مقایسه قیمت ارز پپه و Bonk در سال 2024 از نظر ChatGPT

مقایسه قیمت ارز پپه و Bonk در سال 2024 از نظر ChatGPT

بازار سکه میم در سال گذشته شاهد شتاب باور نکردنی بوده که توسط توکن‌های پرطرفدار مانند پپه قورباغه (PEPE) و بونک (BONK) رهبری شد.

اگرچه هر دو سکه در هفته‌ های اخیر با مشکل مواجه شده‌ اند، ربات هوش مصنوعی ChatGPT پیش‌ بینی شگفت‌ انگیز خوش‌ بینانه ای را برای هر دو در سال 2024 ارائه کرده است.

این مقاله بررسی خواهد کرد که چه کسی فکر می‌کند ChatGPT در نبرد “پپه علیه Bonk” برنده خواهد شد و یک سکه میم را که می‌ تواند برای رشد تصاعدی نیز آماده شود، برجسته می‌ کند.

ربات ChatGPT پتانسیل ارز دیجیتال پپه را در سال 2024 ارزیابی می کند!

ارز دیجیتال پپه قورباغه (Pepe)، سکه میم فوق محبوب که از پپه قورباغه الگوبرداری شده است. با توجه به اینکه قیمت PEPE اخیراً پس از کاهش در اواخر دسامبر به 0.00000112 دلار کاهش یافته است، ChatGPT ارزیابی کرد که تمایل سرمایه گذاران و علاقه بازار احتمالاً در حال حاضر کاهش یافته است.

با این حال، همانطور که ChatGPT اشاره کرد، سکه‌ های میم مانند PEPE به شدت به قدرت جوامع آنلاین خود و پتانسیل روند های رسانه‌ های اجتماعی ویروسی برای ایجاد تغییرات سریع قیمت بستگی دارند.

عوامل موثر بر قیمت پپه در سال 2024 از نظر ChatGPT
عوامل موثر بر قیمت پپه در سال 2024 از نظر ChatGPT

به این ترتیب، در ماه‌های آینده، ChatGPT چندین عامل را شناسایی کرد که می‌توانند بر قیمت آینده پپه تأثیر بگذارند.

اینها شامل احساسات گسترده تر بازار کریپتو، پیشرفت های جدید مرتبط با میم Pepe و اینکه آیا جامعه توکن می تواند تقاضای مجدد را پس از کاهش اخیر افزایش دهد یا خیر.

با توجه به اینکه سکه‌ های میم هنوز بسیار محبوب هستند، ChatGPT تخمین می‌ زند که PEPE می‌تواند تا پایان سال 2024 بین 0.0000015 دلار تا 0.0000025 دلار معامله شود.

اگرچه این افزایش جزئی نسبت به قیمت امروزی است، اما به احتمال زیاد رشد تصاعدی ندارد که بسیاری از سرمایه گذاران به آن امیدوار هستند.

آیا ChatGPT فکر می کند BONK می تواند امسال از PEPE پیشی بگیرد؟

بعدی BONK است، میم کوین مبتنی بر بلاک چین سولانا که در ماه های پایانی سال 2023 بیش از 10000 درصد رشد کرد.

با توجه به این افزایش چشمگیر، ChatGPT به ارز دیجیتال Bonk با دید بهتری نگاه می کند و معتقد است که احتمالاً در سال 2024 تعامل جامعه و پیشرفت های بلاک چین Solana ادامه خواهد داشت. به همین دلیل سرنوشت ارز بونک درخشان تر خواهد بود. 

🔺با این حال، ChatGPT همچنین هشدار داد که رشد سهموی اخیر توکن می‌تواند باعث نوسانات در هفته‌ ها و ماه‌ های آینده شود.

مقایسه قیمت پپه و Bonk در سال 2024 از نظر ChatGPT
مقایسه قیمت پپه و Bonk در سال 2024 از نظر ChatGPT

هنگامی که از ChatGPT خواسته شد پیش‌بینی قیمت را ارائه دهد، این ربات هوش مصنوعی تخمین زد که در صورت تداوم روند های مثبت، BONK ممکن است امسال بین 0.000015 تا 0.000025 دلار معامله شود.

جالب توجه است که ChatGPT در مقایسه با PEPE اشاره کرد که BONK به لطف حرکت اولیه قوی و حمایت سولانا پتانسیل رشد بیشتری دارد.

🔰به این ترتیب، ChatGPT در حال حاضر به BONK برتری می دهد – با این باور که می تواند در سال 2024 بیشتر از PEPE افزایش یابد و بازده قابل توجهی برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
3 ماه قبل

شیبا اینو در بلند مدت فکر میکنم گزینه بهتری باشه

pardis
pardis
3 ماه قبل

بنظرتون بعد این همه مدت پپه ارزش سرمایه گذاری داره؟

جواد کاظمی
جواد کاظمی
3 ماه قبل

بنظرتون بنک از اینا نیس که یهو بخوره زمین قیمتش؟