حکم ممنوع الخروج دو کوان و دنیل شین صادر شد! | اخطاریه تیم تحقیقات کره جنوبی

حکم ممنوع الخروج دو کوان و دنیل شین صادر شد! | اخطاریه تیم تحقیقات کره جنوبی

تیم تحقیقات جنایی کره جنوبی اخطاریه‌های «اجازه ورود» و «ممنوعیت خروج» را برای مدیران سابق و فعلی TerraForm Labs از جمله دو کوان و دانیل شین صادر کرده است. وزارت دادگستری کره جنوبی درخواست دادستان ها را برای تحقیقات بیشتر در مورد اتهامات کلاهبرداری علیه آزمایشگاه TerraForm و مدیران آن تأیید می کند.

دادستان ها خواستار تحقیق در مورد بنیانگذاران Terra 

رسانه های خبری محلی در 27 ژوئیه گزارش دادند، وزارت دادگستری کره جنوبی درخواست تیم تحقیقات مشترک جرایم مالی و اوراق بهادار دادستانی ناحیه جنوبی سئول را برای صدور “اخطاریه اجازه ورود” برای دو کوان تایید کرده است. همچنین “ممنوعیت خروج از کشور” در مورد مدیران فعلی و سابق آزمایشگاه های TerraForm از جمله بنیانگذار دانیل شین و معاون سابق رئیس جمهور کیم مو را صادر کرده است.

این اعلامیه ها به تیم تحقیقات جنایی کمک می کند تا پس از ورود دو کوان از سنگاپور به دلیل اتهامات کلاهبرداری ارز لونا و پولشویی، تحقیقات بیشتری را انجام دهند. علاوه بر این، ارتباط سایر مدیران نیز با سقوط ارز لونا کلاسیک (LUNAC) و استیبل کوین الگوریتمی شبکه ترا (UST) مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، Do Kwon متهم است که به ارائه توکن های ترا (LUNA) بدون اطلاع سرمایه گذاران در مورد ریسک های سرمایه گذاری خود ادامه می دهد. وی همچنین ملزم به حضور در دادگاه در خصوص شکایت هایی است که سرمایه گذاران ترا علیه وی مطرح کرده اند.

در همین حال، دانیل شین از دو کوان و ترا فاصله گرفته و در برنامه Chai خود اطلاعیه ای قرار داده است. هفته گذشته، تیم تحقیقاتی به خانه و دفاتر دانیل شین در رابطه با سقوط Terra-LUNA یورش بردند. سوابق تراکنش ها و اسناد مربوط به آزمایشگاه های TerraForm نیز در یک جستجو و توقیف در 15 شرکت رمزنگاری جمع آوری شد. صرافی های رمزنگاری شامل Upbit، Bithumb، Coinone، Korbit و Gopax هستند.

🧨عملکرد قیمت لونا فرصتی برای خرید یا دامی برای سرمایه مردم؟

اقدامات ایالت متحده بر علیه پروژه ترا و بنیانگذاران آن

سه دعوی حقوقی دسته جمعی در ایالات متحده توسط شرکت های برتر Scott+Scott Attorneys at Law LLP، The Rosen Law Firm، و Bragar Eagel & Squire بر علیه دو کوان، پروژه ترا و شرکت های وابسته تشکیل شده است.

“FatMan” یکی از اعضای داخلی Terra دیروز در توییتی تایید کرد که آنها به عنوان شاکی به Scott+Scott به همراه شاکی اصلی نیک پترسون خواهند پیوست. آنها همچنین در حال آماده سازی یک اقدام دسته جمعی دیگر علیه Do Kwon برای کلاهبرداری علیه هزاران سرمایه گذار هستند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments