معرفی بهترین ارزهای شبکه سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024

معرفی بهترین ارزهای شبکه سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024

اکوسیستم سولانا (SOL) در سال 2024 دوباره مورد توجه قرار گرفته است، زیرا سرمایه گذاران توجه خود را به توکن های جدیدی که در آنجا راه اندازی شده، معطوف کردند. بخشی از آن پس از رونق چشمگیر سکه های میم شبکه سولانا به عنوان زیرساخت لایه 1 برای معاملاتی با حجم بالا اتفاق افتاد.

لازم به ذکر است، داده های مالی غیرمتمرکز (DeFi) از DefiLlama این رشد در اکوسیستم را نشان می دهد. مجموع ارزش قفل شده (TVL) در توکن های سولانا به 4.17 میلیارد دلار رسید که تقریباً سه برابر بیشتر از 1.53 میلیارد دلار TVL سال تا به امروز است.

در مجموع، حجم روزانه ثبت شده توسط صرافی های غیر متمرکز از 777 میلیون دلار به 900 میلیون دلار در مدت مشابه افزایش یافت. این نتیجه مستقیم افزایش فعالیت تجارت و سرمایه گذاری در میان بهترین سکه ها و پروتکل های اکوسیستم سولانا است.

ارزش کل قفل شده و حجم اکوسیستم سولانا
ارزش کل قفل شده و حجم اکوسیستم سولانا – منبع: DefiLlama
خرید و فروش سولانا پی98

بهترین سکه ها و توکن های اکوسیستم سولانا برای سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاران بیش از اینکه به دنبال سرمایه گذاری در سولانا باشند، می‌توانند در معرض ده‌ها پروتکل نوآورانه این اکوسیستم قرار بگیرند. در این وبلاگ، پی98 به نقل از سایت فینبولد سه مورد از بهترین پروژه ها و توکن های مربوط به اکوسیستم سولانا را که برای سرمایه گذاری در سال 2024 توصیه شده است، معرفی می کند.

ارز مرینید (MNDE)

ارز مرینید (MNDE)

در ابتدا باید بدانید که مرینید (MNDE) یک پلتفرم بهینه‌ سازی سهام است که به سرمایه‌ گذاران کمک می‌کند بیشترین بهره را از سهام SOL خود ببرند. از آنجایی که Solana یک شبکه اثبات سهام است، امنیت آن توسط اعتبارسنجی هایی که توکن های بومی خود را قفل می کنند، تضمین می شود.

بنابراین، به اشتراک گذاشتن و استیک کردن SOL در پروتکل به بهبود تمرکززدایی شبکه کمک می کند و در عین حال به سرمایه گذاران، متناسب با سهم آنها پاداش می دهد. در این زمینه، Marinade قصد دارد تجربه و نتایج را با یک سیستم خودکار تسهیل کند.

ارز MNDE در زمان انتشار با قیمت 0.3047 دلار معامله می شود و ارزش قفل شده آن 1.75 میلیارد دلار است. این مقدار 22 برابر بیشتر از ارزش بازار توکن است که نشان‌ دهنده فروش بیش از حد دارایی در حوزه DeFi است.

ارزش کل قفل شده ارز MNDE
ارزش کل قفل شده ارز MNDE
ارز ریدیوم (RAY)

ارز ریدیوم (RAY)

ریدیوم (RAY) یکی از محبوب ترین مبادلات غیرمتمرکز در اکوسیستم سولانا است. بیشتر توکن‌های سولانا در Raydium معامله می‌شوند که شامل بهترین کوین‌های میم از اکوسیستم است.

با سهم قابل توجهی از کل ارزش قفل شده و حجم، RAY توکن مناسبی برای سرمایه گذاری به نظر می رسد. این صرافی غیرمتمرکز 260 میلیون دلار از 904 میلیون دلار حجم 24 ساعته اکوسیستم را به خود اختصاص داده است در حالی که با 2.18 دلار برای ارزش بازار 527 میلیون دلار معامله می شود.

ارزش کل قفل شده ارز ریدیوم (RAY)
ارزش کل قفل شده ارز ریدیوم (RAY)

تحلیل و بررسی دقیق پیش بینی قیمت سولانا در سال 2025

ارز ژوپیتر (JUP)

ارز ژوپیتر (JUP)

در نهایت، ژوپیتر(JUP) یکی از توکن های جدید سولانا است که به لیست در حال رشد پروژه های نوآورانه آن می پیوندد. با توجه به این نکته، ژوپیتر یک پلتفرم متمرکز برای معامله مشتقات است که به سفته بازان سولانا امکان داد و ستد قراردادهای دائمی را به صورت غیر متمرکز می دهد.

بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ، ارز JUP با قیمت 2.18 دلار با ارزش 1.57 میلیارد دلار معامله می شود و در جایگاه 150 قرار دارد. با این حال، تنها 13.5 درصد از توکن های آن از طریق ایردراپ اخیر به سرمایه گذاران اولیه سولانا در گردش هستند.

🔺همانطور که میدانید، سولانا در حال تبدیل شدن به یک اکوسیستم غنی با توکن ها و پروژه های امیدوار کننده در سال 2024 است. با این وجود، سرمایه گذاران باید یاد بگیرند که چگونه بهترین سکه های اکوسیستم سولانا و نقاط ورودی مناسب را برای کسب سود مطمئن شناسایی کنند. 

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیرعلی
امیرعلی
1 ماه قبل

میم کوین بم هم جزو موارد سوداوره از این زنجیره

farid
farid
1 ماه قبل

ژوپیتر از همه بهتره