یک دلاری شدن میم کوین WIF در سال 2024 

احتمال یک دلاری شدن میم کوین ویف (WIF) در سال 2024 چقدر است؟


ارزش Dogwifhat در چند هفته گذشته به سرعت افزایش یافته است و پتانسیل آن برای رسیدن به 1 دلار به عوامل متعددی مانند شرایط مطلوب بازار بستگی دارد.
پیش‌بینی‌ های کوتاه‌ مدت محدوده قیمتی 0.33 تا 0.76 دلار را در سال 2024 نشان می‌ دهد، در حالی که قیمت پیش بینی شده میم کوین جدید سولانا تا سال 2030، 2.50 دلار است

احتمال یک دلاری شدن میم کوین جدید سولانا (WIF) در سال 2024

علیرغم ظهور کوتاه مدت میم کوین جدید سولانا که نزدیک به 2 ماه از زمان راه اندازی آن می گذرد، WIF توانست توجه معامله گران زیادی را جلب کند. این موجب شد قیمت آن در ماه گذشته بیش از 90 درصد افزایش یافت و در حال حاضر حدود 0.36 دلار (براساس داده های کوین مارکت کپ) معامله می شود. ما تصمیم گرفتیم از ChatGPT بپرسیم که آیا این روند صعودی می‌تواند در طول سال 2024 ادامه یابد و قیمت WIF می‌تواند به نقطه عطف 1 دلار برسد یا خیر.

ربات مبتنی بر هوش مصنوعی پیش بینی می کند که چنین شانسی وجود دارد، اما افزایش احتمالی آن به عوامل متعددی از جمله احساسات بازار و رفتار سرمایه‌ گذاران بستگی دارد.

سکه های میم مانند WIF اغلب از مسیر قیمت ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین (BTC) پیروی می کنند. به گفته بسیاری از کارشناسان، به دلیل رویداد هاوینگ بیت کوین، تغییر نظر فدرال رزرو بر روی سیاست های ضد تورمی خود و سایر رویدادهای بالقوه صعودی در ماه های بعد برای یک روند افزایشی آماده است.

ربات ChatGPT همچنین ادعا کرد که ارزش WIF در صورتی که جامعه آن (سرمایه گذاران، توسعه دهندگان و حامیان) رشد کند، می تواند به سمت بالا حرکت کند. این ممکن است محبوبیت دارایی را افزایش دهد و خریداران بالقوه جدیدی را جذب کند.

🔮برخی از نهادها، از جمله پلتفرم CoinCodex و وب‌ سایت پیش‌ بینی DigitalCoinPrice، قبلاً پیش‌ بینی‌ های WIF را ارائه کرده‌ اند. اولی پیش‌ بینی می‌ کند که این میم کوین در طول سال 2024 در محدوده 0.33 تا 0.48 دلار معامله شود، در حالی که دومی حداکثر سطح 0.76 دلار را تعیین کرد.

🔮همچنین PricePrediction.net و Bitnation انتظار دارند که ارزش dogwifhat تا سال 2030 از 2.50 دلار فراتر رود، که نشان دهنده افزایش پایدار در بلند مدت به جای انفجار قیمت به سمت قیمت 1 دلار در ماه های آینده است.

نظر ChatGPT در مورد سرنوشت سولانا در سال 2024

پیشرفت های اخیر توکن WIF

WIF در اواسط دسامبر هنگامی که قیمت آن در مقیاس روزانه در حال انفجار بود، همزمان با رالی چشمگیر سولانا (SOL) در مرکز توجه قرار گرفت. علیرغم کاهش قیمت آن پس از کریسمس، سکه میم دوباره در ابتدای ژانویه شروع به پامپ قیمت کرد.

روند صعودی آن را می توان به اقدامات بسیاری از صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال نسبت داد که این دارایی را پذیرفته اند. BitMEX جزو اولین صرافی هایی بود که قرارداد مبادله دائمی WIF/USDT را فهرست کرد.

مدت کوتاهی پس از آن، بایننس همین کار را کرد، در حالی که Bitget توکن را در منطقه نوآوری و میم خود قرار داد. دارایی‌ های آن بخش برای یک دوره 60 روزه ارزیابی می‌ شوند و در صورت داشتن معیارهای خاصی می‌توانند به طور رسمی لیست شوند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی رضایی
علی رضایی
3 ماه قبل

کاش میم کوین Wif در صرافی های ایرانی هم موجود بود

محمدرضا
محمدرضا
3 ماه قبل

الان میتونم اینو از کجا بخرم؟

کتایون
کتایون
3 ماه قبل

راهنماییم میکنید چجوری و از کجا این شت کوینای انفجاری رو بخرم؟

حسام قادری
حسام قادری
3 ماه قبل

مرسی از پی98 بخاطر منابع معتبر وبلاگ های، عالین