آیا برای سرمایه گذاری در دوج کوین دیر شده است؟

آیا برای سرمایه گذاری در دوج کوین دیر شده است؟

علیرغم برخی مشکلات، بازار کریپتو از ابتدای سال 2024 رالی صعودی را تجربه کرده است، زیرا ارزهای دیجیتال متعدد از جمله بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است.
رالی گسترده همچنین به طور جدی بسیاری از میم کوین های قدیمی را احیا کرد و چندین پروژه جدید و موفق مانند داگ ویف هت (WIF) – دارنده بالاترین قیمت تا به حال در بین اعضای برجسته نوع رمزنگاری آن – نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. 
علاوه بر این، بسیاری از ارزهای رمزپایه مبتنی بر جوک اینترنتی – از جمله پپه قورباغه (PEPE)، فلوکی اینو (FLOKI) و بونک (BONK) – با دو نمونه قابل توجه، شیبا اینو و دوج کوین بسیار نزدیک یا در بالاترین قیمت ثبت شده خود معامله می شوند.

خرید و فروش دوج کوین پی98

آیا خرید دوج کوین هنوز هم سودآور است؟

در حالی که سرمایه‌ گذاری در هر یک از میم‌ کوین‌ ها در زمینه کنونی بازار کریپتو می‌ تواند سودهای چشمگیری به همراه داشته باشد، این واقعیت که آنها بسیار نزدیک به اوج‌ های تاریخی خود هستند، ریسک بالایی دارد.

دوج کوین هنوز از بازار صعودی جا مانده است زیرا علیرغم اینکه در بالاترین قیمت خود از اوایل سال 2022 با 0.18 دلار قرار دارد، به طور قابل توجهی زیر بالاترین قیمت تاریخ باقی مانده است.

علاوه بر این، DOGE چندین شاخص مثبت دارد که از آن حمایت می کند، علی مارتینز، یک متخصص برجسته ارزهای دیجیتال در X، توضیح می دهد که به نظر می رسد سکه در اواسط آوریل به سمت یک دلار پیش می رود.

تحلیل دوج کوین توسط Ali Martinez
تحلیل دوج کوین توسط Ali Martinez

در حالی که این تحلیل در زمان انتشار، نسبتا قدیمی است و در اواسط ماه مارس انجام شده است، اخیراً توسط کارشناسان دیگر حمایت شده است.

در 1 آوریل، تحلیلگری با نام مستعار Mikybull Crypto در پلتفرم X اشاره کرد که دوج کوین برای اولین بار از سال 2021 کندل ماهانه خود را صعودی بست و در 2 آوریل، به نوعی به مارتینز بازگشت، دوج کوین یک دلاری را به عنوان “هدف آهنربایی” توصیف کرد.

توییت Mikybull Crypto
توییت Mikybull Crypto

با توجه به اینکه صعود بالقوه به 1 دلار تقریباً 450 درصد صعودی خواهد بود، روندهای فعلی در بازار ارزهای دیجیتال، و تحلیل کارشناسان عمومی عملکرد و چشم اندازهای آینده DOGE، به نظر می رسد که برای سرمایه گذاری در دوج کوین خیلی دیر نیست.

در حالی که اتفاق نظر وجود دارد که یک رالی افزایشی به زودی اتفاق می افتد، افزایش به بالاترین سطح کار دشواری است، چه رسد به اینکه با توجه به تورم عرضه سالانه، قیمت دوج کوین به 1 دلار برسد.

در حالی دوج کوین پتانسیل رسیدن به قیمت 1 دلار را دارد، عملكرد سکه در سال 2024، به خصوص پس از پایان فوریه فوق العاده قوی بوده است.

از ابتدای سال، دوج کوین 104.45 درصد افزایش یافته است، در حالی که رشد 12.23 درصدی را در 30 روز گذشته تجربه کرده است. 

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.8 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهلا ارمغان
مهلا ارمغان
28 روز قبل

به نظر شما دوج یا شیبا؟

Darya
Darya
پاسخ به  مهلا ارمغان
28 روز قبل

شیبا بهتره به نظرم ارزش بیشتری داره

سعید
سعید
پاسخ به  مهلا ارمغان
28 روز قبل

خبر صد درصد دارم که دوج میره تا نزدیک دو دلار بخرید که روز شانس نزدیکه

عسل
عسل
28 روز قبل

تازه اول رشدشه

ماهان
ماهان
28 روز قبل

هیچوقت دیر نیست برای خرید هنوز اول کار هستش

علی
علی
پاسخ به  ماهان
28 روز قبل

شیبارا ۳سال پیش خریدم هنوزدرزیانم جنب هم نمی خوره…