احتمال تصاحب جایگاه شیبا در مسابقه بهترین میم کوین سال… پپه رقیب سرسخت Shib

احتمال تصاحب جایگاه شیبا در مسابقه بهترین میم کوین سال… پپه رقیب سرسخت Shib

شیبا اینو و ارز دیجیتال پپه در بحث محبوبیت با یکدیگر رقابت می کنند. آیا PEPE با نقاط عطف اخیر خود برنده این مسابقه خواهد بود؟
بازار کریپتو وارد فاز نزولی شده است که در آن ارزهای دیجیتال در حال از دست دادن سودهای اخیر خود هستند. در اینجا، بیت کوین و بسیاری از آلت کوین ها سقوط کردند، اما میم کوین ها هنوز در بازار عملکرد مناسبی دارند. در مورد سکه های میم، PEPE به یکی از محبوب ترین سکه های میم تبدیل شده است و اعتقاد بر این است که از نظر محبوبیت از شیبا اینو پیشی می گیرد.
جامعه رمزنگاری در مورد تصاحب جایگاه شیبا توسط پپه بحث جزیی دارند. در این وبلاگ، اجازه دهید تجزیه و تحلیل کنیم که آیا PEPE می تواند بر شیبا اینو پیروز شود یا خیر.

خرید و فروش شیبا پی98

تجزیه و تحلیل قیمت PEPE و شیبا اینو

PEPE با ارزش بازار 2.96 میلیارد دلار در رتبه 45 قرار دارد. حجم معاملات آن 769.09 میلیون دلار است. در حال حاضر با قیمت 0.00000699 دلار معامله می شود و 34 درصد با بالاترین قیمت خود یعنی 0.00001074 دلار که همین چند روز پیش به ثبت رسید، فاصله دارد.

این در حالی است که شیبا اینو، با ارزش بازار 15,793,573,600 دلار و حجم معاملات 799,390,771 دلار در رتبه دوازدهم قرار دارد. در حال حاضر قیمت شیبا اینو 0.0000268 دلار است و 70 درصد با بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008845 دلار که دو سال و نیم پیش به ثبت رسید، فاصله دارد.

تحلیل و پیش بینی دقیق قیمت پپه (PEPE) در سال 2024

آیا پپه قورباغه می تواند محبوبیت و جایگاه شیبا اینو را تصاحب کند؟

شیبا اینو سال‌ها بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط داشت، در حالی که PEPE سال گذشته وارد بازار کریپتو شد. از نظر قیمت، Shiba Inu کاملاً جلوتر از PEPE است، اما عملکرد اخیر PEPE را نیز نمی توان نادیده گرفت.

PEPE امسال عملکرد غیرمنتظره ای از خود نشان داده است. به دلیل نقاط عطف اخیر، جایگاه خود را در قلب سرمایه گذاران باز کرده است. اگرچه در این چند روز گذشته با چند افت قیمت دست و پنجه نرم کرده است، اما هیاهو هنوز برای میم کوین قورباغه وجود دارد. 

قیمت شیبا اینو از ابتدای ماه مارس شروع به افزایش کرد. در حالی که قیمت PEPE از ابتدای سال تا همین اواخر افزایش یافته و در ماه مارس به اوج خود رسیده است. بر اساس این مقایسه‌ ها، اکنون تصاحب شیبا اینو برای PEPE سخت خواهد بود. با این حال، احتمال وقوع آن در آینده وجود دارد.

PEPE قبلاً توانسته بود توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند و یک پایگاه طرفداران ایجاد کرده است و منتظر بازگشت آن است. اوج مشابه دیگری مانند مارس می‌تواند آن را از بسیاری از سکه‌های میم دیگر، از جمله شیبا اینو، جلوتر ببرد، اما فعلاً متوقف شده است.

پپه و شیبا اینو هر دو از محبوب ترین دارایی های رمزنگاری شده در بین سرمایه گذاران هستند. صرف نظر از اینکه چه کسی اول است، اعضای جامعه آنها به دنبال یک فشار صعودی برای رسیدن به بالاترین ارزش ممکن برای میم کوین هستند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نرجس
نرجس
23 روز قبل

شیبا خورد زمین ولی بازم میره بالا به زودی