در حمام خون ارزهای دیجیتال، این سه توکن طرفدار دارن! 

در حمام خون ارزهای دیجیتال، این سه توکن طرفدار دارن! 

براساس داده های Santiment، ایردراپ‌ های چند میلیونی اخیر Wormhole و Ethena Labs در شبکه‌های اجتماعی ترند شده است.

براساس داده‌های Santiment، توکن‌ های بومی مربوط به پروژه قابلیت همکاری Wormhole و پروتکل دلار مصنوعی Ethena Labs به همراه پروتکل Waves در حال حاضر پرطرفدارترین دارایی‌ های رمزنگاری در رسانه‌ های اجتماعی هستند.

توکن Wormhole  با نماد W و توکن حاکمیت اتنا لبز (ENA) اخیراً چندین میلیون بار مورد آزمایش قرار گرفتند، در حالی که توکن WAVES پس از انتشار خبر حذف احتمالی بایننس توجه معامله گران را به خود جلب کرد.

داده های Santiment

پروژه قابلیت همکاری چند زنجیره ای Wormhole “رویداد تولید توکن W” خود را در 3 مارس برگزار کرد – که شاهد توزیع 670 میلیون توکن در نزدیک به 400000 کیف پول واجد شرایط بود.

در فوریه، Wormhole این رویداد را به عنوان “گامی مهم در پیشبرد Wormhole به سوی آینده ای غیر متمرکز و بدون مجوز” توصیف کرد.

با این حال، رمز ارز W، از زمانی که CoinGecko شروع به ردیابی قیمت آن در 3 آوریل کرد، 27.5 درصد کاهش یافته و به 1.20 دلار رسیده است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌ دهد که تیم Wormhole برای مدت کوتاهی فراموش کرده است که آدرس سوءاستفاده‌ کننده‌ ای را که در فوریه 2022، مقدار 321 میلیون دلار از پروتکل سرقت کرده بود، حذف کند.

🔺ترندهای ارز دیجیتال در سال 2024

ENA همچنین پس از راه اندازی توکن خود در 2 آوریل، که شامل یک ایردراپ عظیم 450 میلیون دلاری بود، مورد توجه قرار گرفته است.

بزرگترین گیرنده 3.3 میلیون توکن ENA به ارزش 1.96 میلیون دلار در آن زمان دریافت کرد.

ENA از آن زمان از مرز 1 دلار عبور کرده است، به این معنی که کیف ENA دارنده اکنون بیش از 3.4 میلیون دلار ارزش دارد.

مدت کوتاهی پس از راه اندازی ENA، در برخی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال از جمله بایننس، بای بیت، کوکوین، HTX، MEXC و BitMart قرار گرفت.

اتنا یک پروتکل دلار مصنوعی است که بر روی اتریوم ساخته شده است که یک راه حل بومی ارز دیجیتال برای پول ارائه می کند که به سیستم بانکی سنتی وابسته نیست.

با این حال، ماه گذشته زمانی که شروع به ارائه سود سالانه 67 درصدی در دلار مصنوعی خود، USDe کرد، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. 

در همین حال، توکن WAVE پروتکل Waves با 32.5 درصد کاهش به 2.88 دلار از 2 آوریل رسیده است که توجه معامله گران را برانگیخته است.

خلاصه داده های هوش مصنوعی Santiment نشان می‌ دهد که WAVES به دلیل پیشنهاد سرمایه‌ گذاری وجوه خزانه نوترینو (XTN) در استخر WavesIndex، که در آن پروتکل توکن‌ هایی را با استفاده از WAVES از ذخایر Neutrino خریداری می‌کند، رو به افزایش است.

با این حال، WAVES نیز به فهرست برچسب‌ های نظارتی بایننس اضافه شد – به این معنی که ممکن است دیگر استانداردها را نداشته باشد و در هر زمانی از فهرست حذف شود.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ebi
ebi
1 ماه قبل

پی98 عالی و موفق

عباد
عباد
1 ماه قبل

بیت کوین که ناجور اومد پایین معلومم نیس تا چقدر اصلاح میخوره