درخواست تعیین قوانین برای کلاهبرداری های ارز دیجیتال توسط سناتور آمریکا

درخواست تعیین قوانین و مجازات برای کلاهبرداری های ارز دیجیتال توسط سناتور آمریکا

سناتور کوین توماس به دنبال ارائه یک چارچوب قانونی شفاف در برابر جرایم رمزنگاری شده است که با ماهیت بلاک چین و در عین حال مبارزه با راگ پول و سایر کلاهبرداری ها همخوانی دارد.

سناتور ایالت نیویورک، کوین توماس، درخواست اصلاحیه لایحه جدیدی را برای ایجاد برخی جرایم مربوط به راگ پول و سایر تقلب‌های مرتبط با توزیع توکن مجازی، سوء استفاده از کلیدهای خصوصی و منافع پنهان در پروژه‌های رمزنگاری ارائه کرد.

لایحه ای که توسط سناتور توماس، لایحه S8839 سنا تهیه شده است، خواستار تعریف، مجازات و تعیین جرم برای تقلب هایی است که به طور خاص توسعه دهندگان و پروژه هایی را هدف قرار می دهند که قصد فریب دادن سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را دارند.

قطعه ای از لایحه سنا S8839

از طریق این لایحه، توماس به دنبال ارائه یک چارچوب قانونی شفاف در برابر جرایم رمزنگاری است که با ماهیت بلاک چین و در عین حال مبارزه با کلاهبرداری همخوانی دارد. این قانون مستلزم اصلاحیه‌ ای است:

📮توسعه‌ دهندگانی که بیش از 10 درصد از توکن های پروژه را ظرف 5 سال اول راه اندازی بفروشند باید هزینه های سنگینی را به عنوان جریمه بپردازند.

📮کلاهبرداری با کلید خصوصی شامل افشا یا سوء استفاده از کلید خصوصی شخص دیگر بدون رضایت قبلی است.

این لایحه در دست بررسی کمیته برای تعیین صلاحیت آن برای بررسی طبقه در زمان نگارش است.

دو عضو مجلس نمایندگان – نورما تورس، نماینده کالیفرنیا و ریک کرافورد، نماینده آرکانزاس- اخیراً قانونی را برای کاهش خطرات مالی مرتبط با پذیرش بیت کوین (BTC) السالوادور به عنوان ارز قانونی ارائه کردند.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، قانون پیشنهادی به دنبال تجزیه و تحلیل خطرات برای “امنیت سایبری، ثبات اقتصادی و حکومت دموکراتیک” السالوادور است. به گفته تورس:

السالوادور یک دموکراسی مستقل است و ما به حق آن برای خودمختاری احترام می گذاریم، اما ایالات متحده باید برنامه ای برای محافظت از سیستم های مالی خود در برابر خطرات این تصمیم داشته باشد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments