم یورو به ترکیب محرک های کلان در روز اضافه شد، در حالی که بسته شدن کندل ماهانه همچنان یک بازی حدس و گمان برای تحلیلگران قیمت بیت کوین بود.

در بازه‌های زمانی پایین تر، معامله‌گر محبوب کریپتو تونی به آنچه که او آن را «راه‌اندازی یک الگو کلاسیک فروش» در اطراف ابن رالی صعودی می‌خواند، توجه کرد.

با این وجود، سایر سطوح کلیدی همچنان می توانند در صورت کاهش بیشتر، به عنوان پشتیبان عمل کنند. این شامل میانگین متحرک 200 هفته ای بیت کوین در حدود 22800 دلار و قیمت واقعی 21820 دلار بود.

معامله گر و تحلیلگر Rekt Capital در آن روز خاطرنشان کرد: کندل هفتگی بیت کوین باید برای تایید در یک منطقه حمایت یا مقاومت بسته شود.

بسته شدن کندل هفتگی تاثیر بسزایی در بسته شدن کندل ماهانه دارد و 31 ژوئیه را به یک سطح کلیدی روانی پس از 40 درصد کاهش در ژوئن تبدیل می کند – ارقام منبع داده های زنجیره ای Coinglass تایید کرد که بدترین عملکرد ماهانه بیت کوین از سپتامبر 2011 است.

180 روز تا “ریکاوری کامل”؟

در همین حال، با جمع‌بندی سال 2022 برای بازارهای کریپتو، گزارش جدیدی از شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode و سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که راه بهبود چقدر طولانی است.

این گزارش استدلال می‌کند که با شکست پروژه ترا در ماه می، که اکنون لونا کلاسیک (LUNC) نامیده می‌شود، شروع شد، یک “از سر گیری روند نزولی” در سراسر دارایی‌های کریپتو اتفاق افتاد.

با کاهش 75 درصدی بیت کوین و قیمت اتریوم (ETH) نسبت به بالاترین سطح تاریخ در کمتر از یک سال، ممکن است این روند تا سال 2023 به طور قطعی تغییر نکند.

در این گزارش آمده است: «بازار از اواسط ژوئن در این موقعیت قرار داشته است و چرخه‌های نزولی قبلی به طور متوسط 180 روز طول کشیده است تا بهبود کامل اعمال شود».

گلس‌نود و کوین مارکت‌کپ، وضعیت فاجعه بار ماینرهایی را که همانطور که کوین‌تلگراف گزارش داد، در سه ماهه دوم و اخیراً با کاهش مداوم حاشیه سود مواجه بودند، برجسته کردند. در پایان این گزارش آمده است:

در مجموع، سال 2022 تا کنون یک بازنشانی عمده در انتظارات بازار، یک اهرم زدایی گسترده، و در حالت ایده آل، شروع مجموعه جدیدی از پایه ها بوده است که حتی ممکن است سازه های بلندتر بر روی آن ساخته شوند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments