داشبورد جدید پی98

راه اندازی داشبورد جدید پی98 و به روز رسانی پنل جدید

با افتخار و خوشحالی، به اطلاع کاربران گرامی می‌رسانیم که تیم توسعه و پشتیبانی پی98، به منظور بهبود تجربه کاربری و ارتقای سطح خدمات، پنل کاربری و داشبورد جدیدی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. به امید اینکه این اقدام یک گام موثر به سوی بهبود کیفیت و سرعت در ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان باشد.

ویژگی‌های پنل کاربری و داشبورد جدید

در ادامه به برخی از مزایا و ویژگی های پنل کاربری جدید اشاره کرده ایم. برای آموزش استفاده از پنل جدید روی دکمه زیر کلیک کنید:

ویدئو معرفی امکانات داشبورد جدید پی98
  • طراحی کاربر پسند: با توجه به بازخوردهای شما، طراحی جدید پنل کاربری و داشبورد، بسیار ساده، شفاف و کارآمد است. این طراحی باعث افزایش راحتی کاربران در استفاده از امکانات مختلف و اطلاعات مورد نیاز خود می‌گردد.
  • پیشرفته و کارآمد: پنل کاربری و داشبورد جدید با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، امکانات بیشتری ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های جدید می‌توان به گزارش‌های پیشرفته، اطلاعات بیشتر در مورد حساب کاربری، و امکانات سفارشی‌سازی بیشتر اشاره کرد.
  • مدیریت یکپارچه: این پنل کاربری جدید به شما امکان مدیریت یکپارچه‌تر و بهتر حساب کاربریتان را می‌دهد. از ایجاد و مدیریت سفارشات تا پیگیری و پشتیبانی، همه در یک محیط ساده و کارآمد امکان‌پذیر است.
  • افزایش خدمات: با توجه به مکانیزم به روز رسانی قدم به قدم، به تدریج خدمات بیشتری در پنل کاربری جدید فعال خواهند شد تا کاربران بتوانند به طیف وسیعی از سرویس ها دسترسی داشته باشند.
  • کیف پول داخلی: با ارائه خدمات کیف پول دیجیتال امن امکان ذخیره سازی ارزهای دیجیتال در فضایی ایمن و جلوگیری از اتلاف هزینه برای پرداخت کارمزد های بالای انتقال در شبکه های بلاکچین فراهم شده است.
پنل جدید پی98

چگونگی دسترسی به پنل جدید پی98

برای دسترسی به پنل کاربری و داشبورد جدید، نیاز به انجام هیچ کار اضافی نیست! شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود، به صورت اتوماتیک به این پنل دسترسی پیدا کنید. اطلاعات کاربری شما همان موارد قبلی است. این در حالی است که پنل قدیمی نیز همچنان فعال است.

ورود به پی98

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید با تیم پشتیبانی پی98 از طریق چت آنلاین، تیکت و تماس تلفنی در ارتباط باشید.

پی98 آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات

در پی بهتر کردن تجربه کاربری و ارتقای خدمات ارائه شده به کاربران، تیم توسعه پی98 پنل کاربری و داشبورد جدیدی را ارائه کرده است. همگام با به روزرسانی قدم به قدم و فعال سازی سرویس ها و خدمات، هدف اصلی ما جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران است. ضمن سپاسگزاری از حمایت و همراهی شما، در صورتی که هرگونه پیشنهاد و یا انتقادی برای بهبود خدمت رسانی دارید، آن را با ما در میان بگذارید.

با احترام،

تیم توسعه و پشتیبانی پی98

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مقداد
مقداد
1 ماه قبل

همه چی خوبه ولی خیلی دیر جواب تیکت ها رو میدید.

مینا هاشمیان
ویرایشگر
پاسخ به  مقداد
1 ماه قبل

با سلام و احترام
دیدگاه شما به واحد مربوطه ارجاع داده شد تا مشکل رفع شود. با تشکر از همراهی شما

جاوید
جاوید
1 ماه قبل

این جدیده فوق العاده راحته

ماهان
ماهان
1 ماه قبل

بی نظیره مرسی