احتمال صعودی شدن 5 ارز برتر هفته و تحلیل نمودار آنها (3 اردیبهشت 1403)

احتمال صعودی شدن 5 ارز برتر هفته و تحلیل نمودار آنها (3 اردیبهشت 1403)

بیت کوین پس از هاوینگ، معامله گران را با یک بازگشت قوی شگفت زده کرد و احتمالاً مسیر صعودی را برای 5 ارز برتر هفته ایجاد خواهد کرد. 
بیت کوین به شدت از پایین ترین سطح خود در هفته بهبود یافت و احتمالاً هفته هاوینگ را با سود جزئی تقریباً 1% به پایان خواهد رساند. طبق داده‌ های سرمایه‌ گذاران Farside، صندوق‌ های نقدی معامله شده در بورس بیت‌ کوین شاهد ورود 30.4 میلیون دلار در روز قبل از هاوینگ بود که فروش 5 روز متوالی را جبران کرد.
صندوق GBTC شاهد اکثریت خروجی ها بوده است، در حالی که صندوق تراست ETF بیت کوین بلک راک (IBIT) به طور مداوم سرمایه گذاری ها را جذب کرده است. اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ در یک پست X گفت که IBIT شاهد “69 روز جریان مستقیم” بوده است.
جریان ورودی ETF بیت کوین احتمالاً در سال 2024 افزایش خواهد یافت. هانتر هورسلی، مدیرعامل Bitwise معتقد است که چندین شرکت ثروتمند تا پایان سال 2024 صاحب ETF بیت کوین خواهند شد. او تاکید کرد که از این شرکت ها فقط خرید شده است و “یک مؤلفه جدید شگفت‌ انگیز در فضای بیت‌کوین” خواهند بود.

⁉️آیا بیت کوین و آلت کوین ها بر سطوح مقاومت پیش رو مربوطه خود غلبه خواهند کرد؟ بیایید 5 ارز دیجیتال برتر این هفته را که در نمودارها قوی به نظر می رسند و ممکن است رشد غافلگیر کننده ای را تجربه کنند، بررسی کنیم.

خرید و فروش بیت کوین پی 98

بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (65850 دلار) رسیده که سطح مهمی است و باید به آن توجه داشت.

اگر قیمت نسبت به میانگین متحرک به شدت کاهش یابد، این نشان می‌ دهد که خرس‌ ها با هر رالی صعودی جزیی برای فروش اقدام می کنند. این می تواند منجر به تست مجدد سطح حمایت 60775 تا 59600 دلار شود. انتظار می رود خریداران با تمام توان از این سطح دفاع کنند زیرا سقوط قیمت به زیر این سطح می تواند فروش را تسریع کند. سپس جفت BTC/USDT ممکن است به سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی 54298 دلار سقوط کند.

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین های متحرک بشکند، نشان می دهد که این جفت ممکن است برای مدتی بیشتر بین 60775 تا 73777 دلار در نوسان باشد. در این صورت گاوها با خریداری بیت کوین باید قیمت را به بالاتر از مقاومت پیش رو برسانند تا قیمت به 84000 دلار برسد.

میانگین‌ های متحرک یک تقاطع صعودی را در نمودار 4 ساعته تکمیل کرده‌ اند که نشان می‌ دهد گاوها در کوتاه‌ مدت برتری خواهند داشت. این جفت ممکن است با مقاومت بین 67000 تا 68000 دلار روبرو شود، اما اگر این سطح از بین برود، توقف بعدی ممکن است 71000 دلار باشد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک برسد، این دیدگاه خوشبینانه از بین می رود. این می تواند نشان دهنده فروش تهاجمی با هر رالی صعودی جزیی باشد. در این صورت قیمت بیت کوین ممکن است به 63000 دلار و متعاقباً به 60775 دلار کاهش یابد.

خرید و فروش بایننس کوین در پی98

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در چند روز گذشته بین 495 تا 635 دلار نوسان دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

خریداران با خرید سریع بایننس کوین در 20 آوریل قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک قرار دادند که نشان می دهد فشار فروش در حال کاهش است. جفت BNB/USDT می تواند به سمت مقاومت 635 دلار حرکت کند، جایی که خرس ها احتمالاً فروش تهاجمی دارند. اگر قیمت از 635 دلار به شدت کاهش یابد، ممکن است برای مدتی نوسانات رنج داشته باشد. 

حرکت پرطرفدار بعدی احتمالاً با شکست بالای 635 دلار یا کمتر از 495 دلار آغاز خواهد شد. اگر سطح 635 دلار از بین برود، این جفت ممکن است حرکت خود را به سمت 692 دلار آغاز کند. از جنبه منفی، کاهش قیمت به زیر 495 دلار میتواند جفت را به 460 دلار کاهش دهد.

20-EMA در نمودار 4 ساعته شروع به افزایش کرده است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها در تلاش برای بازگشت هستند. یک مقاومت جزئی در 585 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور از این سطح، جفت ممکن است به 600 دلار و سپس به 635 دلار برسد. خرس‌ ها احتمالاً یک دفاع قوی نزدیک به 635 دلار خواهند داشت.

در صورت کاهش قیمت و سقوط به زیر میانگین متحرک، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. سپس ممکن است جفت به 540 دلار و بعداً به 510 دلار سقوط کند.

نیر پروتکل (NEAR)

نیر پروتکل در داخل یک الگوی کانال نزولی قرار گرفته است که نشان می دهد این روند به نفع خرس ها است.

با این حال، افزایش بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (6.15 دلار) نشان می دهد که فشار فروش ممکن است در کوتاه مدت کاهش یابد. در این صورت جفت NEAR/USDT تلاش خواهد کرد تا به خط مقاومت صعود کند، جایی که خرس‌ها احتمالاً فروش تهاجمی خواهند داشت. اگر قیمت به شدت از خط مقاومت کاهش یابد، این نشان می دهد که ممکن است جفت در داخل کانال باقی بماند.

اگر خریداران با خرید ارز NEAR بخواهند قدرت را به دست آورند، باید جفت را به بالای کانال هدایت کنند. این یک تغییر روند کوتاه مدت را نشان می دهد و ممکن است ارز دیجیتال نیر پروتکل به 8 دلار و سپس به 9 دلار افزایش یابد.

پس از یک مبارزه طولانی، این جفت از سطح 5.90 دلار عبور کرد که نشان می‌ دهد گاوها قدرت کمی دارند. در این صورت ممکن است قیمت کاهش یابد و 5.90 دلار را مجدداً تست کند، اما اگر گاوها این سطح را به حمایت تغییر دهند، ممکن است جفت به خط مقاومت برسد.

از طرف دیگر، اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین های متحرک برسد، نشان می دهد که شکست بالای 5.90 دلار ممکن است یک تله گاوی باشد. این می تواند قیمت را به 5 دلار و بعد از آن به خط حمایت کانال بکشاند.

منتل (MNT)

ارز دیجیتال منتل (MNT) پس از چند روز ماندن بین میانگین متحرک در 20 آوریل از EMA 20 روزه (1.18 دلار) خارج شد. این نشان می دهد که گاوها در حال تلاش برای به دست گرفتن قدرت روند هستند.

با این حال، سایه بلند روی کندل 21 آوریل نشان می دهد که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند و در تلاش هستند تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برگردانند. اگر آنها این کار را انجام دهند، ممکن است گاوهای تهاجمی را به دام بیندازند و قیمت را به SMA 50 روزه (1.09 دلار) کاهش دهند. شکستن زیر این سطح می تواند جفت MNT/USDT را به 1 دلار کاهش دهد.

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه باقی بماند، نشان می دهد که گاوها در حال دفاع از سطح هستند. این جفت ممکن است تا سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی 1.32 دلار افزایش یابد و اگر این سطح شکسته شود، توقف بعدی می تواند 1.51 دلار باشد.

گاوها قیمت را به بالای الگوی مثلث متقارن رسانده اند که نشان می دهد ممکن است اصلاح به پایان رسیده باشد. اگر قیمت از 20-EMA برگشت، احتمال صعود به بالای 1.25 دلار را افزایش می دهد. ممکن است جفت به 1.32 دلار افزایش یابد.

در همین حال، خرس ها احتمالاً برنامه های دیگری نیز خواهند داشت. آنها سعی خواهند کرد تا قیمت را به داخل مثلث برگردانند. این ممکن است گاوها را به دام بیندازد، و شکستن زیر مثلث مزیت را به نفع خرس‌ها برمیگرداند. در این صورت ممکن است جفت به 1 دلار سقوط کند.

رندر توکن (RNDR)

رندر (RNDR) چند روزی است که در مرحله اصلاحی قرار داشته، اما گاوها در تلاش هستند تا با بالا بردن قیمت به بالای خط روند نزولی، بازگشتی داشته باشند.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (8.90 دلار) مسطح شده است و RSI تا نقطه میانی افزایش یافته است که نشان می دهد خرس ها کنترل خود را از دست می دهند. اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه باقی بماند، جفت RNDR/USDT احتمالا تا SMA 50 روزه (9.95 دلار) و سپس به 12 دلار افزایش خواهد یافت.

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و کمتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بماند، نشان می‌ دهد که شکست ممکن است یک حرکت جعلی بوده باشد. سپس خرس ها سعی می‌ کنند قیمت را به 7 دلار و بعداً به 6 دلار برسانند.

میانگین متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده است که نشان دهنده مزیت برای خریداران است. با این حال، خرس ها ممکن است یک چالش قوی در 9.50 دلار ایجاد کنند. اگر قیمت از مقاومت پیش رو کاهش یابد اما در 20-EMA حمایت شود، نشان دهنده تغییر در احساسات از فروش با هر رالی صعودی جزیی به خرید با کاهش قیمت ها خواهد بود. این امر چشم انداز یک رالی را به 10.50 دلار افزایش می دهد.

برخلاف این فرض، شکست و نزدیک شدن به زیر میانگین های متحرک نشان می دهد که شکست اخیر یک تله گاوی بوده است. سپس ممکن است جفت به 7 دلار کاهش یابد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments