توکن سوزی 76 میلیارد لونا کلاسیک | آیا قیمت LUNC افزایش می یابد؟

توکن سوزی 76 میلیارد لونا کلاسیک | آیا قیمت LUNC افزایش می یابد؟

توکن سوزی لونا کلاسیک به 76 میلیارد LUNC می رسد زیرا صرافی های رمزنگاری، اعتبارسنجی ها، پروژه ها و اعضا همچنان به سوزاندن توکن ها ادامه می دهند.

کل LUNC سوزانده شده توسط انجمن Terra Luna Classic به 76 میلیارد می رسد، که نقطه عطفی دیگر در تلاش های جامعه برای کاهش عرضه در گردش LUNC از 18 مه 2022 است. بزرگترین صرافی رمز ارز جهان بایننس تقریباً 38.81 میلیارد LUNC را سوزانده است که بیش از 50٪ در کل LUNC سوزانده شده تاکنون سهم داشته است.

🟥 برای آگاهی از قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه ای به صفحه مشخص شده مراجعه نمایید.

عرضه توکن LUNC در گردش 5.80 تریلیون و کل عرضه 6.83 تریلیون لونا کلاسیک است. با این حال، جامعه همچنان نیاز به افزایش ابزار برای افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک دارد.

توکن سوزی لونا کلاسیک به 76 میلیارد LUNC رسید زیرا صرافی‌ ها، اعتبارسنجی‌ ها، پروژه‌ ها و اعضا LUNC را با ارسال آن به آدرس کیف پول مرده می‌سوزانند. جامعه به طور متوسط 400 میلیون LUNC در هفته می سوزاند و بایننس میلیاردها دلار را به عنوان بخشی از مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک به صورت ماهانه به آدرس کیف پول مرده می فرستد.

بایننس بیش از 1 میلیارد توکن LUNC را در چهاردهمین مرحله از توکن سوزی لونا کلاسیک در 1 اکتبر سوزاند. LUNC سوزانده شده توسط صرافی ارز دیجیتال تا به امروز به بیش از 38.81 میلیارد رسیده است.

گروه توسعه دهندگان L1TF و تیم Quant USTC repeg قصد دارند بر کاهش عرضه در گردش LUNC و USTC در سه ماهه چهارم تمرکز کنند. هدف توسعه دهندگان این است که USTC را به 1 دلار کاهش دهند و با صرافی ها برای تکمیل موفقیت آمیز آن همکاری کنند.

در همین حال، جامعه لونا کلاسیک اکنون یک کیف پول Galaxy Station متعلق به جامعه و جستجوگر بلاک چین Galaxy Finder دارد.

🎯پیش بینی قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در سال 2023 🎯

🎯فشرده شدن قیمت USTC و LUNC

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته 3 درصد کاهش یافت و قیمت در حال حاضر 0.000056 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000556 دلار و 0.0000583 دلار است. Terra Luna Classic هفته گذشته نتوانست بالاتر از سطح حمایت 0.000060 دلار باقی بماند و در میان عدم اطمینان بیشتر سقوط کرد.

در همین حال، قیمت USTC با 0.011 دلار معامله می شود که بیش از 4 درصد در 24 ساعت گذشته و 12 درصد در یک هفته کاهش یافته است. همچنین حجم معاملات نیز در 24 ساعت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments