ادغام 3 ارز دیجیتال برتر هوش مصنوعی | رونمایی از توکن آلت سیگنالز (ASI)

ادغام 3 ارز دیجیتال برتر هوش مصنوعی | رونمایی از توکن آلت سیگنالز (ASI)

سه پروتکل برجسته هوش مصنوعی یعنی فچ ای آی (FET)، سینگیولاریتی نت (AGIX) و اوشن پروتکل (OCEAN) در حال بحث برای ادغام توکن‌ های خود در یک توکن آلت سیگنالز (ASI) هستند که ارزش 7.5 میلیارد دلاری دارد.

بلومبرگ M&A گزارش داد، بسته به تایید جامعه، انتظار می‌رود نتیجه قطعی تا چهارشنبه به صورت رسمی اعلام شود.

در حالی که این سه پلتفرم به عنوان نهاد های جداگانه به فعالیت خود ادامه می دهند، قرارداد جدید همکاری آنها را تحت یک مجموعه جدید Superintelligence که توسط بن گورتزل، بنیانگذار و مدیر عامل SingularityNet اداره می شود، تقویت می کند. به گفته این منابع، همایون شیخ، مدیرعامل Fetch.ai، رئیس این نهاد جدید خواهد بود.

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی با احتمال انفجار قیمت تا سال 2025

این سه پروتکل با هدف مشترک توسعه پروتکل‌ های هوش مصنوعی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین، که نمی‌ توانند توسط احزاب متمرکز یا سهامداران بزرگ کنترل شوند، متحد شده‌ اند.

توکن فچ ای آی (FET) در حال حاضر با ارزش بازار 2.72 میلیارد دلار به عنوان برترین ارز در میان رقبا خود شناخته می شود. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ارز دیجیتال سینگیولاریتی نت (AGIX) دارای ارزش بازار 1.7 میلیارد دلاری است و توکن اوشن پروتکل (OCEAN) دارای ارزش بازار 927 میلیون دلاری است.

این ادغام بالقوه در دوره افزایش علاقه به پروتکل‌ های هوش مصنوعی، یک هفته پس از گزارش‌ هایی مبنی بر ایجاد یک صندوق سرمایه‌گذاری 40 میلیارد دلاری به منظور توسعه هوش مصنوعی، با مشارکت شرکت سرمایه‌ گذاری Silicon Valley و Andreessen Horowitz انجام شد.

این صندوق می تواند در نیمه دوم سال 2024 ایجاد شود. در صورت تصویب، این امر باعث می شود که دولت عربستان سعودی به بزرگترین سرمایه گذار در فضای هوش مصنوعی تبدیل شود.

در مقایسه، مایکروسافت 13 میلیارد دلار به OpenAI خالق ChatGPT با چندین سرمایه گذاری تزریق کرد.

در اروپا، گوگل در 20 مارس 250 میلیون یورو جریمه را پذیرفت، پس از آن که مقامات فرانسه این شرکت را به دلیل نقض قوانین کپی رایت اتحادیه اروپا در طول آموزش مدل هوش مصنوعی جریمه کردند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یاسمین
یاسمین
30 روز قبل

چقدر خوب

فرهاد
فرهاد
30 روز قبل

اها پس به صورت جداگانه هم فعالیتشونو دارن