کیف پول کوین 98 | آموزش ساخت و استفاده از coin98

کیف پول کوین 98 | آموزش ساخت و استفاده از coin98

کیف پول کوین 98، یک کیف پول کریپتو غیر حضانتی است که اکنون یکی از محبوب ترین کیف پول های غیرمتمرکز در جامعه است که کلید دنیای دیفای محسوب می شود. از این رو در این مقاله به معرفی کیف پول غیر متمرکز کوین 98 خواهیم پرداخت و با نحوه نصب و راه اندازی آن آشنا خواهیم شد.

کیف پول کوین 98 (Coin98) چیست؟

کوین 98 یک نرم افزار ارز دیجیتال فوق العاده با هدف اتصال یک میلیارد نفر به دنیای امن ارزهای دیجیتال است. از ویژگی های کوین 98 می توان به این اشاره کرد که یک کیف پول کریپتو غیر حضانتی است که برای ذخیره، مدیریت، خرید و فروش و انتقال دارایی های دیجیتال استفاده می شود. همچنین از توکن های NFT نیز پشتیبانی می کند.

کیف پول کوین 98 هر دو نسخه اپلیکیشن برای اندروید و ایفون و افزونه مرورگر را ارائه می دهد تا به عنوان پلی برای نزدیک شدن افراد به دنیای دیفای عمل کنند. این کیف پول محصولی است که توسط یک تیم متعهد از توسعه دهندگان مستقر در ویتنام ایجاد شده است.

در حال حاضر، کیف پول کوین 98 از بیش از 70 بلاک چین از جمله بیت کوین، اتریوم، ترون، بایننس اسمارت چین، سولانا، فانتوم، پالیگان، آپتوس و ده ها شبکه دیگر پشتیبانی می کند.

🔺کیف پول گواردا | آموزش ساخت و استفاده از Guarda wallet 🔺

ویژگی های منحصر به فرد کیف پول Coin98

🔺امکان استفاده مستقیم از کیف پول غیرمتمرکز کوین 98 بر روی تلفن همراه: کاربران کیف پول coin98 ممکن است به امکانات زیادی از برنامه‌های غیر متمرکز مانند یونی سوآپ، پنکیک سواپ ، ونوس و.. مستقیماً در کیف پول نیاز داشته باشند. در نتیجه، در زمان صرفه جویی می شود، تراکنش ها بهینه می شوند و فعالیت های دشوار در مقایسه با تراکنش های روی کیف پول های دیگر کاهش می یابد.

🔺انتقال ارز دیجیتال با روشی آسان: برای انتقال ارز های دیجیتال به فرد دیگر، معمولاً باید آدرس کیف پول او را دریافت کرده و سپس انتقال ارز را تکمیل کنید. از آنجایی که آدرس کیف پول استاندارد بسیار طولانی است و دارای کاراکترهای زیادی است، به خاطر سپردن آن دشوار است و در صورت عدم توجه، امکان انتقال آدرس اشتباه وجود دارد.

با استفاده از کوین 98 ارسال و دریافت کریپتو در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. برای انجام یک تراکنش ساده، کاربر فقط باید نام کاربری کیف پول کوین 98 گیرنده را وارد کند.

انتقال کریپتو و NFT در این کیف پول به سادگی ارسال پیامک است و در هر زمان می توانید به راحتی کریپتو های خود را انتقال دهید.

🔺دارای حداکثر امنیت: بازار کریپتو تاکید زیادی بر روی  فاش نکردن کلید خصوصی یا رمز عبور کاربران دارد. زیرا دانستن یکی از این دو مورد به هکرها اجازه می دهد تا در هر زمان به سرعت دارایی های شما را تصاحب کنند.

علاوه بر این، در نسخه 11.3.2، کوین 98 راه حل Cloud Sync را به عنوان جایگزین جدیدی برای مشکل امنیتی فعلی بازار معرفی کرد.

🔺کارمزد کم تراکنشات: افزایش چشمگیر هزینه های کارمزد در مدت زمان کوتاه قطعا برای کاربر بسیار ناخوشایند است. کیف پول کوین 98 هزینه کارمزد تراکنش ها را برای کاربران به طور خودکار به حداقل می رساند. کاربران می توانند به صورت دستی هزینه های کارمزد را متناسب با اهداف دلخواه خود تغییر دهند.

🔺پشتیبانی از اتصال کیف پول سخت افزاری: Coin98 به کاربران امکان اتصال  به کیف پول های سخت افزاری محبوب موجود در بازار مانند لجر نانو ایکس و تروزر را می دهد، که برای اطمینان از امنیت کریپتو های کاربر از طریق بلوتوث به لجر متصل می شود.

🔺مدیریت دارایی ساده: شما به سادگی می توانید یک کیف پول بسازید یا بازیابی کنید و همچنین تمام دارایی های دیجیتالی خود را مدیریت کنید.

🔺قابلیت ارسال همزمان به چندین آدرس کیف پول: برخلاف سایر کیف پول های الکترونیکی، کیف پول کوین 98 به کاربران اجازه می دهد تا توکن های ETH و ERC-20 را همزمان به بسیاری از آدرس های کیف پول ارسال کنند و محدود به تعداد کیف پول های ارسالی نیستند. این قابلیت نیز توسط کیف پول Coin98 در شبکه‌های بلاک چین گسترش و توسعه بیشتری داشته است.

💎کیف پول ترون لینک پرو | آموزش ساخت و استفاده از tronlink 💎

آموزش ساخت کیف پول کوین 98 

در ادامه نحوه نصب و راه اندازی کیف پول Coin98 و استفاده از آن برای مرورگر کروم را توضیح خواهیم داد.

نصب افزونه مرورگر کروم کیف پول کوین 98

  1. مرورگر کروم را باز کنید.
  2. عبارت (Coin98 Wallet) را در سایت جستجو کنید.
  3. گزینه “Add to Chrome” را انتخاب کنید.
  4. گزینه “Add Extension” را انتخاب کنید.
  5. وارد بخش “Extension icon” شده و “pin icon” را انتخاب کنید.
نصب افزونه مرورگر کروم کیف پول کوین 98

نصب و راه اندازی کیف پول کوین 98 نسخه موبایل

1️⃣برای راه اندازی کیف پول Coin98 خود، روی نماد برنامه کلیک کنید. دو گزینه برای راه اندازی کیف پول به شما ارائه می دهد: “Create Wallet” یا “Import Wallet“.

2️⃣اگر می خواهید کیف پول جدیدی بسازید، اولین گزینه را انتخاب کنید. گزینه دوم برای بازیابی کیف پول کوین 98 شما استفاده می شود. 

3️⃣در مرحله بعد، کاربران باید رمز عبور کیف پول خود را تنظیم کنند. پس از تنظیم رمز عبور، برنامه کلید خصوصی کیف پول و عبارت پشتیبان را به شما نشان می دهد و از شما می خواهد آن را تأیید کنید.

تعیین رمز عبور برای کیف پول کوین 98

4️⃣یک نام منحصر به فرد به کیف پول خود انتخاب کنید و پس از اتمام کار، یک کیف پول جدید Coin98 برای شما ایجاد می شود.

انتخاب نام برای کیف پول کوین 98

♦️توجه: فراموش نکنید که یک کپی از کلید خصوصی کیف پول و عبارت پشتیبان خود را ذخیره کنید. اگر آن را از دست بدهید، بعداً نمی توانید وجوه خود را بازیابی کنید. همچنین آن را با کسی به اشتراک نگذارید.

جمع بندی

کیف پول کوین 98 یک کیف پول ارز دیجیتال است که ارزش استفاده را دارد چرا که دارای از ویژگی های مهمی مانند بهینه سازی خودکار هزینه کارمزد و تراکنش های DEX در برنامه است. این کیف پول یک پلتفرم غیر متمرکز یکپارچه است که می خواهد نیازهای مختلف در این زمینه را برآورده کند و به دروازه ای تبدیل شود که افراد فعال در حوزه دیفای را در بلاک چین های مختلف متصل می کند. این ویژگی ها به شدت به کاربران کمک می کند و به معرفی کاربران جدید بیشتر به بازار ارزهای دیجیتال کمک می کند. امیدواریم مقاله بررسی کیف پول کوین 98 به شما کمک کرده باشد تا اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع کسب کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments