لیست شدن میم کوین Bonk و WIF در صرافی کراکن و پامپ دو رقمی آنها

لیست شدن میم کوین Bonk و WIF در صرافی کراکن و پامپ دو رقمی آنها

کراکن اعلام کرده است که تعداد زیادی از ارزهای رمزنگاری شده، از جمله میم کوین های محبوب مبتنی بر سولانا، اکنون برای معامله در بریتانیا در دسترس هستند.
کراکن (Kraken)، یکی از صرافی‌ های برتر جهان، اعلام کرده است که کاربران مستقر در بریتانیا از این پس می‌توانند سکه‌ های میم مبتنی بر سولانا محبوب Bonk و WIF را معامله کنند.
همانطور که U.Today گزارش داد، صرافی ارزدیجیتال کوین بیس نیز لیست کردن WIF را در روز پنجشنبه اعلام کرد.

گسترش صرافی کراکن 

روز پنجشنبه، صرافی تایید کرد که پلتفرم ارز دیجیتال TradeStation Crypto را به منظور تسریع حضور خود در ایالات متحده خریداری کرده است. TradeStation چندین مجوز نظارتی را در ایالات متحده دریافت کرده است.

صرافی ارزهای دیجیتال همچنین در تلاش است تا حضور خود را در اتحادیه اروپا گسترش دهد. اکتبر گذشته، قرارداد خرید با کوین میستر بی‌ وی (BCM) مستقر در هلند، یکی از مشهورترین کارگزاران ارزهای دیجیتال در این کشور را اعلام کرد.

در سال 2019، کراکن واحد مشتقات مستقر در بریتانیا را نیز تسهیلات کریپتو خریداری کرد. در اکتبر گذشته، این شرکت شروع به کار بر روی گسترش دامنه خدمات خود کرد تا خلاء ناشی از صرافی FTX پس از سقوط آن را پر کند.

🔺ارز WIF یا BONK ؟ سرمایه گذاری در کدام میم کوین سولانا سودآوری بالایی دارد؟🔺

محصول جدید کیف پول

اوایل این هفته، Kraken یک کیف پول رمزنگاری منبع باز منتشر کرد. “کیف پول کراکن” از تعداد زیادی بلاک چین از جمله Dogecoin، Base، Ethereum و Solana پشتیبانی می کند.

این شرکت در ارائه محصول کیف پول خود به دیگر پلتفرم‌ های اصلی معاملات ارزهای دیجیتال مانند بایننس، کوین‌ بیس پیوسته است. نقطه قوت کیف پول Kraken این است منبع باز یا همان اوپن سورس می باشد. 

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments