راه اندازی پورتال SHIB Burning توسط شیبا اینو

راه اندازی پورتال SHIB Burning توسط شیبا اینو

تیم پشت یکی از محبوب‌ترین میم کوین های الهام‌ گرفته از دوج کوین- شیبا اینو (SHIB) – مکانیزمی را راه‌اندازی کرده است که به دارندگان اجازه می‌دهد توکن‌های خود را بسوزانند و در عین حال درآمد غیرفعالی نیز ایجاد کنند.

پورتال SHIB Burning

پورتال شیبا اینو عملکردی است که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های SHIB خود را به آدرس توکن های سوخته ارسال کنند. این کیف پولی است که SHIB دیگر از آن قابل بازیابی نخواهد بود، به این معنی که هنگامی که توکن ها به آنجا فرستاده می شوند، دیگر هرگز قابل بازیابی نیستند – برای همیشه از بین خواهند رفت.

این به طور موثر مکانیزمی را معرفی می کند که امکان کاهش کل عرضه در گردش را فراهم می کند و توکن ها را کمیاب تر می کند.

این، در تئوری، می‌تواند به نفع سرمایه‌گذاران باشد – یک دارایی کمیاب در مقایسه با دارایی با عرضه نامحدود یا با نرخ تورم قابل توجه ترجیح داده می‌شود. البته، همه این‌ها کاملاً تئوری هستند و هیچ چیز تضمین‌ شده‌ای وجود ندارد – ثابت یا کاهش عرضه لزوماً به افزایش ارزش ترجمه نمی‌شود، به این معنی که نتیجه پورتال سوزان هنوز دیده نمی‌شود.

مشوق های پشت پورتال

استدلال تیم پشت پرتال تا حدی با فشار جامعه قوی در این جهت تحریک شده است.

جامعه شیبا اینو، یا به طور معمول معروف و با نام مستعار “ارتش شیب“، کاملاً پر سر و صدا بوده و بازخوردهای مداومی را ارائه می دهد که به ایجاد روشی سیستماتیک مربوط می شود که در آن کمبود می تواند افزایش یابد، در حالی که پتانسیل رشد ثروت جوامع را در آنها افزایش می دهد.

برای پاداش دادن به کاربرانی که تصمیم به سوزاندن توکن‌های خود می‌کنند، تیم انگیزه‌ ای در قالب یک منبع درآمد غیرفعال بالقوه فراهم می‌کند. کسانی که SHIB را می سوزانند توکنی به نام burntSHIB دریافت خواهند کرد. RYOSHI خالق ناشناس پروژه Shiba Inu است. 0.49٪ از کل تراکنش های RYOSHI بین صاحبان توکن های burntSHIB توزیع می شود.

برای تایید و بررسی مجدد جزئیات مکانیسم‌های سوزاندن Shiba Inu، هر کسی می‌تواند قرارداد هوشمند را در اینجا بررسی کند.

منبع: کریپتو پتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
م.صالحی
م.صالحی
2 سال قبل

ماه جدید شاهد بیشترین ریزش بیت کوین و آلت کوین ها خواهیم بود.کاردانو ،فلوکی،شیبا،دوج،xec,GMT,GST فرصت های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این بازه هستند.