پس از انجام هاردفورک دنکن، قیمت اتریوم به 5 هزار دلار افزایش می یابد یا سقوط می کند؟

پس از انجام هاردفورک دنکن، قیمت اتریوم به 5 هزار دلار افزایش می یابد یا سقوط می کند؟

در حالی که بیت کوین (BTC) بیشتر توجهات را در رالی جاری بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است، اتریوم (ETH) از این فرصت برای دستیابی به شبکه ای بهینه تر استفاده کرد. 

اتریوم نه تنها در ماه‌ های گذشته شاهد رشد قابل توجهی بوده که قیمت را به بالاترین سطح از سال 2021 رسانده است، بلکه تیم توسعه دهنده به‌ طور فعال به ارتقاء ها ادامه داده اند.

جدیدترین آنها، ارتقای Dencun، در روز چهارشنبه، 13 مارس به اجرا درآمد و در درجه اول با هدف تقویت کارایی مکانیسم‌ های بلاک چین برای ذخیره اطلاعات و کاهش هزینه های گس اتریوم انجام شد.

خرید و فروش اتریوم در پی98

آیا قیمت اتریوم پس از ارتقاء دنکن (Dencun) به 5000 دلار می رسد؟

در حالی که ارتقای Dencun بسیار پیش بینی شده است، این آخرین پیشرفت هایی است که انتظار می رود به افزایش اتریوم تا 5000 دلار کمک کند.

تاجر و تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، Michaël van de Poppe، در ژانویه 2024 گفت:

دومین ارز دیجیتال جهان به دلیل بهبود فنی و تصمیم صندوق قابل معامله در مبادلات اتریوم (ETF) در موقعیت خوبی قرار دارد تا به زودی سقف تاریخی جدیدی را به ثبت برساند. 

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط یک متخصص رمزارز دیگر، علی مارتینز، در X:

با این حال، با وجود مقاومت در مسیر ETH به سمت 5000 دلار، با چالشی برای غلبه بر منطقه بین 4522 دلار تا 4646 دلار مواجه خواهد شد که در آن 600000 آدرس وجود دارد که در بازار نزولی برای خرید سریع اتریوم اقدام کرده اند و بیش از 1.6 میلیون دلار دارایی دارند و ممکن است برای ذخیره سود اقدام کنند. 

چارت قیمت اتریوم (ETH)

در حالی که باید دید آیا دومین ارز دیجیتال جهان به زودی به 5000 دلار خواهد رسید یا خیر، اتریوم مطمئناً یکی از ذینفعان اصلی افزایش مداوم بازار ارزهای دیجیتال بوده است. چراکه در 52 هفته گذشته، اتریوم 136.93 درصد افزایش یافت و از ابتدای سال 2024 تاکنون 73.92 درصد سود برای سرمایه گذاران خود به همراه داشته است. عملکرد اخیر اتریوم نیز مثبت بوده است و در 30 روز گذشته 50.85 درصد افزایش یافته است. 

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نیما
نیما
1 ماه قبل

یه جامپ حسابی داشته باشه برای هولدراش

علی نظری
علی نظری
1 ماه قبل

مختصر و خفن مثل پی98