کیف پول گواردا | آموزش ساخت و استفاده از  Guarda wallet

کیف پول گواردا | آموزش ساخت و استفاده از  Guarda wallet

کیف پول Guarda یک ولت نرم افزاری ارز دیجیتال است که در سال 2017 راه اندازی شد و نسخه های آن برای دسکتاپ، موبایل و وب دانلود کنید. Guarda در سراسر جهان در دسترس است. شما همچنین می توانید بیش از 300 ارز دیجیتال مختلف را از طریق کیف پول گواردا خریداری کنید و بیش از 400000 را در این والت نگه دارید. به طور کلی، این یک افزونه جامع در دنیای رقابتی کیف پول های رمزنگاری است. در این مقاله قصد داریم به آموزش دانلود کیف پول گواردا و ساخت آن بپردازیم. همچنین در این راهنما می توانید با نحوه انتقال ارز در کیف پول Guarda آشنا شوید. 

کیف پول گواردا چیست؟

کیف پول گواردا چیست؟

کیف پول گواردا در سال 2017 راه اندازی شد. این گروه از متخصصان بسیار با تجربه از آن زمان بر روی ایجاد محصولات مرتبط با بلاک چین تمرکز کرده اند.

وقتی صحبت از کیف پول رمزنگاری Guarda به میان می آید، هدف اصلی ایجاد کیف پول دیجیتالی بود که بتواند امنیت کامل، ذخیره سازی ارزهای دیجیتال بدون دردسر و مدیریت آسان دارایی را در اختیار کاربران قرار دهد. از آنجایی که این شرکت به ناشناس بودن شما احترام می گذارد، فایل های پشتیبان، کلیدهای خصوصی یا هر داده دیگری که می تواند امنیت شما را تهدید کند ذخیره نمی کند.

با وجود اینکه تنها چند سال از راه اندازی ولت گواردا میگذرد، این شرکت راه درازی را پیموده است. در ابتدا، آنها با یک کیف پول تک ارزی شروع کردند، سپس نسخه تحت وب، نسخه های iOS و اندروید را اضافه کردند، یک تولید کننده توکن و موارد دیگر ایجاد کردند.

در حالی که شرکت و خود محصول واقعا امیدوار کننده به نظر می رسند، بیایید ببینیم که کیف پول گواردا از چه مزایا و معایبی برخوردار است.

بررسی مزایا و معایب کیف پول Guarda 

بررسی مزایا و معایب کیف پول Guarda 

ما در این بررسی از کیف پول گواردا از جنبه های مثبت این ولت ارز دیجیتال شروع میکنیم. در ادامه نگاهی به جزئیات فنی در مورد امنیت والت Guarda، نسخه‌های مختلف کیف پول گواردا، سکه‌های پشتیبانی شده و تمام مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم.

مزایا 

🔰امنیت بالا: اگر بپرسید چه جنبه ای در انتخاب کیف پول رمزنگاری مهم است، هر فرد ماهری (بدون هیچ استثنایی) به شما می گوید که امنیت آن است. در حالی که برخی از شما به دنبال کیف پول‌هایی با کاربری آسان یا گزینه‌هایی هستید که بیشترین مقدار سکه را پشتیبانی می‌کنند، اما اینکه دارایی‌های شما در یک چشم به هم زدن دزدیده شود، اهمیتی ندارد.

امنیت کیف پول‌های ارز دیجیتال بیشتر به نوع کیف پولی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. Guarda یک کیف پول ارزهای دیجیتال چند پلتفرمی است که دارای کیف پول آنلاین و نرم افزاری است. از بین این دو، ما توصیه می کنیم برنامه کیف پول Guarda را انتخاب کنید که باید نسبتاً ایمن باشد. اگرچه به اندازه کیف پول های سخت افزاری مانند کیف پول لجر یا ترزور قابل اعتماد نیست.

از نظر امنیتی، چند ویژگی وجود دارد که Guarda ارائه می دهد. اول از همه، Guarda پشتیبان های رمزگذاری شده ای را در اختیار شما قرار می دهد که در دستگاه شما ذخیره می شوند. علاوه بر این، می‌توانید به جای رمز عبور از تشخیص چهره یا اثر انگشت استفاده کنید. همچنین، Guarda یک کیف پول غیرقانونی است، به این معنی که این شرکت کلیدهای خصوصی شما را ذخیره نمی کند.

آخرین جنبه امنیتی که هنگام انتخاب کیف پول باید به آن توجه کنید، منبع باز بودن کیف پول است. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، کیف پول‌های منبع باز به شما امکان می‌دهند کل کد را ببینید و بررسی کنید که آیا هیچ کد مخربی وجود ندارد که بتواند امنیت شما را تهدید کند و منجر به از دست دادن دارایی‌های شما شود.

همانطور که احتمالاً قبلاً متوجه شده اید، کیف پول Garda منبع باز است. این بدان معنی است که می توانید استراحت کنید و بدون نگرانی در مورد تهدیدات امنیتی استفاده از کیف پول Guarda را شروع کنید یا ادامه دهید.

با در نظر گرفتن همه چیز، به نظر می رسد کیف پول Guarda نسبتا امن است. 

🔰تنوع در نسخه های پشتیبانی شده: Guarda دارای سه نسخه کیف پول مختلف است:

  • کیف پول تحت وب گواردا
  • کیف پول گواردا نسخه افزونه دسکتاپ
  • نرم افزار موبایل Guarda 

درست مانند هر کیف پول آنلاین دیگری، کیف پول تحت وب Guarda را می توان از هر دستگاهی که به اینترنت متصل است دسترسی داشت. همچنین لازم است بدانید که کیف پول Guarda با Ledger (یکی از امن ترین کیف پول های بازار) سازگار است.

کیف پول دسکتاپ Guarda را می توان با کیف پول Ledger همگام سازی کرد تا امنیت را بهبود بخشد. رابط کاربری آن بسیار آسان است و می توان از آن برای ذخیره، ارسال، خرید و مبادله ارزهای دیجیتال استفاده کرد. این برای کاربران ویندوز و macOS در دسترس است.

کیف پول موبایل Guarda بسیار راحت است و می توان از آن در حین حرکت استفاده کرد. عملکردی مشابه کیف پول دسکتاپ را ارائه می دهد و همچنین از اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده می کند. کیف پول Mobile Guarda برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است.

🔰پشتیبانی از تعداد زیادی توکن و ارز دیجیتال: بخش مهم دیگری که در این بررسی کیف پول Guarda مورد بحث قرار می گیرد، سکه های پشتیبانی شده است.

اگر محبوب‌ ترین ارزهای دیجیتال مانند بیت‌ کوین و اتریوم را ترجیح می‌ دهید، با هیچ کیف پول رایج ارزهای دیجیتال مشکلی نخواهید داشت. با این حال، اگر به توکن‌های کمتر شناخته‌ شده علاقه دارید، باید تحقیقات دقیق‌ تری برای یافتن کیف پولی که از آن ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، انجام دهید.

اکنون، از آنجایی که این بررسی کیف پول Guarda است، منصفانه است که بگوییم اکثر مردم می توانند سکه یا توکن مورد نظر خود را پیدا کنند. Guarda از بیش از 40 سکه و هزاران توکن از جمله ERC20، BEP-2 و سایر دارایی های محبوب پشتیبانی می کند. این در مقایسه با سایر کیف پول‌های ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است.

🔰خدمات پشتیبانی مشتری: اگر قبلاً از یک کیف پول رمزنگاری استفاده کرده اید و مشکلاتی را تجربه کرده اید، احتمالاً می دانید که پیدا کردن پشتیبانی خوب از مشتری چندان آسان نیست. در بیشتر موارد، روزها طول می کشد تا پاسخی دریافت کنید (اگر اصلاً آن را دریافت کنید).

بر اساس بررسی های متعدد کیف پول Guarda، شرایط برای این ولت متفاوت است. پشتیبانی مشتری Guarda واقعاً عملکرد خوبی دارد و تمام مشکلاتی را که با آن مواجه هستید حل می کند.

پشتیبانی مشتری Guarda به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود، بنابراین اگر قبل از شروع استفاده از پلتفرم سوالی دارید یا در هنگام استفاده از آن نگرانی دارید – دریغ نکنید.

معایب

تا اینجای کار، به نظر می رسد تمام جنبه های مربوط به کیف پول رمزنگاری Guarda بسیار خوب باشد، با این حال، اکنون زمان آن رسیده است که نگاهی به معایب مهم تری بیندازیم.

🔺هزینه های نسبتاً بالا: وقتی صحبت از کیف پول های رمزنگاری نرم افزاری می شود، اکثر آنها رایگان هستند. با این حال، بدیهی است که آنها باید به نوعی پول در بیاورند. به همین دلیل است که اکثر آنها مبلغ مشخصی را برای معامله یک ارز دیجیتال به ارز دیگر یا صرفاً برای ارسال دارایی دریافت می کنند.

ممکن است گیج شوید، ما در مورد کیف پول Guarda صحبت می کنیم، پس چه ربطی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارد؟ خوب، همانطور که گفتم، کیف پول های رایگان باید به نحوی پول در بیاورند، بنابراین بیشتر آنها خدمات مبادله ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند که برای معامله هزینه دریافت می کنند.

وضعیت در مورد کیف پول Guarda نیز مشابه است. در حالی که می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید، برنامه را دانلود کنید و از آن کاملا رایگان استفاده کنید، هنگام استفاده از سرویس مبادله داخلی باید 3.5 درصد هزینه پرداخت کنید.

کارمزد 3.5 درصد در مقایسه با آنچه که سایر صرافی‌های ارز دیجیتال ارائه می‌دهند نسبتاً بالا است. به همین دلیل یکی از ایرادات اصلی کیف پول گواردا محسوب می شود.

🔺شرکت تازه تاسیس: آخرین جنبه ای که می خواهم در این بررسی کیف پول Guarda لحاظ کنم یک نقص عمده نیست بلکه چیزی است که باید در مورد آن فکر کنید.

کیف پول گواردا تنها چند سال پیش تاسیس شد، بنابراین در مقایسه با غول‌های صنعت کیف پول نسبتا جدیدی است. این بدان معنی است که کیف پول به اندازه رقبای خود مانند Ledger و Trezor که در دوره 2012-2014 تاسیس شده اند، قدیمی نیست.

همین است، من تمام مزایا و معایب اصلی کیف پول Guarda را در اختیار شما قرار داده‌ام، بنابراین می‌توانید از قبل فرضیات خاصی در مورد این ارائه‌ دهنده داشته باشید و حتی تصمیم بگیرید که آیا برای نیازهای شما مناسب است یا خیر.

آموزش دانلود و نصب کیف پول گواردا (Guarda)

آموزش دانلود و نصب کیف پول گواردا (Guarda)

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

استفاده از Guarda بسیار آسان است، با این حال، هنوز ممکن است سوالاتی در رابطه با قابلیت استفاده آن داشته باشید. اگر چنین است، در این راهنما با ما همراه باشید تا به شما نحوه دانلود و نصب کیف پول گواردا را آموزش دهیم.

  1. دانلود برنامه گواردا از گوگل پلی یا اپ استور

    در اولین قدم برای دانلود کیف پول گواردا باید به گوگل پلی مراجعه کنید و روی گزینه “install” کلیک کنید.
     دانلود برنامه گواردا از گوگل پلی یا اپ استور

  2. ساخت کیف پول گواردا

    برای نصب و راه اندازی کیف پول گواردا لازم است روی “Create a New Wallet” کلیک کنید.
    ساخت کیف پول گواردا

  3. تعیین یک رمز عبور 

     پس از انجام این کار، از شما خواسته می شود که یک رمز عبور امن ایجاد کنید. شما هرگز نباید اطلاعات شخصی را در رمز عبور خود قرار دهید. پس از وارد کردن رمز عبور، باید آن را یادداشت کرده و دکمه “I’ve Written down” را فشار دهید.
    تعیین یک رمز عبور

  4. یادداشت عبارات بازیابی

    نسخه پشتیبان گیری از عبارات بازیابی خود را دانلود کنید. توجه: بسیار مهم است که هرگز نسخه پشتیبان خود را از دست ندهید، زیرا در غیر این صورت، نمی توانید به ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید.

    یادداشت عبارات بازیابی

چگونگی انتقال ارز به کیف پول گواردا

برای ارسال ارز دیجیتال، وارد کیف پول خود شوید و گزینه “Send” را انتخاب کنید. اکنون باید آدرس کیف پول و مبلغی را که می خواهید ارسال کنید را وارد نمایید. پس از انجام این کار، “Next” را فشار دهید. همین است، شما موفق به ارسال سکه های خود شده اید. در زیر می توانید تصویری را مشاهده کنید که کل فرآیند را به شکل واضح تری توضیح می دهد.

چگونگی انتقال ارز به کیف پول گواردا

چگونگی دریافت ارز در ولت Guarda

دریافت ارز دیجیتال در ولت گواردا به سادگی ارسال آن است. اول از همه، باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس رمزی را که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید و روی “Receive” فشار دهید. پس از آن، آدرس کیف پول را کپی کنید و شما را به سکه های خود به آن آدرس بفرستید. اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا سکه ها در کیف پول شما ظاهر شوند.

اگر تشخیص این روند برای شما دشوار است، به تصویر زیر نگاه کنید.

چگونگی دریافت ارز به ولت Guarda

جمع بندی

بنابراین، Guarda یک کیف پول ارز دیجیتال چند پلتفرمی است که کیف پول های وب، دسکتاپ و موبایل را ارائه می دهد. از آنجایی که می توانید از بین کیف پول های آنلاین و نرم افزاری یکی را انتخاب کنید، توصیه می شود مورد دوم را انتخاب کنید.

اگرچه Guarda هرگز به اندازه کیف پول های سخت افزاری قابل اعتماد مانند لجر و ترزور ایمن نخواهد بود، اما برخی از ویژگی های امنیتی جذابی را ارائه می دهد که باید دارایی های شما را ایمن نگه دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments