تحلیلگر برتر: 45 روز تا شروع آلت سیزن مانده است!

تحلیلگر معروف: 45 روز تا شروع آلت سیزن مانده است!

🔺فصل الت کوین 45 روز دیگر شروع می شود و سرمایه گذاران برای فرصت های سرمایه گذاری جدید آماده می شوند.
🔺تحلیلگر مشهور Rekt Fencer به نزدیک شدن به فصل الت کوین اشاره می کند و توصیه می کند معامله گران از سرمایه گذاری های استراتژیک استفاده کنند. 

همانطور که بیت کوین به مسیر صعودی خود به سمت بالاترین رکورد جدید (ATH) ادامه می دهد، جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر شروع آلت سیزن هستند. به گفته کارشناسان صنعت، این فصل پیش‌ بینی‌ شده آلت‌ کوین‌ ها می‌تواند تنها 45 روز دیگر آغاز شود و مجموعه‌ ای از فرصت‌ های جدید را در بازار پویا ارز دیجیتال به سرمایه‌ گذاران ارائه دهد.

مقایسه روند بیت کوین و آلت کوین ها
مقایسه روند بیت کوین و آلت کوین ها

تحلیلگر مشهور Rekt Fencer به نزدیک شدن فصل آلت‌ کوین ها اشاره می‌ کند. به سرمایه گذاران توصیه می شود با توجه دقیق به توکن هایی با ارزش پایین بالقوه خود را برای سودهای هنگفت آماده کنند زیرا بازار برای افزایش احتمالی آماده می شود.

چشم‌ انداز خوش‌ بینانه Fencer بر اهمیت زمان‌ بندی استراتژیک و انتخاب‌ های سرمایه‌ گذاری محتاطانه برای 100 برابر کردن سرمایه اولیه در حوزه کریپتو تأکید می‌ کند.

♦️آلت سیزن 2024 شروع شده است؟ فرصتی برای میلیونر شدن با آلت کوین ها♦️

شمارش معکوس برای فصل آلت سیزن 2024

در همین حال، یک کارآفرین آفریقای جنوبی، ران نوینر، توضیح می‌ دهد که آلت سیزن به دنبال افزایش قیمت بیت‌ کوین به یک ATH جدید، پس از آن اتریوم و متعاقباً ارزهای دیجیتال با ارزش بالا مانند سولانا و آوالانچ است.

با پیشی گرفتن بیت کوین از ATH قبلی خود، Neuner پیش بینی می کند که آلت کوین ها نیز می توانند تقریباً 70 روز بعد به بالاترین حد خود برسند، البته قبل از یک دوره اصلاحی 22 روزه.

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 14 روز از این مرحله اصلاحی می گذرد و نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد. اگر تاریخ تکرار شود، فصل آلتکوین ها به طور بالقوه می‌تواند در 45 روز آینده آغاز شود و فرصت‌های فراوانی را برای سرمایه‌ گذاران فراهم کند تا سبدهای خود را متنوع کنند.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
rahi
rahi
1 ماه قبل

توضیحات مفید و عالی

نیروان
نیروان
1 ماه قبل

تو این موقعیت ریپل و ادا اماده صعودن