معرفی 4 ارز دیجیتال با تایید ادامه دار شدن رالی صعودی در کوتاه مدت (14 فروردین 1403)

معرفی 4 ارز دیجیتال با تایید ادامه دار شدن رالی صعودی در کوتاه مدت (14 فروردین 1403)

تحلیلگر محبوب Rekt Capital از 4 ارز دیجیتال برتر برای خرید که ادامه دار شدن روند صعودی آنها تایید شده است رونمایی کرد و معتقد است که در ماه آوریل به شدت افزایش می یابند.
کاهش ناگهانی 5 درصدی قیمت بیت کوین در روز سه شنبه باعث شد تا معامله گرانی که در معرض اهرم بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال قرار دارند، در کمتر از دو ساعت بیش از 165 میلیون دلار ضرر کنند. براساس داده های TradingView، بیت کوین در ساعات اولیه دوم مارس در کمتر از 30 دقیقه از 69450 دلار به 65970 دلار سقوط کرد و ضرر 5 درصدی را به ثبت رساند.

با این حال تحلیلگر محبوب، Rekt Capital معتقد است که کندل بیت کوین در ماه مارس به بهترین شکل ممکن بسته شده است و احتمالا پس از یک اصلاح قیمت، رالی صعودی قوی تری در راه باشد. در اینجا بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ماه آوریل آورده شده است.

خرید و فروش سولانا در پی98

سولانا (SOL)

تحلیلگر Rekt Capital اشاره کرد که سولانا در بازه زمانی هفتگی نشانه های اولیه شکل گیری الگوی “پرچم گاوی” را نشان می دهد. پس از شکل گیری این الگو، قیمت SOL می تواند به بالاترین حد خود برسد و احتمال وقوع آن با خرید سریع سولانا در این ماه بسیار زیاد است.

چارت هفتگی سولانا

قیمت SOL اخیرا با موفقیت محدوده 173-175 دلار را آزمایش کرد و به بالاتر از سطح 200 دلار معامله شد. در حال حاضر سولانا با قیمت 182 دلار معامله می شود و سطح 173 دلار اکنون یک حمایت کلیدی است. همچنین ناگفته نماند، حجم معاملات این ارز دیجیتال در بحبوحه جنون میم کوین ها و افزایش علاقه در میان معامله گران همچنان بالا باقی مانده است.

خرید و فروش دوج کوین پی98

دوج کوین (DOGE)

تحلیلگران در حال تماشای افزایش قیمت دوج کوین برای یک کندل صعودی ماهانه در ماه مارس بودند. دوج کوین توانست به بالای سطح 0.20 دلار بسته شود. Rekt Capital همچنین به یک کندل صعودی دوج کوین در بازه زمانی ماهانه اشاره کرد. قیمت DOGE در ماه های فوریه و مارس شاهد افزایش شدیدی بوده است، او انتظار دارد که بزرگترین میم کوین صنعت کریپتو در ماه آوریل به روند صعودی خود ادامه دهد.

چارت هفتگی دوج کوین

با این وجود دوج کوین هفته را با ضرر و زیان شدیدی آغاز کرد و در 24 ساعت گذشته 9 درصد کاهش یافته است. این ارز دیجیتال در یک ماه 28 درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت 0.1852 دلار معامله می شود.

بیت کوین کش (BCH)

Rekt Capital گفت: بیت کوین کش تاریخ را ساخته است. این بیانیه پس از آن منتشر شد که قیمت BCH برای اولین بار از اواخر سال 2017، ماه را بالاتر از یک روند نزولی چند ساله بسته بود. این اتفاق پایان روند نزولی بلند مدت بیت کوین کش را تایید کرد.

چارت هفتگی بیت کوین کش

هیجان ناشی از هاوینگ بیت کوین، رویداد هاوینگ بیت کوین کش را تحت الشعاع قرار داده است. نصف شدن پاداش BCH در ارتفاع بلاک 840000 در 3 آوریل در حدود ساعت 1:00 UTC اتفاق می افتد. پاداش بلاک فعلی 6.25 بیت کوین کش است، پاداش بلاک بعدی 3.125 BCH خواهد بود.

قیمت BCH در 24 ساعت گذشته 8 درصد کاهش یافت و در حال حاضر در 607 دلار معامله می شود. بیت کوین کش در یک هفته بیش از 23 درصد رشد کرده است.

لایت کوین (LTC)

قیمت لایت کوین کندل ماهانه خود را بالاتر از روند نزولی بلند مدت بست. Rekt Capital اعلام کرد که “روند نزولی بلند مدت” برای اولین بار از آوریل 2021 شکسته شده است.

چارت هفتگی لایت کوین

با توجه به اینکه روند نزولی بلند مدت لایت کوین به طور رسمی به پایان رسیده است، قیمت LTC در ماه آوریل ممکن است به بالاتر از 150 دلار برسد. سطح حمایت در دسترس در صورت کاهش قیمت، خط مقاومت کانال نزولی شکسته شده است. 

قیمت LTC طی یک هفته 9 درصد و در یک ماه بیش از 11 درصد جهش کرد و در حال حاضر با قیمت 99 دلار معامله می شود. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
صادق
صادق
27 روز قبل

من زیاد چیزی نمیدونم و تحلیلگر نیستم ولی بخوام حدس بزنم حدسم اینه که وقت اینه لایت کوین یه خودی نشون بده و حرکتی بزنه

nasr
nasr
27 روز قبل

نات کوین کی پخش میشه؟

ema
ema
28 روز قبل

وبلاگای خفن تر از سیگنال فقط پی98