تحلیل دوج کوین امروز | بررسی روند حرکت DOGE بعد از هاوینگ

تحلیل دوج کوین امروز | بررسی روند حرکت DOGE بعد از هاوینگ

یک اصلاح سالم به سطح 50 درصدی فیبوناچی قیمت دوج کوین را برای بازگشت پایدار در میان هاوینگ بیت کوین تعیین می کند.
روز شنبه، با وجود اجرای موفقیت آمیز هاوینگ چهارم بیت کوین، بازار ارزهای دیجیتال با ثبات نسبی معامله شد. اما امروز قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین تا حدودی بهبود یافته اند که نشان دهنده تسلط خریداران بر روند است. نوسانات قیمت دوج کوین بالاتر از سطح اصلاحی 50 درصدی نشان می دهد که روند حرکت DOGE در بلند مدت صعودی باقی می ماند.

خرید و فروش دوج کوین پی98

تاثیر سطح 50 درصدی فیبوناچی بر روند حرکت دوج کوین

قیمت دوج کوین در سه هفته گذشته در یک روند اصلاحی نوسان داشته است که توسط یک خط روند نزولی در نمودار روزانه برجسته شده است. سقوط قیمت پس از برخورد به مقاومت 0.228 دلار آغاز شد و قیمت دوج کوین را به پایین ترین سطح 0.13 دلار کاهش داد و 43 درصد سقوط را ثبت کرد.

چارت روزانه دوج کوین (DOGE)
چارت روزانه دوج کوین (DOGE)

با این حال، با نشان دادن پایداری قیمت بیت کوین در بالاتر از سطح روانی 60000 دلار، قیمت دوج کوین به بالای سطح 50 درصدی فیبوناچی اصلاحی در 0.143 دلار بازگشت. در تئوری، این سطح FIB به‌عنوان یک سطح حمایت حیاتی برای خریداران است تا در میان اصلاحات عمده بازار، قدرت روند صعودی را تقویت کنند.

قیمت DOGE چندین کندل با سایه های بلند در سطوح پایین تر از 0.143 دلار برای بیش از یک هفته به نمایش گذاشته است که نشان می‌دهد خریداران با سرمایه گذاری انبوه در دوج کوین، فعالانه از این سطح حمایت محافظت می‌کنند. اگر رالی پیش‌ بینی‌ شده بعد از هاوینگ بازار آلت‌ کوین را بالا ببرد، قیمت Doge برای یک برگشت صعودی موقعیت خوبی دارد.

افزایش قیمت دوباره از سطح 50 درصد فیبوناچی اصلاحی، خریداران را تقویت می کند تا خط روند مقاومت پیش رو را دوباره به چالش بکشند. این شکست، ادامه روند صعودی را نشان می دهد تا قیمت DOGE را به 0.22 دلار برساند و با مقاومت 0.2 دلاری روبرو شود.

🔺میانگین متحرک نمایی: تجزیه و تحلیل نمودار روزانه نشان می دهد که متحرک نمایی 50 و 100 روزه به عنوان مقاومت پویا و حمایت از قیمت دوج کوین در حال حاضر در حال تثبیت است.

🔺شاخص MACD : روند حرکت این شاخص (خط آبی) و خط نارنجی متقاطع نزولی قابل توجهی را تجربه کرده اند، بدون اینکه هنوز نشانه ای از بازگشت صعودی قریب الوقوع وجود نداشته باشد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments