تحلیل 5 ارز برتر هفته با احتمال سوددهی بالا

تحلیل 5 ارز برتر هفته با احتمال سوددهی بالا (9 بهمن 1402)

قیمت بیت کوین در محدوده 38000 تا 49000 دلار نوسان دارد و این شرایط را برای 5 ارز دیجیتال برتر فراهم می کند تا احتمالاً به سمت بالاتر حرکت کنند.
بیت کوین در آخر هفته به تدریج در حال افزایش است که نشان دهنده ادامه تقاضا از سوی گاوها است. داده هایی که جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ در 26 ژانویه به اشتراک گذاشت، نشان می دهد که دارایی های بیت کوین صندوق تراست بلک راک (IBIT) از مرز 2 میلیارد دلار عبور کرده است.
خرید ثابت در سطوح پایین‌ تر باعث کاهش قیمت بیت‌ کوین شد، اما بعید است که یک رالی صعودی به این زودی ها شروع شود. بیت کوین ممکن است سود خود را تثبیت کند زیرا معامله گران بر جریان ورودی به صندوق های تازه راه اندازی شده در بورس بیت کوین تمرکز می کنند و منتظر هاوینگ بیت کوین در ماه آوریل هستند.
اگر بیت کوین به حرکت بدون روند خود ادامه دهد، این یک علامت مثبت خواهد بود زیرا نشان می دهد معامله گران برای ذخیره سود عجله ندارند زیرا پیش بینی می کنند روند صعودی ادامه یابد. این ممکن است خبر خوبی برای آلتکوین های منتخب نیز باشد، که ممکن است علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب کند و حرکت مجدد آنها را از سر بگیرد.

⁉️افزایش اخیر قیمت بیت کوین، باعث رشد آلت کوین های منتخب شده است. بیایید به نمودارهای 5 ارز دیجیتال برتر که ممکن است در کوتاه مدت عملکرد بهتری داشته باشند، نگاه کنیم.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین در 27 ژانویه از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (41959 دلار) بالاتر رفت که نشان می دهد فشار فروش در حال کاهش است. هر دو میانگین متحرک بدون نوسان حرکت می کنند و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به سطح میانی است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. ممکن است جفت BTC/USDT برای مدتی بین 44700 تا 37980 دلار نوسان داشته باشد.

چارت روزانه بیت کوین

بسته شدن قیمت بالای 44700 دلار اولین نشانه از بازگشت خریداران خواهد بود. این ممکن است قیمت را به بالاترین سطح محلی 48970 دلار برساند.

از طرفی از نظر نزولی، یک کاهش به زیر 37980 دلار می تواند اصلاح عمیق تری را به سمت 34800 دلار آغاز کند.

چارت 4 ساعته بیت کوین

میانگین‌های متحرک یک حرکت صعودی را در نمودار 4 ساعته تکمیل کرده‌ اند و RSI نزدیک به منطقه اشباع خرید است که نشان می‌ دهد گاوها در حال بازگشت به بازی و خرید سریع بیت کوین هستند. این رالی می تواند به 43500 دلار و سپس 44700 دلار برسد.

از سوی دیگر ، میانگین های متحرک احتمالا به عنوان یک سطح حمایت قوی عمل خواهند کرد. شکستن زیر میانگین متحرک 50 می تواند مزیت را به نفع خرس ها متمایل کند. سپس این جفت ممکن است به 39500 دلار و بعداً به 37980 دلار سقوط کند.

سولانا (SOL)

سولانا در 27 ژانویه بالاتر از میانگین های متحرک صعود کرد و در تلاش است تا بالای خط روند نزولی در 28 ژانویه حفظ شود.

چارت روزانه سولانا

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (93 دلار) مسطح شده است و RSI درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین خریداران و فروشندگان است. اگر قیمت بالاتر از خط روند نزولی باقی بماند، جفت SOL/USDT می‌تواند تا 107 دلار و سپس به 117 دلار صعود کند.

اگر خرس‌ها بخواهند جلوی صعود را بگیرند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین‌ های متحرک برگردانند. این ممکن است گاوهای تهاجمی را به دام بیندازد و شرایط را برای تست مجدد حمایت 79 دلاری فراهم کند.

چارت 4 ساعته سولانا

این جفت از خط روند نزولی بالاتر رفته و الگوی مثلث نزولی را در نمودار 4 ساعته باطل کرده است. این یک علامت مثبت است زیرا گاوها در گوشه و کنار منتظر هستند تا وارد عمل شوند و قدرت روند را در دست بگیرند. 

اگر خریداران به خرید سولانا با بهترین قیمت، ارزش آن را بالاتر از خط روند نزولی نگه دارند، جفت به احتمال زیاد به سمت 107 دلار و بعداً به 117 دلار صعود می کند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 85 دلار سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد.

آوالانچ (AVAX)

آوالانچ  چندین روز است که در یک الگوی کانال نزولی معامله می شود. خریداران با سقوط قیمت به سطح حمایت را در 23 ژانویه برای خرید ارز AVAX اقدام کردن و قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (34 دلار) در 28 ژانویه رساندند.

چارت روزانه آوالانچ

فروشندگان تلاش خواهند کرد تا بهبود را در خط روند نزولی متوقف کنند. اگر قیمت از مقاومت پیش رو کاهش یابد، نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال باقی می مانند. سپس ممکن است جفت AVAX/USDT زمان بیشتری در کانال نوسان داشته باشد.

در عوض، اگر قیمت مقاومت پیش رو را به سمت بالا بشکند، نشانه خرید تهاجمی گاوها خواهد بود. این جفت ممکن است سرعت خود را افزایش دهد و تا 44 دلار و متعاقباً به سطح مهم روانی 50 دلار افزایش یابد.

چارت 4 ساعته آوالانچ

میانگین متحرک 20 روزه شروع به افزایش کرده است، و RSI نزدیک به منطقه اشباع خرید نوسان دارد، که نشان دهنده خرید قوی توسط گاوها است. فروشندگان در سه برخورد قبلی با موفقیت از خط روند نزولی دفاع کردند. از این رو، آنها سعی خواهند کرد دوباره این کار را انجام دهند.

اگر قیمت از خط روند نزولی کاهش یابد، اما سطح حمایت میانگین متحرک 20 روزه را حفظ کند، نشان می دهد که معامله گران این کاهش قیمت را به عنوان یک فرصت برای خرید ارز دیجیتال آوالانچ در نظر می گیرند. این امر چشم انداز افزایش قیمت تا بالای کانال را افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ممکن است حرکت خود را به 44 دلار آغاز کند.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک برسد، نشان می‌ دهد که خرس‌ ها در سطوح بالاتر با قدرت بیشتری برای فروش اقدام خواهند کرد. سپس ممکن است جفت برای مدتی بیشتر در داخل کانال نوسان داشته باشد.

رندر (RNDR)

پس از سقوط شدید قیمت، رندر توکن (RNDR) در چند روز گذشته بین 3.56 تا 4.40 دلار نوسان داشته است. 

چارت روزانه ارز رندر

هر دو میانگین متحرک مسطح شده اند و RSI درست بالاتر از نقطه میانی است که نشان دهنده تعادل بین گاوها و خرس ها است. اگر قیمت از 4.40 دلار کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (4 دلار) برسد، جفت RNDR/USDT ممکن است حرکت بدون روند خود را تا چند روز دیگر ادامه دهد. 

در مقابل، اگر قیمت به بالای 4.40 دلار افزایش یابد، این نشان می دهد که خریداران بر فروشندگان غلبه کرده اند. سپس این جفت پس از آن می تواند تا 5.07 دلار و در نهایت به 5.28 دلار افزایش یابد. شکست بالاتر از این سطح نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است.

چارت 4 ساعته ارز رندر

این جفت یک الگوی مثلث متقارن در نمودار 4 ساعته تشکیل داده است که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین گاوها و خرس ها است. خریداران در تلاش هستند تا با هدایت قیمت به بالا مثلث قدرت خود را دوباره به دست آورند. اگر آنها موفق شوند، جفت ممکن است به 4.40 دلار و پس از آن به 4.71 دلار صعود کند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت سقوط کند و به زیر 20-EMA برسد، نشان می دهد که خرس ها به شدت از خط روند نزولی دفاع می کنند. سپس ممکن است جفت به سمت خط حمایت نزول کند.

سویی (SUI)

سویی (SUI) در چند روز گذشته در یک روند صعودی بوده است، اما خرس ها در تلاش هستند تا رالی صعودی را در قیمت 1.50 دلار متوقف کنند.

چارت روزانه ارز سویی

جفت SUI/USDT یک الگوی کف دوقلو تشکیل داده است که با شکست به بالای 1.50 دلار بسته می شود. اگر این اتفاق بیفتد، حرکت صعودی می تواند افزایش یابد و این جفت ممکن است به سمت 2 دلار افزایش یابد. الگوی هدف راه اندازی مثبت 2.64 دلار است.

با این حال، خرس ها احتمالاً برنامه های دیگری دارند. آنها به شدت از سطح 1.50 دلار محافظت می کنند و سعی می کنند قیمت را به سمت متحرک نمایی 20 روزه (1.18 دلار) برسانند. اگر قیمت با قدرت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، احتمال صعود بالای 1.50 دلار افزایش می یابد. از سوی دیگر، شکستن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه می تواند شرایط را برای کاهش میانگین متحرک 50 روزه (0.92 دلار) فراهم کند.

چارت 4 ساعته ارز سویی

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالاتر از مقاومت 1.50 دلار برسانند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، می تواند یک عقب نشینی به سمت 50-SMA را آغاز کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت در میانگین متحرک 20 روزه حمایت شود، نشان می دهد که احساسات مثبت باقی می ماند و سرمایه گذاران با هر کاهش جزئی در حال خرید هستند. این جفت ممکن است پس از 1.50 دلار بر مقاومت غلبه کند و مرحله بعدی روند صعودی را آغاز کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ع. جیم
ع. جیم
3 ماه قبل

خواهش میکنم در تحلیلتون هم بگید که ارزها چسبیدن به بیت کوین حرکت ارزها هماهنگ با بیت کوینه

حمزه
حمزه
3 ماه قبل

به نظرتون چیه ارزی بخریم بهتره

هانا
هانا
3 ماه قبل

قیمت SUI فکر نکنم روندش متوقف شه و به افزایش ادامه میده


مرتضی مهامی
مرتضی مهامی
3 ماه قبل

تحلیل خوبی بود، خرید بیت کوین از نظر من بهترین گزینه برای سرمایه گذاریه.

رشید
رشید
3 ماه قبل

بعد رشد دوباره بیت کوین بازار بدجور افتاده دست گاوهای امیدوار

samane
samane
3 ماه قبل

بهترین شبکه برای جابجایی اوالانچ رو چی میدونید؟؟؟

عدنان
عدنان
3 ماه قبل

فکر میکنید بیت کوین تا اخر امسال تا چقدر میره؟