تحلیلگر محبوب معتقد است قیمت ریپل در سال 2025 به ATH جدیدی می رسد!

تحلیلگر محبوب معتقد است قیمت ریپل در سال 2025 به ATH جدیدی می رسد!

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم کدام تحلیلگر معتقد است XRP می تواند در سال آینده به 5 دلار برسد.
ریپل اخیراً نزدیک به 20 درصد از ارزش خود را در میان اصلاحات گسترده تر بازار که بر ارزهای رمزپایه اصلی تاثیر می گذارد، از دست داده است. با این حال، بسیاری از تحلیلگران خوش بین هستند و افزایش قابل توجهی را در محدوده 1 تا 4 دلار پیش بینی می کنند.

خرید و فروش ریپل پی98

قیمت ریپل در سال 2025 به چند دلار می رسد؟

بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته اصلاح شدیدی را تجربه کرده است و دارایی‌ های دیجیتال پیشرو مانند بیت‌ کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و بسیاری دیگر، به پایین‌ ترین سطح چند هفته‌ ای سقوط کردند.

توکن بومی ریپل – XRP – یکی از آلت کوین هایی بود که تحت تاثیر رالی نزولی قیمت ارزهای دیجیتال قرار گرفت و تقریباً 20 درصد از ارزش خود را در بازه زمانی هفت روزه از دست داد.

با این حال، بسیاری از تحلیلگران از این روند منفی بی خبرند و رشد چشمگیر را در ماه های بعد پیش بینی می کنند. کاربر محبوب توییتر، Ash Crypto اخیراً اهداف سال 2025 را مشخص کرد و ادعا کرد که XRP ممکن است به محدوده 3 تا 5 دلار افزایش یابد.

Dark Defender نیز نمودار قیمت ریپل را تجزیه و تحلیل کرد و اعلام کرد در صورت غلبه بر سطح مقاومت حیاتی 0.52 دلاری، یک روند صعودی جدید برای دارایی پیش بینی کرد. 

کاربر X اضافه کرد:

ممکن است بدترین روزها را قبل از شروع یک رالی صعودی قوی تجربه کنیم. من به تیم توسعه دهنده ریپل و ارز XRP ایمان دارم.

🔺پیش بینی دقیق قیمت ریپل (XRP) در سال 2024

پیش بینی های کارشناسان دیگر در مورد قیمت ریپل

بسیاری از تحلیلگران دیگر وجود دارند که انتظار دارند قیمت XRP به زودی افزایش یابد. EGRAG CRYPTO معتقد است که اصلاحات اخیر برای خرید ارزان ریپل است نه زانوی غم بغل گرفتن. به گفته این تحلیلگر، این توکن “در موقعیت خاصی قرار دارد و بین احساسات صعودی و فشار نزولی گیر کرده” و آماده است که مانند یک موشک پرواز کند.

Mikybull Crypto و سازنده محتوای یوتیوب D.I.Y Investing نیز صعودی بودند. اولی معتقد است که سکه در حال آماده شدن برای صعود به سمت 4 دلار است، در حالی که دومی فکر می کند XRP در آستانه انفجار به بالاترین سطح تاریخ است.

چندین دلیل نشان می دهد که دارایی ممکن است در سال جاری حرکت قابل توجهی را تجربه کند، مانند نتیجه مثبت دعوای حقوقی بین ریپل و SEC ایالات متحده. 

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Xrp
Xrp
11 روز قبل

2 سال تو ریپل تعصبا گیر کردم ک بالا میاد. ریپل خیلی خود خواهه اصلا ب فکر مشتریاش نیس فقط جیب خودش. برای همین همیشه کف زمین می مونه. راحت میتونس سکه سوزی کنه. مشتریاش ضرر نکنن