ایردراپ لونا

ایردراپ ارز لونا 2 | با راه اندازی شبکه جدید ترا 2 چه کسانی ایردراپ ارز LUNA را دریافت میکنند؟

ترا 2 (Terra 2) در تاریخ 27 می (6 خرداد) به عنوان یک بلاک چین جدید راه اندازی می شود.

چهار گروه از دارندگان UST و LUNA واجد شرایط دریافت ایردراپ ارز لونا با راه اندازی شبکه جدید هستند. این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتال در حالت نزول کامل هستند.

تلاش‌های در حال انجام در پشت صحنه همچنان به امید احیای شبکه ترا در حال پیشرفت است و دومین نسخه بلاک چین در این هفته در شبکه اصلی راه‌اندازی می‌شود.

پیشنهاد Terra 1623 برای احیای اکوسیستم فروپاشیده با تمرکز بر جدا کردن بلاک چین و شروع دوباره با توکن های جدید، حمایت زیادی را به خود اختصاص داده است. کسانی که در سقوط UST و LUNA متحمل ضررهای سنگین شده اند به دنبال بازگرداندن سرمایه های خود از طریق این طرح هستند. در حالی که برخی دیگر معتقدند توکن سوزی ارز لونا بهتر است.

در اواخر هفته گذشته، سه اصلاحیه در این پیشنهاد ایجاد شد که بر افرادی که قبل و بعد از سقوط هولدر توکن های لونا و ترا یو اس دی بوده اند، تأثیر می گذارد. کانال رسمی توییتر Terra همچنین فاش کرد که هیچ هارد فورکی وجود نخواهد داشت، اما Terra 2 یک بلاک چین جدید خواهد بود.

در 25 می، یک اعتبار سنج در شبکه ترا یک پست طولانی را در توییتی منتشر کرد که جزئیات شبکه Terra 2 را توضیح داد و اعلام کرد که زنجیره جدید در روز جمعه، 27 می، راه اندازی می شود.

چه کسانی ایردراپ ارز لونا را دریافت میکنند؟

طبق اعلام این اعتبار سنج، دارایی بومی زنجیره جدید ترا 2 ، لونا (LUNA) نامیده می شود، توکن قدیمی LUNA Classic خواهد بود و چهار گروه واجد شرایط ایردراپ توکن جدید لونا خواهند بود.

این افراد واجد شرایط سرمایه گذارانی هستند که هم LUNA و هم UST را قبل از “سقوط” و سرمایه گذارانی که پس از شروع سقوط اکوسیستم این دو توکن خریدند. 

استعلام دارایی های سرمایه گذاران قبل از فروپاشی در 7 می (17 اردیبهشت) انجام شده است در حالی که یک استعلام نیز پس از سقوط در 27 می (6 خرداد) صورت خواهد گرفت.

دارندگان LUNA قبل از حمله یک ایردراپ تقریبا 1:1 دریافت می کنند در حالی که آنهایی که توکن را پس از سقوط خریداری کرده اند فقط با درصد 1:0.000015 ایردراپ ارز لونا را دریافت می کنند. یعنی به ازای هر 1 توکن لونا قدیمی 0.000015 توکن لونا جدید میگیرند.

دارندگان UST با کسانی که استیبل کوین را قبل از سقوط از قیمت داشته اند با نسبت 1:0.033 و آنهایی که پس از سقوط خریداری کرده اند با نسبت 1:0.013 ایردراپ ارز لونا را دریافت میکنند. به‌عنوان مثال، به شخصی که 1000 UST در 27 می دارد، 13 توکن جدید LUNA تعلق میگیرد.

جدول زیر نسبت دریافت ایردراپ ارز لونا را نشان می دهد.

هولدرهای لوناهولدرهای ترا یو اس دیزمان خرید
1:11:0.033قبل از سقوط (پیش از 7 می)
1:0.0000151:0.013بعد از سقوط (پس از 7 می)

صرف نظر از دسته بندی خود، 30٪ از ایردراپ خود را در روز راه اندازی شبکه (27 مه) دریافت خواهید کرد و بقیه به صورت خطی در طی 2 سال اختصاص داده می شود.

بعلاوه، ایردراپ در یک “حالت باند” رخ می دهد، به این معنی که یک دوره 21 روزه عدم پیوند قبل از در دسترس بودن انتقال وجود دارد. رای گیری برای این طرح نجات لونا حدود 1 ساعت دیگر در زمان نگارش این مقاله به پایان میرسد و در حال حاضر حداکثر سرمایه گذاران به این طرح رای مثبت داده اند.

چندین پروژه بزرگ اعلام کرده اند که روی زنجیره جدید ترا فعالیت خواهند کرد و این برای آینده ارز LUNA خبر خوبی است:

  • Nebula
  • Sigma
  • Prism
  • Astroport
  • Phoenix
  • Nexus
  • Spectrum
  • Anchor
  • One Planet
  •  Random Earth
  • Coinhall

با این حال، برنامه‌های احیای بزرگ Terra برای کل بازار کریپتو خیلی کم و خیلی دیر انجام شده است، زیرا اکنون احساسات کاملاً در منطقه نزولی قرار دارد. از ابتدای سال تاکنون، بازارها 43 درصد کاهش قیمت داشته اند، که معادل خروج 1 تریلیون دلاری از فضا با شروع یک چرخه طولانی خرسی است.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 8 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ehsan ghanei
ehsan ghanei
1 سال قبل

سلام ایردراپ ترا (لونا )2.0 : اگر میخواهید ترا (لونا )2.0 زیاد و رایگان و با پرداخت ناچیز بدست بیاورید می توانید با پراخت 0.005 بایننس در شبکه اسمارت چین بایننس در کیف پول های متامسک و تراست ولت دریافت کنید و همچنین می توانید بیشتر پرداخت کنید و بیشتر دریافت کنید و سود زیاد ببرید .
لینک ایردراپ : ———————-

م.صالحی
م.صالحی
1 سال قبل

درود و ادب.
لطفا اگر اطلاعاتی از اینکه ؛ اگر کسی در یک صرافی لونای قدیمی داشته باشد چطور باید لونای جدید رو دریافت کند ارائه دهید.
با سپاس

فاطمه مولوی
فاطمه مولوی
1 سال قبل

نحوه خرید ارز لونا