سایت Musicxray چیست؟ معرفی یک راه قانونی برای کسب درآمد دلاری

سایت Musicxray چیست؟ معرفی یک راه قانونی برای کسب درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی

آیا می دانستید که می توانید با گوش دادن به موسیقی و نوشتن نقد در مورد آن، درآمد کسب کنید؟ در میان راه‌های کسب درآمد آنلاین، گوش دادن به موسیقی یکی از آنهاست. فقط با ثبت نام در وب سایت ذکر شده در این راهنما، می توانید درآمد دلاری کمی داشته باشید. چرا این وب سایت ها به شما پول می دهند؟ چنین وب سایت هایی به کاربران پول پرداخت می کنند تا بتوانند موسیقی خوانندگان و ترانه سرایان جدید و آینده را بررسی کنند. این وب‌ سایت‌ها به بازخورد طیف گسترده‌ ای از مردم نیاز دارند تا به هنرمندان موسیقی کمک کنند مسیر مورد نیاز خود را برای آهنگ‌های خود پیدا کنند. در این مقاله تصمیم داریم به کسب درآمد دلاری با سایت Musicxray بپردازیم و نحوه ثبت نام در این پلتفرم را آموزش دهیم.

سایت Musicxray چیست؟ 

سایت Musicxray چیست؟ 

سایت Musicxray.com یک پلتفرم آنلاین برای خوانندگان/ترانه سراها است تا آهنگ های خود را ارسال کنند و با گوش دادن به موسیقی درآمد کسب کنند. این یک وب سایت است که هنرمندان را به شکارچیان استعداد متصل می کند. Musicxray یک شرکت فناوری موسیقی مستقر در شهر نیویورک است و فعالیت آنلاین خود را در سال 2009 آغاز کرد. تعداد زیادی آهنگ روزانه بر روی پلتفرم آنها آپلود می شود. کاربران می توانند هر آهنگی را که به آن علاقه دارند گوش دهند.

💠سایت Radioearn چیست؟ پول درآوردن به سبک گوش دادن به رادیو💠

سایت music xray چگونه کار می کند؟

اساساً این وب سایت برای تبلیغ هنرمندانی راه اندازی شد که می خواهند موسیقی آنها به رسمیت شناخته شود و پایگاهی از طرفداران در سطح جهانی ایجاد کند. این هنرمندان برای تبلیغ موسیقی خود و ایجاد پایگاه هواداران با ارسال آهنگ‌های خود به پورتال و تولید دنبال‌کننده، مبلغی را پرداخت می‌کنند. کاربران همچنین می توانند به عنوان طرفدار ثبت نام کنند تا به انتخاب خود به موسیقی گوش دهند. سپس این کاربران یا طرفداران توسط وب سایت برای گوش دادن به موسیقی چنین هنرمندان آماتوری پول می گیرند. ضبط‌ ها عمدتاً فقط 30 ثانیه طول می‌کشند. این وب سایت برای هر آهنگ چند سنت پرداخت می کند. از آنجایی که می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، به عنوان یک طرفدار ثبت نام می کنید.

🔺کارنت موزیک و دانلود Current rewards | آهنگ گوش کن پول بگیر!🔺

نحوه ثبت نام در سایت Musicxray.com 

🔺سایت Playlist Push یک شبکه آنلاین است که برای بررسی موسیقی یک هنرمند مستقل در اپلیکیشنی به نام Spotify به کاربر خود پول پرداخت می کند.🔺

نحوه ثبت نام در سایت Musicxray.com 

1️⃣با ثبت نام در حساب Musicxray شروع کنید. شما می توانید با اتصال به حساب Sound Cloud خود ثبت نام کنید یا فقط می توانید با وارد کردن ایمیل خود مراحل را تکمیل کنید.

2️⃣مرحله بعدی این است که نوع حسابی را که می‌سازید انتخاب کنید. برای کسب درآمد آنلاین، یک حساب طرفدار ایجاد خواهید کرد. پس Music fan را انتخاب کنید.

3️⃣در مرحله بعد از شما خواسته می شود که به فیس بوک خود متصل شوید. توجه داشته باشید که همگام سازی حساب فیس بوک شما مهم است، بدون آن حساب شما به درستی کار نمی کند.

4️⃣اکنون که به اکانت فیسبوک خود متصل شده اید، پنجره دیگری باز می شود که به شکل زیر است:

5️⃣در اینجا شما انواع موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب می کنید. فقط روی هر یک از ژانرهایی که به آن علاقه دارید کلیک کنید.

6️⃣هنگامی که موسیقی شما انتخاب شد، به فهرست هنرمندان مورد علاقه خود بروید و ذخیره را فشار دهید.

7️⃣امیدواریم اکنون پروفایل مسابقه هواداران خود را تکمیل کرده باشید. اکنون می‌توانید روی صندوق ورودی هواداران خود کلیک کنید تا ببینید آیا موسیقی جدیدی وجود دارد که بتوانید به آن گوش دهید. هنگامی که آهنگ جدیدی آپلود شود به شما اطلاع داده می شود.

8️⃣روش کار به این صورت است که شما باید به مدت 30 ثانیه به موسیقی گوش دهید و پس از اتمام آهنگ، 10 سنت به ازای هر آهنگ به شما تعلق می گیرد.

9️⃣پس از اتمام حداقل مدت زمان گوش دادن به آهنگ، یک کادر سبز رنگ ظاهر می شود که نشان می دهد Musicxray مقداری پول به حساب شما اضافه کرده است. در زیر این کادر، گزینه ای برای طرفدار شدن یا نشدن خواهید دید. بر اساس ترجیح خود، می توانید آن را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید یا خیر و به آهنگ بعدی بروید.

نکات لازم برای ثبت نام در سایت Musicxray

🔸سایت Musicxray یک پلتفرم با رابط کاربری ساده است. با این حال، چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید بدانید.

🔸شما نمی توانید یک آهنگ را کمتر از 30 ثانیه گوش دهید، اگر این کار را انجام دهید، پولی به شما تعلق نمی گیرد.

🔸پس از گوش دادن به آهنگ، می‌توانید طرفدار شوید یا آن را رد کنید، در هر صورت همچنان مبلغی را برای آهنگی که گوش داده‌اید دریافت خواهید کرد.

🔸بهترین کار این است که ترجیحات موسیقی خود را هر هفته تغییر دهید زیرا به این ترتیب آهنگ های بیشتری برای گوش دادن دریافت خواهید کرد.

🔰آموزش ثبت نام در سایت اینباکس دلار (InboxDollars) و کسب درآمد از آن🔰

چگونه می توانیم درآمد دلاری خود را از سایت music xray برداشت کنیم؟

سایت Musicxray به کاربران این امکان را می دهد که پرداخت های خود را فقط از طریق پی پال نقد کنند. حداقل مبلغ برای برداشت و نقد کردن درآمد 20 دلار است. کاربران این امکان را دارند که چندین بار پول نقد کنند.

جمع بندی

Musicxray.com یک وب سایت قانونی (ثبت شده در BBB) است که در آن کاربران می توانند با گوش دادن به موسیقی درآمد کسب کنند. کاربر از گوش دادن به یک آهنگ چیز زیادی به دست نمی آورد. 10 سنت برای هر آهنگ زیاد به نظر نمی رسد، اما این می تواند در دراز مدت به مقدار قابل توجهی برسد. یک کاربر اگر زمان مناسبی را به آن اختصاص دهد می تواند روزانه حدود 10 دلار درآمد کسب کند. به همین راحتی است. پس ادامه دهید و شروع به کسب درآمد کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
3 ماه قبل

خیلی عالی و ارزشمند،
با یاد دادن و آموزش کامل وخوب میتونیم دراین شرایط سخت ووضعیت سخت وگرانی بازار ب هم شهریان و هم وطن های خودمون کمک کنیم…
ممنون از شماها….