کیف پول ترون لینک | آموزش ساخت و استفاده از tronlink

کیف پول ترون لینک | آموزش ساخت و استفاده از tronlink

کیف پول Tronlink یک کیف پول غیر متمرکز ارز دیجیتال است که توسط بنیاد ترون راه اندازی و پشتیبانی می شود. ترون لینک پرو برای شبکه Tron ساخته شده است. ما در این مقاله تصمیم داریم به بررسی ویژگی های منحصر به فرد و دلیل استفاده از کیف پول ترون لینک بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا نصب و راه اندازی کیف پول ترون لینک را به شما آموزش دهیم.

کیف پول ترون لینک چیست؟

یکی دیگر از کیف پول های محبوب ارز دیجیتال ترون، ترون لینک پرو است که یک ولت غیر متمرکز است که شرایط را برای مدیریت دارایی های رمزنگاری برتر فراهم می کند. طبق وب‌ سایت رسمی آن، این کیف دارای بیش از 10 میلیون کاربر است، همچنین بسیاری از توسعه‌ دهندگان به‌طور خستگی‌ ناپذیری تلاش می‌کنند تا کیف پول را با ایجاد اکوسیستم Tron ارتقا دهند.

نکته قابل توجه این است که ترون لینک دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته داده است، مانند ذخیره سازی محلی کلیدهای خصوصی برای امنیت بیشتر و رمزگذاری چند لایه با استفاده از یک الگوریتم پیچیده. TronLink به عنوان یکی از کامل‌ ترین کیف پول‌های ترون، با تمام توکن‌های موجود در بلاک چین، از جمله توکن‌های TRX، TRC-10 و TRC-20 کاملاً سازگار است.

این کیف پول همچنین دارای ویژگی های کاربر پسند است که موجب می شود کسانی که برای خرید ترون اقدام کرده اند تجربه ای راحت، ساده و قابل اعتماد داشته باشند. ابتدا می توان آن را به کاوشگر بلاک چین Tronscan متصل کرد. قابلیت ایجاد کیف پول آن نیز ایجاد و ادغام آسان توکن ها در کیف پول را تسهیل می کند. TronLink حتی از کیف‌ پول‌های سخت افزاری مانند لجر و ایجاد چندین حساب در کیف پول پشتیبانی می‌ کند.

TronLink به نیاز همه کاربران پاسخ می دهد. از این رو در نسخه اندروید و آیفون و افزونه مرورگر کروم ارائه شده است. همچنین یکی از بهترین کیف پول های Tron برای آیفون است و به راحتی از اپ استور دانلود می شود.

🔺استیکینگ ترون (TRX) در کیف پول ترون لینک | آموزش تصویری و گام به گام🔺

آیا استفاده از TronLink امن است؟

ترون لینک کلید خصوصی را در کیف پول نگه نمی دارد! این بدان معناست که شما تنها فردی هستید که کنترل کیف پول خود را در دست دارید. شاید این موضوع چندان مهم به نظر نرسد، اما مطمئن باشید که مهم است.

هنگام استفاده از کیف پول در حساب صرافی خود، این گزینه را ندارید. به این معنی که صرافی به دلایل امنیتی دارای کلیدهای خصوصی کیف پول شما است. اما نتیجه این است که اگر صرافی هک شود، دارایی‌های حساب شما آسیب‌پذیر هستند و ممکن است به سرقت بروند.

به طور کلی، داشتن کلیدهای خصوصی در کیف شما به این معنی است که شما مسئول هستید، کنترل کامل بر کیف پول خود و در نتیجه بر دارایی های خود دارید.

آیا ترون لینک کیف پول خوبی است؟

آیا ترون لینک کیف پول خوبی است؟

در این بخش، برخی از ویژگی ها و مزایای اصلی استفاده از کیف پول TronLink را بررسی خواهیم کرد.

ترون لینک یک کیف پول سرد (Cold Wallet) است

کیف پول ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها مورد استفاده منحصر به فرد خود را دارند. ما کیف پول گرم، کیف پول سرد، کیف پول سخت افزاری، کیف پول کاغذی و غیره داریم. TronLink یک کیف پول سرد است. کیف پول های سرد اساساً کیف پول های رمزنگاری هستند که به اینترنت متصل نیستند و به صورت آفلاین کار خواهند کرد.

مزیت اصلی استفاده از کیف پول سرد این است که از کیف پول گرم امن تر است. از آنجایی که کیف پول های سرد به اینترنت متصل نیستند، احتمال هک و دزدیده شدن دارایی ها توسط هکر کمتر از یک کیف پول گرم است.

رابط کاربری آسان کیف پول TronLink

درک حوزه ارزهای دیجیتال به طور خاص برای آن دسته از کاربرانی که دانش فنی در مورد بلاک چین ندارند یا مطالعه نکرده اند و علاقه ای به مسائل کامپیوتری و حوزه فناوری اطلاعات ندارند، می تواند دشوار باشد. این به این دلیل است که فناوری بلاک چین یک مفهوم بسیار فنی در حوزه فناوری اطلاعات است، این بدان معنا نیست که اگر اهل کامپیوتر نیستید، درک رمزارز برای شما ممکن نیست، بلکه به این معنی است که برای شما کمی دشوارتر است.

بنابراین این واقعیت که استفاده از کیف پول TronLink آسان است و دارای یک رابط کاربر پسند است می تواند به این معنی باشد که TronLink می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

پشتیبانی کیف پول ترون لینک استیک کردن ارز دیجیتال ترون (trx)

می توانید از کیف پول ترون لینک برای استیک کردن ارز دیجیتال ترون استفاده کنید و کسب درآمد غیرفعال داشته باشید. از این رو هر چه تعداد ترون های استیک شده شما بیشتر باشد، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

بنابراین، به طور کلی TronLink یک کیف پول عالی است و اگر به TRX و کل اکوسیستم Tron علاقه دارید، می تواند انتخاب خوبی باشد.

آموزش ساخت کیف پول ترون لینک (TronLink)

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

کیف پول ترون لینک رابط کاربری خوبی دارد و استفاده از آن آسان است. بنابراین اکنون به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید در چند مرحله برای نصب و راه اندازی کیف پول ترون لینک اقدام کنید. 

  1. نصب و راه اندازی کیف پول ترون لینک 

    تنها کاری که باید انجام دهید این است که ترون لینک را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید. سپس با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد:
    1. گزینه اول برای ساخت کیف پول ترون لینک است.
    2. گزینه دوم برای بازیابی کیف ترون لینک استفاده می شود.
    3. گزینه سوم برای اتصال کیف پول ترون لینک به ولت سخت افزاری لجر کار می کند.
    4. گزینه چهارم که “watch-only” است، فقط برای مشاهده یک آدرس ترون خاص استفاده می شود، به این معنی که نمی توانید وارد شوید و فقط می توانید موجودی کیف پول را ببینید. 
    حال برای ایجاد حساب کاربری روی “Create Wallet” ضربه بزنید.

    نصب و راه اندازی کیف پول ترون لینک 

  2. انتخاب رمز عبور و نام

    اکنون نام کیف پول خود را انتخاب کنید، واقعاً مهم نیست، اما اگر چندین حساب tron برای اهداف مختلف دارید، کمک زیادی می کند، و همچنین هر زمان که بخواهید نام را تغییر می دهید.
    سپس رمز عبور خود را تنظیم کنید همیشه سعی کنید از یک رمز عبور قوی استفاده کنید. شما باید این رمز عبور را برای همه تراکنش ها و ورود به سیستم dapps وارد کنید.

    انتخاب رمز عبور و نام

  3. تکمیل مراحل ساخت کیف پول ترون لینک پرو

    تبریک می گویم! اکنون اکانت Tron شما با موفقیت ایجاد شد. اکنون باید از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در غیر این صورت نمی توانید دوباره به این آدرس وارد شوید. بنابراین حفظ نسخه پشتیبان گیری از عبارات بازیابی بسیار مهم است.

    تکمیل مراحل ساخت کیف پول ترون لینک پرو

  4. پشتیبان گیری از عبارات امنیتی

    پس از تایید رمز عبور خود با وارد کردن مجدد آن، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید از عبارات بازیابی کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا از آن صرف نظر کنید، توصیه می‌کنم بلافاصله آن را رد نکنید و از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.
    🔺عبارات بازیابی کیف پول ترون لینک را در برنامه یادداشت گوشی یا روشی مشابه ذخیره نکنید.
    🔺کلمات کلیدی آن را برای کسی ارسال نکنید و اجازه ندهید کسی آنها را ببیند.
    🔺کلمات بازیابی یا Seed Code را در یک دفترچه یا کاغذ یادداشت کنید و آنها را در جایی امن نگه دارید.

    پشتیبان گیری از عبارات امنیتی

بازیابی کیف پول ترون لینک پرو

برای بازیابی کیف پول خود ابتدا روی نماد سمت راست از نوار پایین صفحه خود ضربه بزنید تا به تنظیمات بروید. در آنجا گزینه “Reset Wallet” را انتخاب نمایید. پس از تایید پین و صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی، دو گزینه برای ادامه خواهید داشت: ایجاد یا بازیابی کیف پول. برای بازیابی یکی، روی دکمه “Restore Wallet” ضربه بزنید.

شما باید یادداشت 12 کلمه ای را که هنگام ایجاد حساب کاربری خود برای اولین بار به شما داده شده است وارد کنید. اگر این کار را با موفقیت انجام دهید، به صفحه اصلی هدایت می شوید، جایی که می توانید با استفاده از کیف پول بازیابی شده، فعالیت های خود را در برنامه از سر بگیرید.

بازیابی کیف پول ترون لینک پرو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
3 ماه قبل

با سلام وادب
دوستان کیف پول ترولینک پرو هیچ امنیت ندارد و من ۵۰۰واحد تتر داشتم بعد یک ماه تو کیف پول بود می خواستم برداشت کنم گفت به دلیل نداشتن انرژی و استخر استخراج مانینگ شما کافی نیست وا باید مقدار۵۰۱دلار دیگر شارژ کنید تا به پول قبلی که داشتی دسترسی پیدا کنی.
شما با یک تیم کلاهبردار مواجه هستید که در کشور های مالزی و سنگاپور وهند هستن و بعدریک ماه تمام دارایی شمارو بالا میکشن چون اونا به کیف شما دسترسی دارند اینا برای آدمها گنده جهان کار میکنند