انتقاد مارکوس از ترا لونا

انتقاد بنیانگذار دوج کوین از لونا 2.0 و شبکه جدید ترا

بیلی مارکوس، بنیانگذار Dogecoin، انتقادات خود را از ترا (LUNA) بیشتر کرده است و با کاربران بازار کریپتو به اشتراک گذاشته است.

در توییتی که اخیرا منتشر شده است، بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، ادعا می کند که راه اندازی شبکه جدی ترا 2.0، تکرار جدید پروژه شکست خورده بلاک چین، نشان خواهد داد که قماربازان ارزهای دیجیتال چقدر «احمق» هستند.

جامعه با اکثریت قاطع به پیشنهاد 1623، یک نسخه اصلاح شده از طرح اولیه بنیانگذار دو کوون برای احیای شبکه لونا رای مثبت داد.

🟥 یک زنجیره جدید ترا در 27 می با یک تفاوت قابل توجه راه اندازی می شود: هیچ استیبل کوین الگوریتمی وجود نخواهد داشت.

در اوایل این ماه، پروژه ترا لونا یکی از برترین پروژه‌های بلاک چین پس از اینکه استیبل کوین ترا یو اس دی (UST) پیوند خود را از دست داد و فشار فروش شدیدی بر توکن حاکمیت LUNA اعمال کرد و ارزش آن را به صفر رساند. 

عرضه بلاک چین جدید با راه اندازی توکن جدید LUNA نیز همراه خواهد بود. توکن قدیمی LUNA Classic نام خواهد گرفت. با توجه به مدل توزیع ارائه شده در پروپوزال، 35 درصد از توکن ها به دارندگان قبل از حمله در غالب ایردراپ ارز لونا جدید توزیع می شود. ده درصد از عرضه توکن به دارندگان UST قبل از سقوط اختصاص خواهد یافت. دارندگان LUNA و UST پس از سقوط، 25 درصد از توکن ها را دریافت خواهند کرد. استعلام دارایی های سرمایه گذاران در 7 و 27 می (قبل و بعد از فروپاشی پروژه) گرفته شده است.

کوون ادعا کرد که انگیزه اصلی او حفظ اکوسیستم پر جنب و جوش پشت این پروژه مشکل ساز بوده است. پروژه‌های Nebula، Prism و دیگر پروژه‌ها از Luna 2.0 پشتیبانی کرده‌اند، اما بسیاری از آنها همچنان شک دارند که آیا این طرح موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.

به عنوان مثال، مارکوس به شدت از طرح احیای کوون انتقاد کرده است. اوایل این ماه، او گفت که ترا “احمقانه ترین چیزی” بود که در تمام زندگی خود دیده بود.

نظر شما چیست؟ آیا این طرح میتواند ضررهای سرمایه گذاران لونا را جبران کند؟

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments