احتمال قدرت نمایی ارزهای هوش مصنوعی در رالی صعودی بعدی بازار

احتمال قدرت نمایی ارزهای هوش مصنوعی در رالی صعودی بعدی بازار

با افزایش تقاضا برای فناوری هوش مصنوعی پیشرفت‌ های جدید اکنون وارد بازار شده‌ اند. تاثیر محبوبیت هوش مصنوعی در بازار رمزنگاری قابل مشاهده است زیرا ارزهای دیجیتال جدید هوش مصنوعی در حال راه اندازی در بازار هستند که قطعا بخشی از سبد سرمایه گذاران کریپتو است.
پس چرا تقاضا برای ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی در بین سرمایه گذاران در حال افزایش است؟ آیا آنها بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط خواهند داشت؟ بگذارید در این وبلاگ در مورد آن صحبت کنیم.

نگاهی بر بازار ارزهای هوش مصنوعی

ارزش بازار ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در چند ماه گذشته افزایش یافته است. براساس داده های سایت کوین مارکت کپ، ارزش بازار توکن های هوش مصنوعی روی هم بیش از 36.5 میلیارد دلار است. تنها در روز گذشته، ارزش بازار به بالای 18 درصد رسیده است و حجم معاملات به بازار 3.9 میلیارد دلار رسیده است.

بازار هوش مصنوعی نسبتاً جدید است، اما حتی در یک بازه زمانی کوتاه، محبوبیت زیادی در بین سرمایه گذاران به دست آورده است. ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی مانند نیر پروتکل (NEAR)، ارز بیت تنسور (TAO)، رندر توکن (RNDR)، گراف (GRT) و اینجکتیو در مجموع ارزش بازار این دسته را تشکیل می دهند.

به غیر از این، سکه‌ های هوش مصنوعی مانند فچ ای آی، سینگیولاریتی نت و تتا نیز محبوب و در میان انتخاب‌ های برتر برای سرمایه‌ گذاران ارزهای دیجیتال هستند.

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی با احتمال انفجار قیمت تا سال 2025

چرا ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی سودآور خواهند بود؟

با نگاهی به حرکت قیمت و تقاضای ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در بازار، تحلیلگران به افزایش تقاضا برای این توکن‌ ها در روزهای آینده اطمینان دارند.

توسعه صنعت و حمایت چهره های برجسته

هوش مصنوعی یک موضوع مورد بحث برای علاقه مندان به فناوری است زیرا کسب و کارهای برتر از جمله گوگل، مایکروسافت، OpenAI و XAI روی توسعه این صنعت کار می کنند.

🔰در میان این شرکت‌ ها، XAI در کانون توجه ایلان ماسک است که حامی مداوم ارزهای دیجیتال است. او در دو شرکت هوش مصنوعی از جمله XAI سرمایه گذاری کرده است. اولین مورد به عنوان OpenAI شناخته می شود، شرکتی که پشت ChatGPT و SORA قرار دارد و اکنون توسط سم آلتمن اداره می شود.

به دلیل توجه زیاد به این حوزه، ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی با هر به روز رسانی یا خبری جدید افزایش می یابند. سام قبلا یک توکن هوش مصنوعی به نام ورلد کوین (WLD) راه اندازی کرده است. این موضوع علاقه این شرکت های غول پیکر را به ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی نیز توجیه می کند.

راویندرا کومار، بنیانگذار کیف پول کریپتو فرانتیر، گفت:

فرصت رشد در فضای هوش مصنوعی و وب 3 جذب سرمایه گذاران اولیه، پتانسیل و هیاهو را با هم ترکیب می کند.

🔰ویتالیک بوترین همچنین یک بار در مورد اینکه چرا از فناوری هوش مصنوعی هیجان زده است صحبت کرد. در یک پست X، او به این نتیجه رسید که تایید نهایی کد و یافتن اشکال با کمک هوش مصنوعی چیزی است که او در مورد آن هیجان زده است. او همچنین گفت که ممکن است به بزرگ‌ ترین مشکلات فنی اتریوم در زمینه باگ‌ های کد کمک کند.

عملکرد منحصر به فرد ارزهای هوش مصنوعی

ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی می توانند هر کاری را که ارزهای دیجیتال معمولی انجام می دهند، انجام دهند، اما دارای چند ویژگی اضافی نیز هستند. آن‌ها بر روی پلتفرم‌ های مجهز به هوش مصنوعی اجرا می‌ شوند، که باعث می‌ شود ارزهای رمزنگاری‌ شده هوش مصنوعی خودآموز شوند، جایی که می‌توانند از تراکنش‌ ها را بدون مشکل تشخیص و با سرعت بیشتری انجام دهند. 

ثانیا، ارزهای هوش مصنوعی روی الگوریتم‌ های یادگیری ماشین کار می‌ کنند که به آنها امکان تجزیه و تحلیل داده‌ ها و پیش‌ بینی را می‌ دهد. در نتیجه، آنها می توانند روند ها و بازار ارزهای دیجیتال را درک کنند تا تصمیمات سرمایه گذاری بهتری را پیشنهاد کنند.

در نهایت، مجهز شدن به فناوری بلاک چین و قرارداد های هوشمند، ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی امنیت و شفافیت شبکه را تضمین می کند.

جمع بندی

حتی زمانی که اخیراً بازار کریپتو با مشکلات نوسانی دست و پنجه نرم کرده است، ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی کمترین تاثیر را داشته اند. بر اساس تقاضای و محبوبیت فزاینده آنها، می توان پیش بینی کرد که ارزهای رمزنگاری شده با هوش مصنوعی جایگاه بهتری را برای خود در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments