حمام خون در بخش میم کوین ها

حمام خون در بخش میم کوین ها | سقوط آزاد شیبا، دوج کوین وWIF در بحبوحه رکود گسترده تر بازار

سقوط گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال منجر به کاهش قیمت سکه های میم مانند پپه قورباغه، WIF و … با ضررهای دو رقمی در بازه زمانی روزانه شد.
بخش میم کوین ها با ضرر 5 درصدی ارزش بازار در 24 ساعت گذشته، شاهد رکود قابل توجهی بوده است.
علیرغم رکود اخیر، هاوینگ ممکن است باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شود و به دلیل نوسانات و تمایل آنها به پیروی از روند قیمت بیت کوین، یک بازگشت سریع برای میم کوین ها ایجاد کند.

هشدار برای برای میم کوین ها

بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته با یک اصلاح شدید روبرو شده است، به طوری که بیت کوین (BTC) برای مدت کوتاهی به 60000 دلار سقوط کرد در حالی که اتریوم (ETH) به زیر سطح 3K دلار سقوط کرد.

وضعیت در بخش میم کوین بدتر است، به طوری که ارزش بازار آن در 24 ساعت گذشته حدود 5 درصد از دست داده و در حال حاضر به حدود 47 میلیارد دلار رسیده است. دارایی های پیشرو در این بخش- دوج کوین و شیبا اینو- به ترتیب 27٪ و 22٪ در بازه زمانی هفتگی کاهش یافته اند و سایر میم کوین های انفجاری 2024 ضرر های دو رقمی را تجربه کرده اند. 

معدود استثناهایی که در هفت روز گذشته تا این حد کاهش نیافته اند، میم سکه های مبتنی بر سولانا – Slerf وMEW هستند.

در اوایل این هفته، میم کوین با مضمون گربه، MEW شاهد جهش 100 درصدی قیمت روزانه بود، در حالی که ارزش بازار آن برای مدت کوتاهی از مرز 500 میلیون دلار فراتر رفت. این رالی اندکی پس از آن اتفاق افتاد که صرافی پیشرو OKX بستر معامله ارز MEW را فراهم کرد. 

آیا رالی گاوی دیگری در بازار میم کوین ها اتفاق خواهد افتاد؟

سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در حال حاضر ممکن است برخی از معامله گران را دلسرد کند، اما آنها باید به خاطر داشته باشند که بخش میم کوین ها بسیار نوسان است و ممکن است در آینده نزدیک تجدید حیاتی را تجربه کند.

یکی از عوامل ضروری که به ممکن است منجر به افزایش قیمت میم کوین ها و سایر آلت کوین ها شود، ممکن است نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین باشد. رویدادی که به دنبال آن استخراج‌ کنندگان برای اعتبارسنجی بلاک‌ های بلاکچین بیت کوین کمتری دریافت می‌ کنند، برای فردا (19 آوریل) برنامه‌ ریزی شده است.

هاوینگ با یک روند صعودی گسترده برای ارزهای دیجیتال اولیه و کل بازار در سال‌های گذشته همراه بوده است و بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند در ماه‌های آینده همین سناریو اتفاق بیفتد. این می تواند منجر به افزایش تعداد آلت کوین ها و میم کوین ها شود زیرا آنها اغلب از مسیر قیمت بیت کوین پیروی می کنند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments