جهش ناگهانی دوج کوین به دنبال تعریف و تمجید ایلان ماسک از DOGE در آخرین سخنرانی خود

جهش ناگهانی دوج کوین به دنبال تعریف و تمجید ایلان ماسک از DOGE در آخرین سخنرانی خود

میم کوین الهام گرفته از شیبا-اینو، دوج کوین، به دنبال آخرین تاییدیه ایلان ماسک، میلیاردر، افزایش یافته است.
در 13 مارس، ایلان ماسک گفت که دوج کوین ممکن است به عنوان یک روش پرداخت برای تسلا “در مقطعی” پذیرفته شود. این اظهارات در حالی مطرح شد که ماسک در یک کارخانه تولید تسلا در برلین برای عموم مردم سخنرانی می کرد.

خرید و فروش دوج کوین پی98

یکی از مخاطبان از ماسک پرسید که آیا می‌توان در آینده نزدیک خودروهای الکتریکی را با استفاده از DOGE خریداری کرد. او قبل از اینکه اضافه کند “دوج کوین به ماه می رود!” پاسخ داد: من فکر می‌کنم برای مدتی باید این روش پرداخت را اضافه کنم.

ایلان ماسک پس از قدم زدن در کارخانه هایش و صحبت با مردم در خطوط تولید تسلا، شروع به حمایت از DOGE کرد. به گفته ماسک، بیت‌ کوین از سوی بسیاری از افراد ثروتمند پشتیبانی می‌شود و او قصد دارد از این ارز دیجیتال مردمی پشتیبانی کند.

این اولین بار نیست که این میلیاردر از دوج کوین حمایت می کند. تسلا پرداخت های DOGE برای کالاهای شرکت را در ژانویه 2022 پذیرفت.

پامپ 14 درصدی دوج کوین

واکنش ماسک باعث ایجاد شور و شوق در میان سرمایه گذاران شد زیرا ارزش بازار توکن شاهد افزایش ناگهانی بود. قیمت دوج کوین در زمان نگارش این مقاله با جهش 6 درصدی از 0.172 دلار به 0.188 دلار واکنش نشان داد و با افزایش جذابیت ویدیو در X همراه شد. 

این توکن با مضمون سگ اکنون در طی دو هفته گذشته به رشد چشمگیر 43 درصدی دست یافته است، زیرا این توکن از رالی صعودی بیت کوین پیروی می کند، که این هفته به بالاترین حد خود رسید.

DOGE در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.187 دلار معامله می‌ شد، اما با بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 0.731 دلار در ماه می 2021، 75 درصد فاصله دارد. دو ماه اول سال جاری قبل از صعود در اواخر فوریه در حدود سطح 0.080 دلار معامله شد.

به گفته CoinGecko، دوج کوین دهمین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار است که 26 میلیارد دلار است.

پیش بینی می شود که برنامه X تا اواسط سال 2024 خدمات پرداخت درون برنامه ای را معرفی کند. با این حال، تایید نشده است که آیا این ویژگی از پرداخت‌های فراتر از ارزهای سنتی فیات پشتیبانی می‌کند یا اینکه ماسک دیدگاه طرفداران خود را از جریان اصلی Dogecoin دنبال خواهد کرد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فتاح
فتاح
1 ماه قبل

اینده این ارز با هیچ میم کوینی قابل مقایسه نیس

هومن
هومن
1 ماه قبل

این که چیزی نیس به پرداخت عملی برسه قیمتش چند برابر هم میشه