داگ ویف هت (WIF) یا بونک (BONK) ؟ سرمایه گذاری در کدام میم کوین سولانا سودآوری بالایی دارد؟

ارز WIF یا BONK ؟ سرمایه گذاری در کدام میم کوین سولانا سودآوری بالایی دارد؟

در رقابت بین dogwifhat و BONK، کدام سکه میم باید انتخاب شما باشد؟ بیایید تمامی جوانب این دو میم کوین برتر سولانا را بررسی کنیم و دریابیم که سرمایه گذاری در کدام پروژه سودآور است.

میم کوین ها بخش خوبی از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهند و به سبد بسیاری از سرمایه‌ گذاران راه پیدا کرده‌ اند. به دلیل هزینه کم و مقدار زیاد، میم کوین ها ترجیح داده شده ترین گزینه سرمایه گذاری برای مبتدیان هستند. به همین دلیل است که انتخاب بهترین گزینه ضروری است، زیرا صدها گزینه وجود دارد. در مقاله امروز قصد داریم دو رقیب در شبکه سولانا را بررسی کنیم. ترجیح شما برای سرمایه گذاری بین ارز WIF و میم کوین BONK کدام است؟ در این وبلاگ، اجازه دهید در مورد سکه dogwifhat و BONK بحث کنیم و برنده میدان را اعلام کنیم. 

WIF در مقابل BONK: کدام یک بر بازار میم کوین ها تسلط دارد؟

WIF در مقابل BONK: کدام یک بر بازار میم کوین ها تسلط دارد؟

داگ ویف هت (WIF) یکی از بهترین میم کوین ها به دلیل عملکرد چشمگیرش در چند ماه اخیر است. این یکی از سکه های جدیدتر میم است که در نوامبر سال 2023 راه اندازی شد و از آن زمان، قیمت آن 1800 درصد افزایش یافته بود.

داگ ویف هت یک توکن بومی به نام WIF دارد که در حال حاضر با کاهش جزئی نسبت به دیروز با قیمت 3.07 دلار معامله می شود. اما این فقط یک سقوط جزئی برای این سکه است، زیرا برای روزها به طور مداوم صعودی بوده است.

🔺احتمال یک دلاری شدن میم کوین ویف (WIF) در سال 2024 چقدر است؟🔺

در مقایسه با سایر میم کوین ها، مجموع عرضه کمی 998,920,173 دارد و تمام توکن ها در حال حاضر در گردش هستند. این دلیل قیمت بالاتر dogwifhat در بازار است.

در حال حاضر، ارزش بازار این توکن 3,168,696,015 دلار است که آن را در جایگاه 45 در CoinmarketCap قرار می دهد. همچنین، حجم معاملات 734,560,844 دلار است که آن را به یک میم کوین با عملکرد خوب تبدیل کرده است.

ارز BONK پس از یک کاهش جزئی از دیروز، با قیمت 0.00002666 دلار معامله می شود. BONK در چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است و سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده است. ارزش بازار این میم کوین محبوب 1,682,533,519 دلار و حجم معاملات 279,190,804 دلار است. در مقایسه با dogwifhat، کل عرضه BONK بسیار بیشتر است زیرا 65,191,332,386,576 است و تنها 70 درصد آن در گردش است.

قیمت BONK با چند مشکل نوسان مواجه است که منجر به نوسانات بسیاری می شود. پیش از این، قبل از شروع یک سقوط چند روزه، قیمت به 0.00004704 دلار ATH افزایش یافت.

در کدام میم کوین سرمایه گذاری کنیم؟ بونک یا WIF؟

در کدام میم کوین سرمایه گذاری کنیم؟ بونک یا WIF؟

از آنجایی که dogwifhat در نزدیکی قیمت تاریخی خود نوسان دارد، BONK با فاصله زیادی به روند خود ادامه می دهد. هر دو میم کوین در این ماه عملکرد باورنکردنی از خود نشان دادند و با روند صعودی، احتمال مشاهده نتیجه بسیار بهتر وجود دارد. همچنین باید در نظر گرفت که به عنوان یک میم کوین، هر دو در معرض نوسانات بالا هستند، جایی که روندها از بین می روند، و سکه های میم ارزش خود را از دست می دهند.

در حال حاضر، dogwifhat عملکرد بهتری نسبت به BONK پیش‌ بینی کرده است و برنده میدان میم کوین WIF است. ارز WIF نسبتاً جدیدتر از BONK است که به افزایش ارزش آن کمک می کند.

باید درک کرد که داده‌ها و نتایج ممکن است در طول زمان تغییر کنند و سرمایه‌ گذاران باید تحقیقات خود را اجرا کند تا بهترین را انتخاب کند.

جمع بندی

در قلب دوستداران میم، dogwifhat و BONK در حال حاضر به دلیل سقف های تاریخی جدیدشان جایگاهی دارند. از آنجایی که میم کوین های جدید تقریباً هر روز روانه بازار می شوند، پیش بینی آینده سکه های میم چالش برانگیز است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین
حسین
27 روز قبل

قطعا بنک بهتره

جواد
جواد
28 روز قبل

ارز ویف نسبتا تا حالا خیلی خوب عمل کرده