آیا ارز MEW می تواند تبدیل به بزرگترین میم کوین سولانا در سال 2024 شود؟

آیا ارز MEW می تواند تبدیل به بزرگترین میم کوین سولانا در سال 2024 شود؟

شانس میم کوین با تم گربه برای تبدیل شدن به رهبر میم کوین های مبتنی بر سولانا از نظر ربات هوش مصنوعی چقدر است؟

ارز MEW یک سکه میم در بلاک چین سولانا، به طور قابل توجهی تنها در یک هفته 60 درصد افزایش یافته است که توسط گزینه های معاملاتی جدید در صرافی OKX و سرمایه گذاری های قابل توجه نهنگ ها حمایت می شود.

پتانسیل MEW برای تبدیل شدن به برترین میم کوین مبتنی بر Solana تحت تأثیر روندها و نوآوری های بازار نامشخص است. علیرغم رشد آن، موفقیت توکن با ارزش بازار فعلی به میزان قابل توجهی کمتر از دارایی پیشرو در آن نوع، WIF، حدس و گمان است.

عملکرد چشمگیر میم کوین گربه ای MEW

بخش کریپتوکارنسی اخیراً با تلاطم شدیدی مواجه شده است و ارزش بازار جهانی آن به زیر مرز 2.5 تریلیون دلار سقوط کرده است. برخی از دلایل احتمالی که بر این صنعت تأثیر منفی می‌ گذارد می‌تواند تنش ژئوپلیتیکی بین اسرائیل و ایران و دلایلی باشد که نشان می‌ دهد فدرال رزرو آمریکا سیاست افزایش نرخ بهره را انجام نداده است.

میم کوین های انفجاری سال 2024 نیز از پیامدهای نامطلوب واقعیت رنج می‌برد، زیرا دارایی‌ های متعددی از این نوع در بازه زمانی هفتگی به رنگ قرمز چشمک می‌زنند. رهبران از نظر ارزش بازار – دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)- با کاهش دو رقمی روبرو شده اند، در حالی که پپه قورباغه (PEPE)، فلوکی اینو (FLOKI) و بونک (BONK) شاهد ضرر های بیشتری بوده اند.

با این حال، یک سکه میم به خوبی سبز است، و نام آن گربه در دنیای سگ ها (MEW) است – 60 درصد در بازه زمانی هفتگی افزایش یافته است.

در اوایل این هفته، پس از اینکه صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، OKX، خبر لیست شدن ارز MEW را منتشر کرد، قیمت آن در بازه زمانی روزانه 100 درصد افزایش یافت. این دارایی همچنین توجه برخی از نهنگ ها را که با سرمایه گذاری های چند میلیونی وارد اکوسیستم آن شدند، جلب کرد.

🔺ارز WIF یا BONK ؟ سرمایه گذاری در کدام میم کوین سولانا سودآوری بالایی دارد؟🔺

قیمت ارز MEW چقدر می تواند بالا رود؟

ما تصمیم گرفتیم از ChatGPT بپرسیم که آیا این توکن می‌تواند رالی صعودی خود را در ماه‌ های بعد حفظ کند و تا قبل از پایان سال جاری تبدیل به بزرگترین میم کوین مبتنی بر سولانا شود.

ربات محبوب هوش مصنوعی پیش بینی کرد که چنین سناریویی به عوامل غیر قابل پیش بینی مختلفی از جمله روند بازار، علاقه سرمایه گذاران، نفوذ رسانه های اجتماعی و موارد دیگر بستگی دارد. ChatGPT معتقد است که MEW می‌تواند این هدف را با معرفی ویژگی‌ های نوآورانه‌ ای که سایر میم کوین‌ ها ارائه نمی‌ دهند، تکمیل کند.

آخرین اما نه کم اهمیت، دارایی با مضمون گربه ممکن است از پیشرفت بالقوه شبکه سولانا بهره مند شود.

در حال حاضر، MEW دارای ارزش بازار کمتر از 500 میلیون دلار است، در حالی که WIF (بزرگترین میم کوین ساخته شده بر روی بلاک چین سولانا) بیش از 3 میلیارد دلار ارزش بازار دارد.

در پایان، ChatGPT بیان کرد که چنین ادعایی فقط در حد حدس و گمان است، و به سرمایه‌گذاران هشدار می‌ دهد که قبل از ورود به بخش میم کوین به دلیل نوسانات بدنام، بررسی لازم را انجام دهند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments