ربات ChatGPT قیمت بایننس کوین (BNB) را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!

ربات ChatGPT قیمت بایننس کوین (BNB) را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با چالش اساسی دست و پنجه نرم می کند، زیرا رئیس آن، چانگ پنگ ژائو، به اتهامات جنایی اعتراف کرد و در روز سه شنبه، 21 نوامبر از سمت مدیر عاملی استعفا داد.

این پیشرفت شگفت‌ انگیز به عنوان بخشی از تسویه حساب عظیم 4.3 میلیارد دلاری با وزارت دادگستری (DOJ) صورت می‌گیرد که نشان‌ دهنده حل‌ و فصل یک تحقیق جامع چند ساله است. در جلسه دادگاه در برابر قاضی برایان سوچیدا در سیاتل، ژائو و دیگران به نقض قانون رازداری بانکی و دور زدن عمدی تحریم های اقتصادی ایالات متحده متهم شدند، در حالی که در اجرای یک برنامه موثر مبارزه با پولشویی ناکام بودند.

اتهامات وزارت دادگستری نشان دهنده تلاش هماهنگ برای سود بردن از بازار ایالات متحده بدون رعایت کنترل های اجباری است. ژائو اذعان کرد که پس از حضور در دادگاه “اشتباهاتی” مرتکب شده است و افزود که “باید مسئولیت آن ها را بپذیرد.”

به نوبه خود، بایننس ریچارد تنگ، رئیس سابق بازارهای منطقه ای جهانی را به عنوان مدیر اجرایی جدید معرفی کرد.

با توجه به این رویدادها، وب سایت خبری فینبولد به ربات هوش مصنوعی ChatGPT روی آورد تا دریابد که آیا این آشفتگی می تواند بر قیمت بایننس کوین (BNB) که توسط خود بایننس راه اندازی شده است، تأثیر بگذارد یا خیر؟ زیرا بازار ارزهای دیجیتال وارد هفته های پایانی سال می شود.

پیش بینی ChatGPT در مورد قیمت ارز BNB

ابزار محبوب OpenAI با استناد به “سطوح بالای عدم اطمینان بازار” و “عوامل بیشماری” که بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر دارند، از ارائه یک پیش‌ بینی خاص در سال 2024 برای قیمت BNB خودداری کرد.

با این حال، BNB قبلاً در 21 نوامبر، زمانی که ژائو به گناهان خود اعتراف کرد، به طور قابل توجهی سقوط کرد و ChatGPT گفت: احتمالاً بازار به عدم اطمینان و پیامدهای نظارتی بالقوه پیرامون یکی از بزرگترین صرافی‌ های ارزهای دیجیتال واکنش نشان می‌دهد.

با توجه به آشفتگی اخیر در بایننس، اعتماد سرمایه گذاران می تواند به طور قابل توجهی تحت تاثیر مسائل حقوقی مربوط به چهره های اصلی در یک پلتفرم قرار گیرد و این می تواند منجر به افزایش نوسانات و فروش شود.

همچنین ChatGPT اضافه کرد: در نتیجه، اعتراف به گناه و تغییر رهبری در بایننس می تواند منجر به “دوره ای از بی ثباتی و کاهش اعتماد به بایننس کوین (BNB) شود.

اگر نگرانی‌های نظارتی همچنان ادامه داشته باشد یا چالش‌های قانونی مداوم برای بایننس وجود داشته باشد، ممکن است همچنان بر قیمت BNB تاثیر منفی بگذارد.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments