عملکرد فوق العاده فلوکی اینو نسبت به شیبا، دوج کوین و ارز پپه

عملکرد فوق العاده فلوکی اینو نسبت به شیبا، دوج کوین و ارز پپه

عملکرد قابل توجه فلوکی اینو و سهام توکن 54.4 میلیون دلاری پتانسیل آن را برای بهتر شدن از شیبا اینو، دوج کوین و پپه در بازار ارزهای دیجیتال برجسته می کند.

میم کوین، فلوکی اینو (FLOKI) عملکرد فوق‌ العاده‌ای از خود نشان داده است و انتظار می‌ رود که از سایر سکه‌های میم برتر مانند DOGE، SHIB و PEPE در روند صعودی پیشی بگیرد.

در 4 نوامبر، فلوکی اینو در X (توئیتر سابق)، یک بروزرسانی هیجان‌ انگیز در مورد توکن به اشتراک گذاشت. با الهام از شیبا اینو (SHIB) و به نام سگ ایلان ماسک و یک شخصیت وایکینگ، فلوکی، رشد بالقوه ای را نشان می دهد و انتظار می رود که از سایر توکن ها و سکه ها بهتر عمل کند.

در توییتی که توسط FLOKI به اشتراک گذاشته شد، صفحه رسمی X اشاره کرد که تقریباً 54.4 میلیون دلار توکن FLOKI در برنامه استیکینگ فلوکی اینو قفل شده است.

برنامه استیکینگ FLOKI، که در 27 اکتبر راه اندازی شد، این ایده را دارد که به دارندگان وفادار فلوکی اینو پاداش بدهد. قرار دادن توکن‌های FLOKI باعث می‌شود دارندگان توکن خواهر فلوکی اینو در اکوسیستم TokenFi را به عنوان پاداش دریافت کنند.

TokenFi یک پلتفرم توکن سازی است که صنعت توکن سازی را هدف قرار می دهد که پیش بینی می شود تا سال 2030 به ارزش 16 تریلیون دلار برسد. جالب اینجاست که این به روز رسانی چند ساعت پس از آن ارائه شد که Floki DAO مالیات تراکنش TokenFi را از 20 درصد اولیه به 0.3 درصد کاهش داد.

استیک 54 میلیون دلار توکن FLOKI

گزارش شده است اکوسیستم فلوکی اینو برنامه استیکینگ FLOKI را راه اندازی کرده است و توانسته در عرض 48 ساعت دارایی های قفل شده حیرت انگیز 41.35 میلیون دلار را جمع آوری کند. با ادامه رشد توکن های FLOKI، دستاورد قابل توجه آن تا کنون به ارزش 54.4 میلیون دلار توکن های FLOKI دلاری رسیده است.

ظهور TOKEN به دنبال لیست‌های صرافی برجسته، بر اساس تقاضای عمومی اعضای جامعه ارزهای دیجیتال بود.

داده‌های پروتکل چند زنجیره‌ای فلوکی که به سرعت در حال رشد است، روی صفحه رسمی X آن‌ها به اشتراک گذاشته شد که با واکنش مثبت معامله‌ گران و علاقه‌ مندان به ارزهای دیجیتال مواجه شد. شایان ذکر است، 460000 دارنده FLOKI با حدود 3 میلیارد نفر از افراد بازار وجود دارد.

علاوه بر این، Floki Inu بازده درصدی سالانه سه ماهه 160٪ را برای کسانی که Token قفل شده به مدت 4 سال ارائه می دهد.

🔺پیش بینی قیمت فلوکی اینو در سال 2025 و تحلیل عملکرد Floki در آینده🔺

تاثیر استیک کردن FLOKI بر قیمت آن

قیمت فلوکی اینو 6.05 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش با قیمت 0.00003144 دلار معامله می شود، در حالی که حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته با جهش 21.74 درصدی به 45.33 میلیون دلار رسید.

در همین حال، به گفته کارشناسان، کاهش اخیر کارمزد اعمال شده بر تراکنش TokenFi از 20٪ به 0.3٪ می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت فلوکی اینو تأثیر بگذارد. علاوه بر این، به طور بالقوه می تواند سرمایه گذاران بیشتری را برای برنامه استیکینگ FLOKI جذب کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments