پاسخ جالب ChatGPT به اینکه آیا BNB امسال به 500 دلار می رسد؟

پاسخ جالب ChatGPT به اینکه آیا BNB امسال به 500 دلار می رسد؟

حتی همانطور که ChatGPT یک حرکت صعودی قیمت را برای بایننس کوین پیش‌بینی می‌کند، شاخص ها و تحلیل تکنیکال نمودار قیمت آن امیدوار کننده نیست.

قیمت بایننس کوین پس از اینکه ریپل (XRP) در 13 جولای در نبرد حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیروز شد، به سختی 7 درصد افزایش یافت.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک حکم داد که فروش توکن های XRP ریپل در مبادلات رمزنگاری و اگرچه فروش برنامه ای به منزله قراردادهای سرمایه گذاری نیست. از این رو، در این مورد یک امنیت نیست. اما دادگاه همچنین حکم داد که فروش نهادی توکن‌های XRP قوانین اوراق بهادار فدرال را نقض می‌کند.

صنعت کریپتو فوراً قضاوت را انجام داده و باعث افزایش قیمت در توکن ها شده است.

بایننس در سال 2023 تحت نظارت قرار گرفت و نگرانی های شدیدی را در مورد بقای یکی از بزرگترین شرکت های رمزنگاری در جهان ایجاد کرد. گزارش شده است که با تشدید فشار نظارتی، چندین مدیر بایننس استعفا داده اند.

صرافی ارز دیجیتال پیشرو در جهان نیز در چندین کشور در اروپا تحت نظارت قرار دارد.

رگولاتور مالی آلمان درخواست بایننس برای مجوز نگهداری رمز ارز را رد کرده است. این صرافی درخواست خود برای تایید نظارتی در اتریش را پس گرفته است. همچنین از ثبت نام خود در نهادهای نظارتی در بریتانیا و قبرس صرف نظر کرده است. این صرافی تصمیم به خروج از هلند گرفته است. بلژیک نیز به این صرافی دستور داده است که فعالیت خود را در این کشور متوقف کند. مقامات فرانسوی همچنین در حال بررسی این مبادله به اتهامات “پولشویی” هستند.

🔰با این حال، رای اخیر دادگاه ریپل و SEC بسیاری را به این باور رسانده است که تاثیر مثبتی بر پرونده بایننس نیز خواهد داشت.

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که سفارش‌های فروش انبوه حدود 125000 بایننس کوین به ارزش 37 میلیون دلار درست قبل از سرکوب این صرافی توسط SEC ایالات متحده افزایش یافته است. گمانه زنی ها در مورد احتمال یک انتقال داخلی وجود دارد. 

در ماه مارس، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) شکایتی را تنظیم کرده بود که صرافی و بنیانگذار آن CZ را به نقض قوانین مطابقت محلی برای گسترش تجارت خود متهم کرده بود.

در اوایل ماه فوریه، Paxos، صادرکننده استیبل کوین BUSD با نام تجاری Binance، توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) دستور داده شد تا تولید توکن‌های جدید را متوقف کند.

چندین مسئله حل‌نشده مربوط به نظارت Paxos بر رابطه‌اش با بایننس وجود دارد.

بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی Kaiko، سهم بازار معاملات نقدی بایننس در ژوئن 2023 به 55.9 درصد رسید که این پایین ترین حد یک سال اخیر است. این رقم تقریباً مشابه دو ماه گذشته است. FUD ناشی از دعوا منجر به تغییر شدید ذخایر مبادله ای آن شد و کاربران وجوه خود را برای حضانت خود برداشت کردند.

⁉️مسیر آینده بایننس و توکن اصلی آن، BNB، در هاله ای از ابهام قرار دارد و بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران در این فضا مشغول درک پویایی برای تصمیم گیری آگاهانه در آینده خواهند بود. ما در این مقاله از ChatGPT کمک گرفتیم تا دریابیم که آینده بایننس کوین از نظر این ربات هوش مصنوعی چگونه پیش بینی می شود و کدام مسیر را انتخاب می کند؟

ربات ChatGPT – احساس هوش مصنوعی

از زمانی که ChatGPT وارد صحنه شد، هیاهویی به پا شد و نحوه تعامل انسان ها با هوش مصنوعی را متحول کرد. مردم چت ربات مجهز به هوش مصنوعی را با موارد استفاده زیادی می دانند تا به معنای واقعی کلمه در مورد هر چیزی کمک بگیرند. این اطلاعات شامل پیدا کردن یک اشکال در یک کد، پرسیدن سوالات فلسفی در مورد زندگی، دریافت مشاوره دوستیابی، و حتی نوشتن مقالات رسانه ای کامل می شود. 

به زبان ساده، مانند یک ربات چت معمولی عمل می کند که ما در بخش پشتیبانی مشتری شرکت های مختلف تجارت الکترونیک با آن مواجه شده ایم. با این حال، تفاوت بزرگ در اینجا این است که ارتباطات بیشتر محاوره ای است، یا به بیانی دیگر، بیشتر شبیه انسان است.

خوب، این به این دلیل است که با استفاده از یادگیری تقویتی از بازخورد انسانی (RLHF) آموزش داده شده است. این ویژگی کمک می کند دستورالعمل ها را درک کند و پاسخ های دقیق تری بدهد.

آیا بایننس از بازار ایالات متحده خارج می شود؟

مشکلات بایننس در مورد مسائل مربوط به انطباق در ایالات متحده جدید نیست، در سال 2019 فعالیت خود را در این کشور متوقف کرد و یک صرافی جداگانه به نام Binance.US، راه اندازی کرد.

این پلتفرم هم کاملاً شبیه به FTX ورشکست کرده است، به این معنا که بخش عمده ای از مدیریت آن از خارج از ایالات متحده کنترل می شود، بنابراین، همیشه تحت نظر تنظیم کننده ها بوده است.

ما شروع کردیم به آزمایش دوست هوش مصنوعی خود با طرح این سوال بسیار گسترده، هرچند بحث برانگیز. در حال حاضر، توانایی ChatGPT برای بیان خود به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط سازندگان با مانع مواجه شده است. برای اینکه بتوانیم از امکانات بیشتری استفاده کنیم، از هک “jailbreak” استفاده کردیم.

آیا بایننس از بازار ایالات متحده خارج می شود؟

ChatGPT بر انعطاف پذیری صرافی ارز دیجیتال در برابر طوفان نظارتی در ایالات متحده تاکید کرد و پیش بینی کرد که بایننس تمام درآمدهای ممکن را برای تثبیت موقعیت خود بررسی خواهد کرد. ربات هوش مصنوعی پیش بینی کرد که خروج کامل از بازار ایالات متحده بعید است.

اشاره ChatGPT به افزایش هک ها در زنجیره بایننس

جدای از نگرانی های نظارتی، زنجیره بلاکی اکوسیستم، BNB Chain، اخیراً به دلیل افزایش تعداد هک های مالی غیرمتمرکز (DeFi) شهرت یافته است. طبق گزارش ImmuneFi، یک پلتفرم پاداش باگ Web3، زنجیره بایننس با 33 مورد هک و سوء استفاده، هدفمندترین زنجیره در سه ماهه اول 2023 بوده است.

در اینجا دوباره به ربات هوش مصنوعی خود مراجعه می کنیم تا بدانیم آیا هک ها باعث ورشکستگی بایننس می شوند یا خیر. این بار به نظر می رسید که آماده پاسخگویی سریع به این سوال است.

اشاره ChatGPT به افزایش هک ها در زنجیره بایننس

ChatGPT گفت هک‌ها قطعاً نگرانی هایی را ایجاد می کند و به توسعه‌ دهندگان توصیه کرد که برطرف کردن این موضوع را در اولویت قرار دهند زیرا ممکن است تاثیر مخربی نه تنها بر پذیرش زنجیره بایننس، بلکه بر ارزش سکه BNB نیز داشته باشد.

مورد دیگری که توجه ما را جلب کرد استفاده از BSC به جای BNB در آخرین پاسخ بود. اکنون، این یک واقعیت شناخته شده است که زنجیره بایننس و زنجیره بایننس اسمارت چین اکنون رسما با یکدیگر همکاری دارند. به روز رسانی در فوریه 2022 انجام شد. با این حال، ChatGPT به استفاده از زنجیره BSC ادامه داد.

🔺زیرا تاریخ توقف فعالیت این ربات هوش مصنوعی سپتامبر 2021 است، به این معنی که پاسخ‌های خود را فقط تا این تاریخ بر اساس اطلاعات موجود دریافت می کند.

آیا بایننس کوین (BNB) از طوفان نظارتی جان سالم به در خواهد برد؟

در زمان انتشار، BNB با ارزش بازار بیش از 36 میلیارد دلار، بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ، سومین ارز دیجیتال بزرگ (به استثنای استیبل کوین) در صنعت کریپتو است. در نتیجه، نوسانات قابل توجه در ارزش آن می‌تواند موج‌هایی را در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

این ارز دیجیتال یک چرخه صعودی را در پی خرید بایننس کوین (BNB) توسط سرمایه گذاران از ابتدای سال 2023 آغاز کرد، چیزی که به آن کمک کرد تا 27 درصد از ابتدا سال تا به امروز (YTD) به دست آورد. با این حال، مشکلات اخیر توقف هایی را برای حرکت آن اعمال کرده اند. از زمان شکایت CFTC، سکه 20 درصد کاهش یافته است.

اگرچه تعیین انتظارات غیر واقعی در میان این FUD معقول ترین کار نیست، اما ما سعی کردیم ChatGPT را کمی تحت فشار قرار دهیم. ما پرسیدیم که آیا BNB با توجه به وضعیت فعلی، به قیمت 500 دلار در سال 2023 می رسد یا خیر؟

ربات ChatGPT پاسخ داد که به عنوان یک سکه انعطاف پذیر، BNB می تواند به راحتی به هدف 500 دلاری دست یابد. 

آیا بایننس کوین به 500 دلار در سال 2023 می رسد؟

به روشی بسیار سنجیده، عواملی مانند روحیه نوآورانه و حمایت جامعه را مشخص کرد که قیمت BNB را افزایش می دهد. همچنین توجه را به اکوسیستم قوی حوزه دیفای بایننس جلب کرد که می تواند در دراز مدت از رالی صعودی قیمت BNB حمایت کند.

🎯اینکه تنها به آنچه که یک ابزار هوش مصنوعی در پیش‌ بینی قیمت و بازار می‌گوید، در این صنعت سرمایه گذاری کنیم، منطقی نیست. هیچ چیز مانند تحلیل یک کارشناس یا معامله گر ماهر نیست. بنابراین، تیم ای ام بی کریپتو با ماریوس گریگوراس، مدیر ا جرایی BHero و یک متخصص ارز دیجیتال، تماس گرفتیم تا در مورد همان سؤالی که ChatGPT پرسیدیم به ما کمک کند. او بیان کرد:

اگرچه من نمی توانم پاسخ مشخصی در مورد اینکه آیا BNB در سال 2023 به 350 دلار خواهد رسید یا نه، ارائه دهم، اما باید پویایی کلی بازار را در نظر بگیریم. بدیهی است که سرکوب نظارتی اخیر بر کل بازار کریپتو از جمله BNB تأثیر گذاشته است. اما علیرغم برخی نوسانات قیمتی که ممکن است در کوتاه مدت رخ دهد، من معتقدم که BNB دارای انعطاف پذیری برای بازگشت قوی تر در بلندمدت است.

آیا شباهتی بین نظر انسان و نظر ربات هوش مصنوعی پیدا کردید؟

نگاهی به چارت روزانه BNB

بایننس کوین از زمانی که کمیسیون SEC ایالات متحده در اوایل ژوئن شکایتی را ارائه کرد، همچنان به سقوط ادامه می دهد. در زمان انتشار، BNB با قیمت 242 دلار معامله می شد. قیمت BNB از زمان اجرای SEC به میزان 20 درصد کاهش یافته است.

سقوط BNB به پایین ترین سطح ژوئن / دسامبر 2022 رسیده است. این سکه در جریان FUD دسامبر 2022 حول اثبات ذخایر بایننس به 220 دلار رسید.

هر دو شاخص قدرت نسبی (RSI) بایننس کوین و شاخص جریان پول (MFI) زیر سطح خنثی 50 قرار گرفتند. با این حال، حجم آن در تعادل (OBV)، افزایش جزئی را نشان داد.

چارت روزانه بایننس کوین

جمع بندی

شاخص OI بایننس کوین یا کل ارزش دلاری که در قراردادهای تسویه نشده در مبادلات آتی قفل شده بود، 401 میلیون دلار بود. طبق گزارش Coinglass، همین میزان در 24 ساعت گذشته افزایش قابل توجهی 12 درصدی داشته است. 

نرخ های تامین مالی در اکثر صرافی ها قرمز به نظر می رسید که نشان دهنده تسلط معامله گران نزولی است.

نرخ های تامین مالی

علاوه بر این، معامله‌ گران فیوچرزی که امید به افزایش قیمت بایننس کوین دارند، در مقابل کسانی که به دنبال کاهش قیمت هستند، افزایش یافت، زیرا نسبت خرید (Long)/ فروش (Short) به 1.03 افزایش یافت.

نسبت خرید (Long)/ فروش (Short)

بسیار مهم است که تأکید کنیم این شاخص ها به صورت روزانه در نوسان هستند و ممکن است به سرعت نوسانات شدیدی داشته باشند. 

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
9 ماه قبل

بایننس کوین چه به ۵۰۰ دلار برسه امسال چه نرسه سودهای خوبی داده تا الان