شیبا اینو متاورس

گسترش فعالیت شیبا اینو در متاورس | خرید گسترده SHIB توسط نهنگ ها

در سقوطی که اخیرا بازار ارزهای دیجیتال شاهد آن بود، میم کوین ها بیشترین لطمه را دیدند. با این حال، بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم (ETH) از این کف قیمتی اخیر شیبا اینو نهایت استفاده را بردند. در این روند نزولی، شیبا اینو (SHIB) برترین انتخاب نهنگ ها بوده است.

نهنگ های اتریوم، شیبا می خرند

در سال گذشته میم کوین هایی که تم سگ دارند، در بازار ارزهای دیجیتال بسیار معروف شدند. اما امسال رشد چندانی نداشتند. توکن شیبا (SHIB) که در سال 2021 یکی از پر جستجو ترین رمز ارزها در میان تریدرها و معامله گران بازار بود، شرایط گذشته خود را به شکل چشمگیری از دست داده است. قیمت شیبا اینو در 60 روز گذشته بیش از 52 درصد کاهش یافته است. با این حال، نهنگ‌های ETH همچنان شیبا می خرند و بازار همچنان شرایط نوسان شدیدی را تحمل می کند.

طبق گزارشات واصله از سرویس ردیاب نهنگ های اتریوم، ارز دیجیتال شیبا اینو به بزرگترین دارایی هولد شده در بین 500 نهنگ برتر ETH تبدیل شده است. شیبا موفق شده است جای توکن صرافی اف تی ایکس (FTT) را بگیرد. توکن FTT بزرگ‌ترین توکنی بود که نهنگ‌ها برای مدت طولانی آن را نگهداری می‌کردند. گزارش ها حاکی از آن است که 100 نهنگ برتر اتریوم نیز میزان هولد شیبا خود را افزایش داده اند.

قبلا هم Whalestats گزارش داده بود که 100کیف پول برتر اتریوم، حدود 573 میلیون دلار توکن شیبا اینو دارند. داده ها نشان می دهد که سرمایه گذاری و خرید ارز SHIB در این مدت تقریباً 259 میلیون دلار افزایش یافته است. در حال حاضر، 100 کیف پول برتر بیش از 833 میلیون دلار توکن SHIB را در خود نگهداری می کنند.

ملحق شدن مارسی جاسترو به تیم شیبا

در 24 ساعت گذشته ، قیمت توکن شیبا کاهش یافته است. کاهش قیمت جدید شیبا اینو حرکت نهنگ های اتریوم را که به جمع آوری و انباشت رمز ارز شیبا دست زده اند، توجیه می کند. با این حال، شیبا اینو هنوز هم دومین میم کوین بزرگ بازار است.

به منظور توسعه متاورس اخیراً اعلام شده، تیم SHIB اعلام کرد که مارسی جاسترو را به تیم خود اضافه کرده است. آنها تاکید کردند که Jastrow بیش از 20 سال تجربه در صنعت سرگرمی دارد. او تیم Immersive را برای Technicolor و برندهای خاص آنها رهبری کرده است.

اخیرا تیم SHIB اعلام کرد که مارسی جاسترو را استخدام کرده است تا از این طریق بتواند متاورس شیبا را توسعه دهد. آنها تاکید کردند که خانم مارسی جاستر بیش از 20 سال سابقه کار در صنعت بازی و سرگرمی دارد. پیش از این، او در شرکت Technicolor و برندهای خاص کار می کرده است. جاستر در پروژه بازی های محبوب مانند کال آف دیوتی، گاد آف وار و مورتال کامبت فعالیت داشته است.

در میان این اخبار مثبت درباره توسعه متاورس شیبا، نهنگ های شیبا اینو و اتریوم اخیراً رابطه عمیقی برقرار کرده اند. با توجه به اینکه قیمت SHIB در حال حاضر برای ورود بسیار مناسب است، نهنگ ها مشغول انباشتگی بوده اند. چندین نهنگ توکن های SHIBA را به مقدار زیادی خریداری کرده اند و به نظر می رسد گردش نهنگ ها به دور شیبا همچنان ادامه دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments