نظر ChatGPT در مورد احتمال انفجار قیمت ریپل در سال 2024 | تحلیل ریپل و بررسی ادامه روند xrp

نظر ChatGPT در مورد احتمال انفجار قیمت ریپل در سال 2024 | تحلیل ریپل و بررسی ادامه روند xrp

وضوح مقررات، همکاری های بانکی و عوامل اقتصاد کلان جهانی می توانند عناصر اساسی برای قیمت آینده ریپل باشند.

🔰محاکمه ریپل علیه SEC در آوریل 2024 برای قیمت XRP بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
🔰مشارکت با بانک هایی مانند HSBC و عوامل کلان اقتصادی بر ارزش گذاری آن تاثیر می گذارد.
🔰ریپل در حال حاضر به دلیل پیروزی های حقوقی اخیر نسبت به بیت کوین ترند است.

آیا قیمت ریپل می تواند سال آینده رشد کند؟

مدل محبوب زبان مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT نمی‌تواند به طور مستقیم به این سوال پاسخ دهد که آیا جامعه ریپل شاهد افزایش قیمت XRP در سال 2024 خواهند بود یا خیر.

شفافیت مقرراتی به عنوان اساسی ترین آنها ذکر شده است. انتظار می رود که نبرد حقوقی ریپل علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در بهار آینده به نتیجه برسد زیرا تاریخ محاکمه برای 23 آوریل 2024 تعیین شده است.

پیش از این، شرکت بلاک چین دو پیروزی برجسته در دادگاه را به دست آورد که به دنبال آن قیمت ریپل به طور قابل توجهی افزایش یافت.

اعلام مشارکت های بانکی جدید یا پذیرش توسط موسسات مالی در رتبه دوم قرار دارد. شایان ذکر است که بانک بریتانیایی HSBC و غول آمریکایی چیس بانک اخیراً به مشتریان واجد شرایط اجازه داده اند تا پرداخت های خاصی را به جای فیات به صورت XRP انجام دهند. با این حال، این حرکت ها تاثیر کمی بر ارزش سکه داشت.

روندهای کلی بازار کریپتو، پیشرفت‌های فناوری، عرضه و تقاضا، سفته‌ بازی و موارد دیگر فهرست عناصر را تکمیل می‌کنند. یکی از عواملی که ارزش توجه ویژه را دارد، محیط اقتصاد کلان جهانی است.

با اطمینان می توان فرض کرد که یک رکود بالقوه یا هر نوع بحران مالی می تواند تاثیر منفی بر قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشد. از سوی دیگر، اخبار مثبت پیرامون درگیری های ژئوپلیتیکی یا تصمیم احتمالی فدرال رزرو برای توقف سیاست ضد تورمی خود می تواند مورد استقبال گاوها قرار گیرد.

با توجه به اینکه قیمت ریپل در حال حاضر بسیار بالاتر از ابتدای سال 2023 است، نوری در انتهای تونل وجود دارد که نشان می دهد رسیدن به ریپل یک دلاری تا سال 2024 به واقعیت تبدیل می شود!

ریپل در حال حاضر پرطرفدارترین رمز ارز است!

علاوه بر حدس و گمان هایی در مورد آینده ریپل، در نظر گرفتن شرایط فعلی آن نیز مهم است. آخرین پیروزی ریپل در برابر دشمن بزرگ خود – SEC ایالات متحده – این دارایی را به برترین دارایی پرطرفدار در کل حوزه کریپتو تبدیل کرده است.

XRP توجه زیادی را به خود جلب کرد و پس از اولین پیروزی برجسته Ripple در ماه جولای نیز در میان بهترین عملکردها قرار گرفت. در آن زمان، معاملات مربوط به توکن 21 درصد از کل حجم معاملات ارزهای دیجیتال را تشکیل می دادند، در حالی که بیت کوین با 20 درصد در رتبه دوم قرار داشت.

تحلیل ریپل بلند مدت

قیمت ریپل اندکی روند صعودی را نشان می دهد و به سمت میانگین متحرک 200 روزه در چارت روزانه حرکت می کند.

با این حال، اگر ارز دیجیتال با موفقیت از میانگین متحرک 200 روزه و منطقه مقاومت مهم در 0.55 دلار عبور کند، احتمالاً بازار به سمت روند صعودی تغییر خواهد کرد.

پس از تجزیه و تحلیل نمودار روزانه، قیمت ریپل کاهش قابل توجهی را تجربه کرد که منجر به مرحله تثبیت شد. اندکی به سمت میانگین متحرک 200 روزه در 0.5223 دلار حرکت کرد و توانست تا حدودی آن را پس بگیرد. میانگین متحرک 200 روزه به طور گسترده به عنوان یک سطح مقاومت قوی شناخته می شود.

با این حال، شکستن قیمت بالاتر از این سطح، پتانسیل بازگشت صعودی در بازار را نشان می‌دهد که احتمال حرکت‌های افزایشی بیشتر را نشان می‌دهد. توجه به این نکته مهم است که این سناریو متکی بر یک عقب نشینی رو به پایین است که اعتبار شکست را تأیید می کند.

با وجود پیشی گرفتن اندکی قیمت از میانگین متحرک، همچنان احتمال رد شدن و به دنبال آن کاهش وجود دارد.

به این دلیل است که میانگین متحرک 200 روزه یک سطح مقاومت قابل توجه در نظر گرفته می شود، به ویژه هنگامی که با ناحیه مقاومت 0.55 دلار ترکیب شود. اگر عقب نشینی با موفقیت اتفاق بیفتد و قیمت بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه نباشد، این سناریو همچنان معتبر است.

چارت روزانه ریپل

تحلیل ریپل کوتاه مدت

با توجه به نمودار 4 ساعته، می بینیم که قیمت پس از یک روند نزولی طولانی مدت حمایت قابل توجهی پیدا کرده است که منجر به یک حرکت بدون روند برای کوتاه مدت می شود. پیشرفت مهمی که باید به آن توجه کرد، ظهور یک الگو مثلث کنج صعودی است.

در حال حاضر، قیمت در آستانه شکستن به زیر مرز پایین مثلث است که نشان دهنده ادامه احتمالی روند نزولی اولیه است.

از سوی دیگر، اگر قیمت افزایش یابد و از خط روند بالایی مثلث عبور کند، این سناریو باطل می شود و احتمال حرکت صعودی را نشان می دهد.

با این حال، با توجه به اهمیت منطقه مقاومت در 0.55 دلار و حضور فروشندگان در بازار، سناریوی محتمل تر، رد و به دنبال آن کاهش به زیر آستانه مثلث است. معامله گران باید از نزدیک این سطوح را برای تصمیم گیری آگاهانه در بازار نظارت کنند.

چارت 4 ساعت ریپل

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments