پیشرفت های اخیر لونا کلاسیک می تواند قیمت LUNC به اوج جدیدی برساند؟

پیشرفت های اخیر لونا کلاسیک می تواند قیمت LUNC به اوج جدیدی برساند؟

لونا کلاسیک در ماه های اخیر انعطاف پذیری و حرکت صعودی قابل توجهی را در عملکرد بازار خود نشان داده است. با این حال، قیمت LUNC اخیراً با نوساناتی مواجه شده است که با یک روند نزولی جزئی همراه است. در حال حاضر، قیمت لونا کلاسیک 0.0001537 دلار است که نشان دهنده کاهش بیش از 5 درصدی در روز گذشته است.

انتظار سرمایه گذاران برای رکوردشکنی لونا کلاسیک

ارزش بازار LUNC اکنون به طور قابل توجهی به 899 میلیون رسیده است و براساس داده های کوین مارکت کپ جایگاه 122 را به خود اختصاص داده است. در 24 ساعت گذشته، به دنبال تعدیل اندک بازار، حجم معاملات با کاهش قابل توجه 37 درصدی به 67 میلیون دلار رسید.

چارت روزانه لونا کلاسیک

از ابتدای ماه مارس، Terra Classic شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش بوده است و نسبت به ماه گذشته 20 درصد رشد داشته است. در هفته گذشته، قیمت آن بین 0.00013 دلار و 0.00017 دلار در نوسان بود که حاکی از روند صعودی با 19 درصد افزایش علیرغم اصلاح های جزئی است.

افزایش توکن سوزی لونا کلاسیک به دنبال ارتقا جدید

شتاب اخیر این ارز دیجیتال عمدتاً به دلیل دو بروزرسانی مهم است: اجرای ارتقاء نسخه 2.4.2 و راه‌ اندازی اجزای باینری جدید. همانطور که توسط Genuine Laboratories گزارش شده است، این تغییرات یکپارچه سازی dApp را بسیار بهبود بخشیده و قابلیت های Enterprise DAO را تقویت کرده است. تیم توسعه دهنده Terra Classic نیز با ارتقاء سیستم امنیتی خود پیشرفت کرده است و امنیت و عملکرد شبکه را بیشتر می کند.

اگر گاوها بازگردند و بتوانند از سطح مقاومت 0.00017 دلار عبور کنند، LUNC ممکن است شاهد حرکت صعودی قابل توجهی در قیمت خود باشد. این می تواند ارز را به سمت مقاومت اصلی 0.001 دلار سوق دهد.

با این حال، اگر شتاب روند صعودی کم شود، ارزش LUNC ممکن است تا سطح حمایت حدود 0.00015 دلار کاهش یابد. روند های نزولی پایدار می تواند قیمت را حتی پایین تر بکشد و احتمالاً به سطح حمایت نزدیک به 0.00013 دلار برسد.

شاخص‌ های واگرایی میانگین متحرک (MACD) و جریان پول (CMF) هر دو به یک روند مثبت مداوم علیرغم عقب نشینی اخیر اشاره دارند. خطوط MACD نشان دهنده قدرت روند صعودی است، در حالی که CMF عدد مثبت 0.04 را نشان می دهد، بیانگر آن است که احساسات صعودی بر بازار حاکم است.

اسیلاتورها در حال حاضر پس از یک دوره نزولی خنثی هستند، که نشان دهنده یک پیشرفت صعودی احتمالی است، با نوسانگر عالی (AO) که تغییری از سبز به میله های قرمز را داشته و نشان می دهد که تغییر از حرکت صعودی به نزولی است. شاخص قدرت نسبی 48.91 را نشان می دهد که نشان دهنده بازار خنثی است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
eman
eman
28 روز قبل

از اون حرکت گنده به قولی جامونده ولی نمی کنم بیشتر ازاینا همینجوری بمونه
ارز پر بار و مقاومیه

متین
متین
29 روز قبل

همه ارزها یه پامپ خود تو این چند ماه زدن بجز این ارز….۲ساله صبر کردم….فعلن امید دارم….ببینیم چی میشه…..