زنگ خطر برای سرمایه گذاران فلوکی اینو

زنگ خطر برای سرمایه گذاران فلوکی اینو | سازمان SFC برای استیکینگ FLOKI هشدار داد!

تیم فلوکی به سرمایه گذاران خود اطمینان داد که از تمام راه های ممکن برای برآورده کردن همه الزامات با مقامات هنگ کنگ مکاتبه خواهد کرد.

کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC) به مردم درباره محصولات سرمایه گذاری بالقوه پرخطر به نام “برنامه استیکینگ فلوکی” و “برنامه استیکینگ TokenFi” هشدار داده است. هر دو توکن وابسته به اکوسیستم فلوکی هستند.

طبق گفته SFC، این محصولات خدمات استیکینگ ارائه می دهند و ادعا می کنند که بازده سالانه از 30 درصد تا بیش از 100 درصد را ارائه می دهند. با این حال، سازمان SFC تاکید کرد که هیچ یک از محصولات مجوز فروش عمومی در هنگ کنگ را دریافت نکرده اند.

استیکینگ به کاربران این امکان را می دهد که با مشارکت در امنیت بلاک چین، جوایزی کسب کنند. هنگامی که کاربران ارز دیجیتال را استیک می کنند، به یک استخر نقدینگی کمک می کنند. این شبیه به واریز پول به یک حساب پس انداز است. مکانیسم اثبات سهام، تراکنش ها را تأیید می کند و امنیت و تمرکز زدایی بلاک چین را تضمین می کند.

SFC تاکید کرد که هیئت حاکمه این دو محصول نتوانسته است به طور قانع کننده نشان دهد که چگونه قصد دارد به اهداف بازده سالانه بالا اعلام شده دست یابد.

تیم Floki تاکید کرد که تنها شکایت SFC این است که برنامه‌ های استیکینگ خیلی خوب عمل می‌ کنند.

در حالی که Floki قادر به ارائه جزئیاتی در مورد بحث های خود با SFC نبود، تصریح کرد که با یک آژانس بازاریابی برای شروع برنامه استیکینگ Floki و تبلیغات استیکینگ ارز TokenFi همکاری کرده است. آژانس فضای رسانه ای را ایمن کرد و تیم فلوکی معتقد بود که تاییدیه دریافت کرده است.

با این حال، تیم Floki گفت که آنها نمی توانند در مورد اینکه آیا کمپین بازاریابی در حال حاضر در هنگ کنگ ادامه خواهد داشت یا خیر صحبت کنند. این تیم به سرمایه‌ گذاران خود اطمینان داد که از طریق تمام کانال‌ های مناسب برای برآورده کردن همه الزامات با مقامات هنگ‌ کنگ مکاتبه خواهد کرد.

SFC تاکید می کند که اطلاعات مربوط به این دو توکن به صورت آنلاین در دسترس عموم هنگ کنگ است. در نتیجه، در 26 ژانویه 2024، SFC هر دو محصول و جزئیات مربوط به آنها را در فهرست هشدار توکن های مشکوک SFC گنجاند.

SFC به سرمایه گذاران در مورد شرط بندی معاملات مربوط به دارایی های دیجیتال، که ممکن است طرح های سرمایه گذاری جمعی غیرمجاز را تشکیل دهند، هشدار می دهد. این ترتیبات دارای ریسک های بالایی هستند و سرمایه گذاران ممکن است تحت مقررات اوراق بهادار و آتی از حداقل حمایت برخوردار باشند که به طور بالقوه منجر به از دست دادن کامل سرمایه گذاری می شود.

علاوه بر این، SFC بر تعهد خود به اجرای استانداردهای نظارتی و محافظت از سرمایه گذاران در برابر طرح های متقلبانه تاکید کرده است. وی خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف از قانون از جمله ترویج طرح‌های سرمایه‌ گذاری جمعی بدون مجوز، با برخورد قانونی مناسب مواجه خواهد شد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سوگل
سوگل
3 ماه قبل

خیلی وبلاگاتون با جزئیات و کامله خیلی میشه به درد کسایی بخوره که حتی تازه تو این کارن

گرشاسب
گرشاسب
3 ماه قبل

چه اپلیکیشن یا سایتی رو برای استیکینگ پیشنهاد میکنی

رضا رحیمی
رضا رحیمی
3 ماه قبل

واسه استیکینگ فقط بیت کوین و سولونا جوابه والسلام.