افزایش تقاضا برای پرداخت با ارزهای دیجیتال

تحقیقات جدید از افزایش تقاضای عمومی برای امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال خبر می دهد

داده های جدید نشان می دهد که پرداخت های با ارزهای دیجیتال (Cryptocurrencies) مانند بیت کوین (BTC) یکی از بزرگترین تقاضا های مصرف کنندگان در کنار سرمایه گذاری بلند مدت می باشد.

نشریه پرداختی بزرگ Pymnts، در روز دوشنبه، گزارشی مبنی بر ترجیح مصرف کنندگان به استفاده از رمز ارزها منتشر کرده است. این مطالعه نیز یک نظر سنجی از بیش از 8,000 مصرف کننده در ایالات متحده را در بر دارد. افرادی مختلفی از جمله هولدر های فعلی و سابق رمز ارزها، تریدر ها و حتی کسانی که از ارز دیجیتال استفاده نمی کنند در این نظرسنجی شرکت کرده اند.

این تحقیق که با همکاری شرکت پرداخت ارز دیجیتال معروف BitPay انجام گرفته است،  نشان می دهد که هر دو دسته افراد فعال و غیر فعال در زمینه رمز ارزها، خواهان امکان پرداخت با این ارز ها می باشند. به طوری که 93 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی ترجیح می دهند در آینده، پرداخت های خود را با ارز دیجیتال انجام دهند. این در حالی است که 59 درصد این شرکت کنندگان، تا به حال هیچ وقت از هولدر ها یا معامله گران رمز ها نبوده اند. 

بیش از 60 درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال، بسیار علاقه مند هستند که برای خرید های آنلاین خود، از طریق بستری خصوصی تر، با استفاده از رمز ارزی که در اختیار دارند، خریدشان را انجام دهند. در حالی که 23 درصد از افرادی که هیچ دارایی دیجیتالی ندارند هم به خرید با استفاده از این تکنولوژی علاقه نشان دادند. 

علاوه بر این، 57 درصد از دارندگان این کوین ها اظهار داشتند که اگر امکان پرداخت اتوماتیک با این تکنولوژی تا به امروز وجود داشت، از آن استفاده می کردند. نزدیک به 21 درصد از غیر مالکین دارایی های دیجیتال هم به این موضوع ابراز علاقه کردند. 

نظرسنجی pymnts

با وجود اینکه هر دو دارندگان و غیر دارندگان رمز ارزها به پرداخت با این تکنولوژی علاقه مند هستند، اما هنوز هم میزان پذیرش رمز ارزها در سطح پایینی قرار دارد. 

بیش از 50 درصد از غیر مالکین این تکنولوژی به شدت بر این باورند که به اندازه کافی، تجارت یا فروشگاه های پذیرنده ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت وجود ندارد. 30 درصد دیگر هم نشان می دهد امکان استفاده از رمز ارزها، افراد را به خرید بیشتری در مقایسه با روش های سنتی مثل کردیت کارت، ترغیب می کند. 

پرداخت با کریپتو، تنها استفاده ای نیست که می شود از کوین هایی مانند BTC داشت. تحقیقات جدید منتشر شده توسط صرافی بزرگ کوین بیس نشان می دهد 41 درصد از بیش از دو هزار نفر از بزرگسالانی که در انگلیس در یک نظرسنجی شرکت کرده اند، علاقه مند به خرید ارز دیجیتال، به عنوان یک استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت می باشند. 51 درصد دیگر هم به دریافت وام با کریپتو کارنسی ابراز تمایل کردند. 

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments