3 ارز دیجیتال با احتمال سود 100 برابری بعد از هاوینگ بیت کوین!

3 ارز دیجیتال با احتمال سود 100 برابری بعد از هاوینگ بیت کوین!

چشم انداز بازار ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تغییر است، به ویژه پس از هاوینگ اخیر بیت کوین در 19 آوریل. در میان تعداد بیشماری ارز دیجیتال، تون کوین (TON)، شیبا اینو (SHIB) و ریپل (XRP) به عنوان سه آلت‌ کوین برتر با پتانسیل برای سودهای کلان برجسته هستند. این ارزهای رمزنگاری شده در موقعیت خوبی قرار دارند تا از رالی صعودی بعد از هاوینگ بازدهی 100 برابری داشته باشند. حال بیایید عملکرد هر کدام را به صورت مجزا بررسی کنیم و دریابیم که چرا این سه ارز ممکن است بعد از هاوینگ رشد نجومی داشته باشند و گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری می باشند.

تون کوین (TON)

تون کوین (TON) که توسط تلگرام ایجاد شده است، با فناوری پیشرفته لایه 1 خود دنیای بلاک چین را متحول می کند. این شبکه به دلیل مقیاس پذیری و سهولت استفاده شناخته شده است، برای مخاطبان گسترده ای طراحی شده است و دارای کارمزد تراکنش کم و پردازش با سرعت بالا می باشد.

چارت ماهانه تون کوین

قیمت فعلی تون کوین 6.29 دلار است که نشان دهنده کاهش 11 درصدی نسبت به روز گذشته است. با این وجود، تون کوین در ماه گذشته افزایش قابل توجه بیش از 50٪ را تجربه کرده است. این افزایش، آن را به عنوان سومین آلت‌ کوین بعد از هاوینگ بیت‌ کوین، با پتانسیل بازدهی قابل توجه، قرار می‌ دهد.

این روند صعودی سیگنال حرکت صعودی قوی است. در حال حاضر، TON با ارزش بازار 21.83 میلیارد دلار، نهمین ارز دیجیتال در CoinMarketCap است. ارزش آن نسبت به سال قبل 179 درصد افزایش یافته است.

خرید و فروش شیبا پی98

شیبا اینو (SHIB)

سکه شیبا اینو (SHIB) رشد قابل توجهی را در بخش مالی غیر متمرکز تجربه کرده است که نشان دهنده افزایش قابل توجهی در علاقه بازار است. این ارز دیجیتال مبتنی بر میم در چند سال گذشته 108 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده روند صعودی قوی و علاقه سرمایه گذاران به خریداری شیبا است.

چارت ماهانه شیبا اینو

در حال حاضر، قیمت سکه شیبا اینو تقریباً با 0.00002736 دلار معامله می شود که اخیراً 11 درصد افزایش یافته است. ارزش بازار آن به بیش از 16 میلیارد دلار افزایش یافته و SHIB را به یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است. این پیشرفت برجستگی آن به عنوان یک آلتکوین اصلی را پر رنگ می کند.

معرفی شیباریوم، راه حل لایه 2 شیبا، هیجان ایجاد کرده و نرخ توکن سوزی SHIB را افزایش داده است. این به احساسات مثبت بازار کمک می کند.

خرید و فروش ریپل پی98

ریپل (XRP)

ریپل خود را به عنوان یک ارز دیجیتال برجسته که بر روی یک پلتفرم منبع باز و غیر متمرکز ساخته شده، متمایز کرده است. XRP Ledger به دلیل هزینه های کم، زمان پردازش سریع، مقیاس پذیری بالا و حداقل تاثیرات زیست محیطی مشهور است. این اولین شرکتی بود که یک صرافی غیر متمرکز را ارائه کرد و در پیشرفت توکن سازی در بلاک چین نقش اساسی داشت.

چارت ماهانه ریپل

در میان چالش‌ های حقوقی جاری با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، که در حال بحث در مورد اینکه آیا ریپل باید به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌ بندی شود، این ارز دیجیتال انعطاف‌ پذیری قابل توجهی در بازار نشان داده است. این عدم قطعیت حقوقی، علاقه سرمایه گذارانی را که مشتاق ارزش و عملکرد بنیادی XRP هستند، برانگیخته است.

در حال حاضر، قیمت ریپل 0.525 دلار است که نشان دهنده افزایش 3 درصدی می باشد. در طول سال گذشته، XRP بیش از 10 درصد رشد کرده است و با تقویت حرکت صعودی، اکنون یکی از سه آلتکوین برتر برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود، به خصوص با پیش بینی بازده قابل توجه بعد از هاوینگ بیت کوین.

جمع بندی

با کاهش عرضه بیت کوین بعد از هاوینگ، آلتکوین هایی مانند تون کوین، شیبا اینو و ریپل در حال رشد هستند. این سکه ها بازده مالی قابل توجهی را وعده می دهند، به طور بالقوه تا 100 برابر سرمایه گذاری، و پیشرفت های تکنولوژیکی منحصر به فردی را ارائه می دهند، که آنها را به بهترین گزینه برای سرمایه گذارانی تبدیل می کند که بازدهی بالا را هدف قرار می دهند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.2 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی اورک
علی اورک
9 روز قبل

سلام متاسفانه به هیچکدامتان نمیشه اعتمادکردالانچهارهزاردلارازشرکت دجیتال ارزی گلسکی طلب دارم ولی مسدودم کردن خوب شیره مومکیدندکلی هزینه کردم وکلی دروغ وکلک جورکردن پولموخوردن حالا علی موند وحوض بی ابش شماهم مثل همان شرکت هستید.

اشکان
اشکان
9 روز قبل

یعنی کلا بازارو داری وارونه میبینی😅😅😅

بهزاد
بهزاد
10 روز قبل

🤣🤣🤣🤣🤣 فقط میشه گفت زارررررررت

صدراجون
صدراجون
10 روز قبل

Feg Fegtoken
SmartDeFi
🚀🚀🚀🦍🦍🦍👑👑👑
بماند یادگار ۱۴۰۳/۲/۴

صدراجون
صدراجون
10 روز قبل

سرمایه گذاری فقط در fegtoken با لانچ اسمارت دیفای صدبرابر که سهله بگو هزار برابر، ،
فگ صنعت کریپتو رو تغییر خواهد داد
Feg
Fegtoken
SmartDeFi
🚀🚀🚀🚀🚀👑👑👑👑👑🦍🦍🦍🦍🦍

رضا نیستانی
رضا نیستانی
12 روز قبل

کوین هایی که ایرانیان پشتش باشند عاقبتش معلومه چون فقط به فکر راضی کردن دلال ها و باجگیران از بیت المال هستند و مانع رشد کوین یا سهام میشوند چون خودشان عامل نیستند و فقط ادای هوشمندان را بازی میکنند دنیای هوشمند نیز ایرانیان را بازی نمی‌دهد مگر در نیمکت ذخیره ها

ندا بابکان
ندا بابکان
12 روز قبل

صد برابر !!؟
یعنی تون کوین میشه بالای ۶۰۰ دلار و ریپل ۵۲ دلار و شیبا هم دو صفرش از بین میره؟
طیب الله انفسکم

Mary
Mary
پاسخ به  ندا بابکان
11 روز قبل

فکر کنم منظورشون ۱۰۰ درصده که میشه ده برابر

اشکان
اشکان
پاسخ به  Mary
9 روز قبل

صد دردصد میشه ده برابر؟🤣🤣🤣