ایردراپ نات کوین دیرتر انجام می شود! شمارش معکوس تا لیست شدن توکن NOT

تاریخ انجام “ایردراپ نات کوین” عقب افتاد! شمارش معکوس تا لیست شدن توکن NOT

ایردراپ نات کوین در ابتدا برای 20 آوریل برنامه ریزی شده بود تا با هاوینگ بیت کوین در یک روز اتفاق بیفتد، اما راه اندازی در شبکه باز (TON) اکنون دیرتر از زمان برنامه ریزی شده انجام می شود. Notcoin یک بازی ساده و در عین حال اعتیادآور، مخاطبان قابل توجهی را مجذوب خود کرده است.

تاخیر در راه اندازی نات کوین

نات کوین به عنوان یک بازی کلیکی عمل می کند که در آن بازیکنان روی یک تصویر سکه درخشان ضربه می زنند تا سکه های درون بازی را جمع کنند. این قالب تعاملی با مشارکت بیش از 35 میلیون کاربر تلگرام، بسیار محبوب شده است. بازی در 1 آوریل زمانی که توسعه دهنده Open Builders، “مرحله استخراج” را به پایان رساند، به نقطه عطف مهمی رسید. این در آماده سازی برای انتقال به مرحله نمادین بازی بود.

💎سازنده بازی نات کوین: کمتر از 10 روز دیگر توکن NOT راه اندازی می شود!💎

🔰تغییر از سکه‌ های درون بازی به توکن‌ های NOT بخش مهمی از تکامل Notcoin است که این درآمد های مجازی را به چیزی با ارزش واقعی بالقوه در پلتفرم بلاک چین، تبدیل می‌ کند. توکن TON، که به‌ خاطر تراکنش‌ های پر سرعت و کم‌ هزینه‌ اش شناخته می‌شود، یک پلتفرم ایده‌آل برای میزبانی توکن‌ های Notcoin است که تجربه‌ ای مطلوب را برای کاربرانی که در معاملات شرکت می‌ کنند، نوید می‌ دهد.

تصمیم برای به تاخیر انداختن راه‌ اندازی توکن NOT بعد از هاوینگ بیت‌کوین، استراتژیک است و به Notcoin اجازه می‌ دهد تا اطمینان حاصل کند که تمام جنبه‌ های فنی را بررسی کرده شده و برای ارائه به کاربران بی نقص است. این تاخیر، اگرچه غیر منتظره بود، اما نشان دهنده تعهد توسعه دهندگان به کیفیت و رضایت کاربر است. همچنین منعکس کننده ماهیت پیچیده ادغام فرمت های بازی سنتی با فناوری بلاک چین است، جایی که زمان بندی و دقت بسیار مهم است.

🛑آموزش کامل فروش نات کوین (NOT) به صورت تصویری و گام به گام🛑

راه اندازی آینده در TON نه تنها توسط کسانی که در این بازی شرکت کرده اند بسیار انتظار می رود. همچنین، کاربران کریپتو به ادغام بازی و امور مالی غیر متمرکز علاقه مند هستند. تبدیل سکه‌ های درون بازی به توکن‌ های NOT مرز جدیدی را نشان می‌دهد که در آن دستاورد های بازی می‌ توانند ارزش اقتصادی ملموسی داشته باشند و به طور بالقوه موج جدیدی از کاربران را به بخش‌ های رمزنگاری جذب کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سحر
سحر
12 روز قبل

پس این نات کوین کی لیست میشه